Jeg er ved at lave en aftale med et sælgerfirmaet der hedder
www.montii.dk som vil sælge mine magneter det er Michael Davidsen som er partner i firmaet jeg har været i kontakt med jeg vil gerne høre om der har noget at sige om dette firma
Jeg vil også gerne tale med nogle, som har erfaringer med Montii.dk. På mig virker det som om, at det bruger revolvermetoder til salg. Men hvis nogle en anden erfaring, så vil jeg gerne vide det.
Jeg havde aflyst et møde med ham i morgen, og se hvad jeg har fået ud af det, det er vist ikke helt efter reglerne.:
Essenteq
Hej Rikke Steen.
Mødet i morgen er hermed annulleret og du ville vende tilbage med ny tid.
- Skulle du imidlertid ikke vende tilbage inden 8 dage ernerkendes dette som en afslutning af samarbejdet, hvorfor der der fremsendes en faktura på perioden, dog mindst 2.500,00 kr. plus moms. og der fremsendes en kreditnota vedr. faktura 031312 som er postet.
Ingen ting. De har afsendt et tilbud og udkast til kontrakt. Og så havde vi aftalt et møde. Men jeg kan ikke anbefale dem. Har sendt advokaten efter dem.
Hvis du har brug for en uvildig til at snakke med dem, så stiller jeg mig gerne til rådighed - jeg nærmest elsker at snakke med den slags firmaer til en form for fornuft. Det behøver iøvrigt ikke at koste noget (speciel Amino-rabat [;-)] )