Jeg synes det er en rigtig fin side. Det eneste jeg lige umiddelbart kan sætte en finger på, er at "Navigation: blabl" måske har lidt tendens til at falde sammen med menuen ovenover - lidt adskillelse i form af diskrete linjer eller lign. ville være rart - men det er jo blot mig. :-)
Jeg synes at du skal gå din kildekode igennem. Du kan sagtens optimere den bedre til bedre placering på google -> flere besøgende -> højere omsætning. Eksempelvis kan jeg se at der er et tomt h1 tag, dårlig relevans, alt for mange keywords i din meta, osv. Sæt dig ned og gå det igennem. Det skal nok give pote :-) Derudover er det en fin side, synes jeg.
For det andet, så synes jeg du skal investere i en designer eller webprogrammør der kan gå designet igennem. Jeg er ikke så meget inde i det med kildekoder og bla bla bla :) men siden giver desværre et indtryk af noget useriøst roderi.
Der er for lidt rammer til at ramme tekst/sektioner ind så man kan overskue hvad der hører sammen. Reklamen midt på siden skal også laves om, da det ligner en gammel reklame fra Ude&Hjemme i midt 90'erne.
Det er et fedt og stærkt koncept der kun kan vinde frem i disse paranoide tider :) Så der skal skub på designet, for det er det der sælger! Du kan PM mig hvis du har brug for hjælp til dette.
Først og fremmest er det en rigtig lækker hjemmeside du har, hernæst vil jeg gerne rose dit produkt. Har selv overvejet at kigge på en løsning som den du tilbyder.
Jeg har dog en del spørgsmål, så jeg vil kontakte dit firma på et senere tidspunkt.
Jeg benytter firefox browser og i den ser din side rigtig godt ud. Jeg har ligeledes tjekket siden i Safari og der ser den også rigtig godt ud :-)