Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lyttet - og er klar til næste række bedømmelser

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej t-gaard,

Og tusind tak for din fine gennemgang... Vi går i krig med det samme

t-gaard:

Hej Per,

Jeg har brugt lidt tid på at finde ud af hvorfor siden forekommer mig svært fremkommelig.

Menuen:

Der er flere steder jeg tror du med fordel kan koge lidt ned i antallet af menupunkter.

Camsecure>Ideen bag Camsecure.dk + Koncept>Tryghed på 5 minutter + Regler & Cases>Tryghed med omtanke ville jeg flette sammen til et punkt som jeg ville koge helt ind til benet og smide den på forsiden, i stedet for 123-reklamen.

Den vil jeg overveje hvad vi kan gøre ved... Men har tidligere fået huk, for at have for meget tekst på forsiden!

t-gaard:

Hvad med evt. at overveje at smide Abonnement ind under Webshop os så tilrette undermenuen så den fungerer som de andre undermenuer? Og flytte Fokus produkter fra indkøbskurven ind under Webshop?

Den er også under webshoppen, "videoovervågnings abonnementer" og kommer som tilvalg/fravalg ved hvert kamera...
Fokus produkterne er ment, så man lige bliver gjort opmærksom på nogle enkelte produkter inden du forlader sitet, så man ikke evt. glemmer et nætværkskabel etc.

t-gaard:

Den aktive side bliver markeret med rød tekst i menuen. Fint nok, men hvorfor er "Din konto" og "Indkøbsvogn hele tiden røde?

Det virker også lidt rodet at de under de forskellige menupunkter liggende sider, nogen gange har samme titel som menupunktet, andre gange ikke. Eks. Support>Support har titlen "FAQ", Support>Generel Hjælp hedder "FAQ" og Support>Trådløs Hjælp "Trådløs opsætning". (Der er en del flere).

Fikser vi med det samme!

t-gaard:

Et par uklare punkter:

Hvad dækker "Din konto" over? Så vidt jeg kan se handler det om at tilmelde sig et nyhedsberv. Hvis der ikke er andet i det, ville jeg kalde det det. Hvis det at være registreret bruger med adgangskode, giver andre/flere muligheder/fordele, then tell me about it.

Den bør også hede følg din ordre... Da det reelt er det du kan, så det retter vi!

t-gaard:

Jeg synes ikke at "FAQ" punkterne bærer bræg af at være netop det. Det ligner mere en brugermanual, instruktionshåndbog, installationsvejledning. Glimrende, men en FAQ er nu engang noget andet, og har netop ind i mellem løsningen på de ting, der netop ikke er taget højde for i diverse manualer.

Korreket... Hedder nu kun support

t-gaard:

På siden Regler & Cases>Anbefalinger og regler står der:

Her kan du løbende finde opdaterede links...

og nederst:

Flere links følger løbende...

Jeg har det med den slags tekst på et website, at det er bare overflødigt. Nej, vi ved det måske ikke, men vi forventer da at sitet, herunder samlinger af relevante links, opdateres løbende.

Det er der rettet op på!

t-gaard:

Jeg havde håbet at 123-reklamen på forsiden ville lede mig igennem et forløb fra "Overvejelser før jeg går i gang" (det juridiske, kameraplacering, behov, etc), videre gennem en produktsorteringsfase, indtil jeg til sidst kan træffe beslutning om hvilken løsning, der passer mig. I stedet bliver jeg sendt rundt til tre undersider som jeg kan finde 3 forskellige steder i menuerne, og kommer således ikke direkte fra 1 til 2 til 3. Ærgerligt!

Det er også et slut ønske at få konfigureret en hel "konfigurator", men den er desvære nok lige nød til at vente til vi har fået lidt mere gang i butikken.
Men det er derfor vi har opdelt kameraer i forskellige grupper, for at begynde sorteringen der.

Og valget af abonnement/eller uden, kommer når man har valg kamera.

t-gaard:

Under Abonnementer>Du bestemmer selv prisen: Hvad med en lille tabel, der viser månedsprisen på abonnementer, når man betaler hhv. 1, 3 ell. 12. mdr. forud. Og glem ikke her at gøre opmærksom på besparelsen.

Tabellerne er der, når man er inde og læse om forkellen på de 2 abonnementer... Men ja den kunne godt være synlig helt ude... Fikser vi!!

t-gaard:

I Webshoppen er der både et "Vis produkt" og et "Køb" link. De fører samme sted hen, hvor man så kan lægge varen i indkøbskurven. Hvad med at lave "Køb" om til "Læg i kurven", uden at forlade denne side?

Denne del har jeg fravalgt, for at "tvinge" kunden til at få valgt hvad dette kamera skal... (Med eller uden abonnement, 1,3 eller 12 mdr. etc)

t-gaard:

Under Support>Generel hjælp linker kameraikonet øverst til ipch, flyt linket til Konceptet>Hosting.

Linket er fjernet, da den gik til den engelske version... Så skulle slet ikke være der!

t-gaard:

Jeg vil slet ikke afvise at jeg hører til blandt de mere kritiske krakilere, men roserne, dem gemmer jeg lidt endnu. Jeg håber du kan bruge det...

Det er de kritiske øjne vi har brug for, så jeg ser det kun som en kæmpe hjælp, og takker mange gange for dine gode input...

Mvh.

Per Ahm

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)