Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fribetaling - er det dét værd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogle spørgsmål om fribetalings services. Mit overordnede spørgsmål lyder på, om fribetalings services generelt duer! Har nogle af aminoerne herinde haft problemer, hvis ja, var de til at løse eller var der hjælp at hente?

Mit mere specifikke spørgsmål lyder på, om fribetaling har lavet et modul til osCommerce?

DBH Adam

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bl.a. fra openforum.dk ved jeg, at man så godt som bør holde sig fra fribetaling. Godt nok er de billige, men der er ingen support, og deres moduler virker kun halvdelen af tiden - også selvom det er professionelle der har sat det op. Virker det glemmer modulet at medtage ordrenummer, transaktionsid, dato - eller noget helt tredje. Derfor har mange skiftet over til Epay istedet, som jeg kan på det kraftigste anbefale. De har en god service men er også en lille anelse dyrere. Dog ikke meget.

Sådan var det hvertfald da jeg færdedes meget på openforum, men hvad jeg hører rundt omkring har det ikke ændret sig.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter FriBetaling til en række webshops, og jo det har egentlig virket som det skulle (vi har implementeret egen integration til vores custom shops), men niveauet af support - eller mangel på samme - bekymrer mig.

De er absolut ikke til at komme i kontakt med!

Da vi bestilte i sin tid, trak de 4-500 kroner mere end hvad vi fik faktura på - og har ikke kunne få et svar på hvorfor, og derfor heller ikke få refunderet beløbet - trods talrige e-mails.

Hvis du vil noget som helst, bare semi-seriøst, med dit projekt, så hold dig fra FriBetaling.
Jo, de er billige da, men hvad gør du første gang det går ned? Hvad koster det dig første gang de går ned? (Hint: du kan ikke komme i kontakt med dem)

For os er det ikke chancen værd mere, så vi er igang med at skifte til ePay, som har været super hjælpsomme og har rigtig gode svartider på support.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale PayEx hvor du bl.a. igennem os kan få osCommerce modul eller DIBS. Men tag et kig på PayEx i første omgang, de tilbyder kortbetaling, faktura, mobilbetaling og meget mere via deres gateway.

Hvad angår epay så skulle de også være udemærkede, men de tilbyder vist kun kortbetaling, flere af vores kunder har udskiftet quickpay og Surftown til Epay.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tegnede abonnement hos dem i september 2008.

 

Jeg har siden dengang skrevet emails i hobetal uden at få svar. Min fri-betaling bruger har altid været låst og der har stået jeg skulle kontakte dem for at få den åbnet.

De har aldrig leveret varen - men de forsøger fortsat at trække abonnement automatisk for nye perioder.

 

Jeg har haft fat i firmaet bag pr. telefon og de var meget sure og gad ikke kigge på sagen. De sagde jeg skulle vente på svar pr. email - og de kunne ikke svare mig på om det blev inden for en uge eller en måned eller om der gik endnu længere tid.

 

Det er et meget useriøst firma og jeg bliver vred hver gang jeg ser deres banner herinde på amino - de bruger fortsat ressourcer på at sælge deres lort - men de skovler kun penge ind - de leverer ingen service og hvis det ikke virker virker det ikke - du skal stadig betale !

 

Se hvad der ellers er af erfaringer på Trustpilot.

 

Det er over et halvt år siden jeg sendte dem min første henvendelse vedr. at deres system ikke virkede - og jeg har aldrig gennemført så meget som een transaktion med deres system. En eller to gange om måneden får jeg en automatisk rykker eller inkassotrussel - men jeg ved de aldrig vil gå i retten - for deres sag er for dårlig.

 

Når der kommer lidt mere ro på hiver jeg dem i retten - og hvis der er nogen der også er blevet snydt skal de være velkommen til at sende deres sag til mig.

FRIBETALING KAN IKKE ANBEFALES - DER ER HELT AFGJORT TALE OM EN SLAGS SVINDEL. DET VILLE SVARE TIL AT JEG SOLGTE DEFEKTE VARER UDEN SERVICE, FASTHOLDT MIT KRAV OM BETALING OG NÆGTEDE AT YDE SERVICE PÅ VARERNE.

/Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Jeg bruger fribetaling og det virker somregl...
Fribetaling har e-mail support og du får et brugbart svar efter 4-5 dage, men det er efter min mening ikke til at leve med hvis du skal drive en professionel shop.  -Jeg skifter selv inden længe.

Vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan kun tilslutte mig koret af utilfredse brugere!

Det er godt nok ved at være 2-3 år siden jeg sidst havde noget med Fri Betaling at gøre, men min erfaring er at deres system var pænt ustabilt og at supporten var ikke-eksisterende.
Det er bare ikke godt nok at en betalingsgateway ikke kører med meget høj oppe-tid, men hvad der er endnu mere utilfredsstillende, er deres totale mangel på service, information og fornuftig omgang med kunderne.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)