Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender sælger firmaet montii.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,

Jeg er HELT uenig.  A Company er ikke en konkurrent til Montii. Kan ikke helt se, hvordan du ser en sammenhæng her.

At du evt. har haft en dårlig oplevelse med en af vores sælgere, kan jeg kun beklage - men bondefangemetoder, pistolsalg og fakturering af potentielle kunder, som ikke engang har bestilt en ydelse, kan på INGEN MÅDER ACCEPTERES ELLER TOLERERES i mit univers.

I øvrigt må du meget gerne kontakte mig, hvis du har nogle oplysninger/erfaringer, som jeg ikke kender til i forhold til den salgsstab vi har ansat ude på Jubii! mobil: 2844 6000

TAK!

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18 | Låst
Hej Stafan

Som jeg umiddelbart ser der er der tale om 2 salgsvirksomheder. Så kan der være forskelluige værdi grundlag med mere. Men vi er lidt i samme kategori.

Er helt ening i at bondefangeri ikke er acceptabelt på nogen måde, men du får det til at fremstå at når der er en stavefejl er det et firma der står bag snyd og humbug. Det var nu mest det der lige morede mig.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:41 | Låst
Ja til at vi begge er i salgsbranchen, men vi laver overhovedet ikke det samme... - men nok om det!

Mht. stavefejlen, var blot fordi, at jeg bed mig sur på sådan en idiot... - intet mere. - I bund og grund barnlighed... (jeg skrev jo også om tæskehold etc. før i tråden)

NOK OM DET!

Ringer du til mig?

Stefan Avivson

Fra Taastrup
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:06 | Låst

Kendte faktisk ikke Montii før i dag, men googlede på Michael Davidesen i en anden forbindelse, og havnede her...:o)

Jeg har også kun uheldige oplevelser med denne person, som åbenbart laver andet en salgskurser.

Michael fik opgaven, at opsætte to markiser for os. Ingen problemer, han laver arbejdet, sender en regning og vi betaler.

Startede i midten af juni 07, og her i november er kun den ene sat op. Manden vil pludselig have penge før arbejdet er færdigt.

Kunne jo bare betale, og så regne med, at arbejdet blev gjort færdigt, men det tør jeg da ikke nu, efter google og Amino har sagt deres.......

Torben

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OKEY. HER HER ER 2 MENNESKER SOM HAR KENDSKAB TIL MICHEAL DAVIDSEN...!!!

-VI ER 2 PIGER PÅ 13 OG 14 ÅR.! OG VI ER GAMMLE BEDSTEVENINDER MED MICHEAL DAVIDSENS DATTER... VI TROR GERNE PÅ, AT DET ALT SAMMEN ER FUP... -HAN HAR ALTID VÆRET SÆR OG IKKE TIL AT STOLE PÅ!-VI KAN GODT FORSTÅ JERES TVIVL PÅ FIRMAET, OG VI VIL BARE SIGE AT DET ER EN FAMILIE, SOM ALTID HAR LØGET RIGTIG MEGET!..

Fra 2860
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Fra  speedboatrace.dk Skrevet kl. 17:54 | Låst

Her er endnu en dårlig erfaring med michael Davidsen og hans Montii.

Vi mødes på netværks møde, snakker lidt og da jeg selvfølgelig gerne vil have salg....hmm...Hvem vil ikke det som iværksætter..?

Sagen er at samme aften mener jeg det var, ringer Michael D, han var i herlev tæt på mig og om vi skulle mødes 15 min efter, for han var hurtig osv...Han tegner og fortæller på min blok om store tal osv. (havde ikke haft tid til at tjekke ham), jeg hopper på ham, fordi han havde jo været i gruppen(troede jeg), nej han var gæst med sammen med morgens dagens leder, ann kate ør......

Overfører penge for hans 80 bokkede møder og 20 salg på 30 dage(80/20) kalder han det....

Ja goddag min bare.....

Sagen er at efter jeg bedte om noget mere på skrift, og stoppede aftalen indtil det skriftlige kom, har jeg intet hørt eller ej set mine penge..

Har tjekket rundt om ham, plat fra enden til anden...Holdddd JER Væk fra den gruppe, af mennesker

Tjek selv hvem der ejer domæne navnet.

De lever vist af plat og multi level og andre lyssky forretnings metoder.

Så 7000 kroner fattiger, men forhåbenlig kan vi advare andre, så de en dag skal være løn slaver...

For forretninger skal de ikke drive........

De er også med i FORMEL 1 i salg...........

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:50 | Låst

Hej Alle.

Lige for at tilføje lidt til listen. Så har jeg også RIGTIG dårlig erfaring med Michael Davidsen.

Han lover guld og grønne skove men det er LØGN. Han startede med at kræve et beløb for at gå igang med salget. Jeg betalte ham, men der skete igen ting. Pludselig kunne jeg ikke komme i kontakt med ham.

Han havde fået min telefon for at holde kontakt med kunderne. men han havde slukket den og det tog en krig at få den tilbage igen, så jeg fortsat kunne holde kontakten med kunderne.

Yderligere har jeg brugt mange timer på at lave en film om Montii.dk. Men kunne ikke få kontakt til ham, så den kunne blive godkendt. Så har sendt en faktura til ham. men dog heller uden held.

Har brugt mange penge og timer på en mand som udgiver sig for at være noget stort. Hans sagde han havde en omsætning på 62 millioner sidste år! Det er da alle de penge han ahr hukket fra folk.

Han er EN stor platter. Kender andre som er blevet svigtet af ham og det har kun kostet dem penge. Og hvad har de fået ud af det? INGEN TING.

Han er den næste der ryger i Basta.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:01 | Låst

Hej Rikke,

De kan ikke sende dig en regning for at aflyse et møde. Men det var vist fint, at du kom ud af det forhold.

Hvis det er mødebooking du skal have lavet Rikke, kan du eventuelt snakke med Dorthe fra xpressbooking

Til Stefan, vil jeg lige sige at "Revolver salg" ikke nødvendigvis er snyderi etc, det er en salgsmetode, hvor man presser kunden mest muligt til et ja.

Personligt synes jeg ikke det er i orden, men det er ikke ubetinget lig med at man snyder kunden. Det er dog helt rigtigt at man ofte bruger de metoder i forbindelse med Annoncehajer og andre inden for branchen.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:18 | Låst

FInt nok at være skeptisk over en sælger, der sælger sig selv så dårligt som han gør på sin hjemmeside...

Men at konkludere (eller antyde) at en mand snyder og bedrager fordi han formulerer sig dårligt på skrift synes jeg sku er fesent.  Ikke ligefrem en stolt dag på Amino.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)