Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender sælger firmaet montii.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige snakket med ham. Der burde ikke være nogen problemer. Om ikke andet kan du hilse ham fra mig

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:29 | Låst
jeg skal lige være sikker: Har du accepteret en eller anden form for pris? skriftligt?

Hvis ikke, så ville jeg ringe til ham, svine ham til, fortælle ham at han kan sende alle de regninger han vil, du vil alligevel ikke betale, og ønsker han at gøre mere ved sagen, må han jo tale med din advokat om det. Det lyder som en meget lille fisk, som åbenbart ikke har styr på noget!

Men jeg må lige grine lidt igen. BARE JEG KUNNE FAKTURERE ALLE DE POTENTIELLE KUNDER OG SAMARBEJDSPARTNERE, man var til "intromøde" hos. Det er simpelthen en parodi! Hans butik skal lukkes!!! (jeg sidder og hidser mig op, ville ønske at det var mig, han havde sendt den "ordrebekræftelse" til)

Nå, op med humøret, der er INTET at være bange for!

Stefan Avivson

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 13:33 | Låst
nå, fik ikke lige den sidste med...

ØV, jeg er helt skuffet - var ellers ved at samle ind til et tæskehold!

Må bare understrege, at det er frygteligt, at sådan nogle idioter skal ødelægge "salgsbranchen" for os andre...

Stefan Avivson

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Har jeg misforstået noget?

Har de ikke allerede sendt en kreditnota?

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:44 | Låst
Lidt mere til historien....

Til Stefan

Nej, jeg har ikke accepteret en form for pris. Men hans tilbud fremsendes gerne:-) Hvilket jeg ikke gør med mine samarbejdspartnere normalt, da jeg mener at det er noget mellem to parter.

Til Mette

De har ikke sendt en kreditnota endnu. Men jeg rykker selvfølgelig for en, indtil jeg får den. Jeg har et CRM system, som samler alt information, så jeg har alt dokumenation liggende.

Jeg synes, at det er ærgeligt at Montii.dk skal ødelægge det af for alle andre seriøse virksomheder.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:55 | Låst
Synes det er på sin plads at lægge et tekstlink til firmaet på nettet, så folk også finder Aminoernes holdninger, hvis de googler på montii eller montii.dk

Det skulle hermed være gjort.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:58 | Låst
Hej Anders

Hvordan gør du det, er det bare at lave et almindelig link i indlægget.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:22 | Låst
Nåmen så fik jeg lige kigget lidt på deres hjemmeside for at se, om der stod noget om "særlige betingelser". Jeg fandt nu ikke noget i den retning, men snublede over en morsom sætning:

"Lav et besøg mere om dagen og du kan ikke undgå andet end succes."

Lad os bryde den op i sine bestanddele:

"Lav et besøg mer om dagen (...)" = opfordring i bydeform

"(...) og du kan ikke undgå(...)" negation af "du kan undgå"= "du vil få"

"(...)andet end succes(...)" = negation af succes = fiasko

Sætningens egentlige betydning er altså:

Lav et besøg mere om dagen og du vil få fiasko.

hmmmm.

EDIT: Jeg har efterfølgende tænkt følgende: Det er jo ikke sikkert, de er nogle røvere, blot fordi de laver sproglige fejl. Lad dem træde frem her og sige: "OK - vi har kigget på det, I har ret - fra nu af driver vi forretning på ordentlige betingelser." Vi ved jo rent faktisk ikke, om de laver resultater for folk. Det kan jo godt være at vi er nogle bløde mænd, der kunne lære noget af nogen, der tør bruge en mere direkte form?

mvh Hans

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 08:27 | Låst
Montii.dk må hermed betragtes som en hustler - en bondefanger...

FANTASTISK at de har kompetancer i stedet for kompetencer - lol - jeg griner stadig af det!

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Jeg synes at du, Stefan Avivson, er lidt langt fremme i skoende, nu er du jo også konkurrent til montii. En enkelt stavefejl eller ej går jo nok.

Det skal i øvrigt ikke forsvare ufine metoder.

Mener bestemt også at A-Company har været lidt uheldige et par gange med deres jubii salg. Jeg har da et par mindre heldige oplevelser.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)