|
Fantastisk godt indlæg, som altid Jesper. Jeg har engang spildt din tid, med en forespørgsel for nogle år tilbage, og jeg skal også vare min mund en lille smule, for der er flere fra denne tråd alene, der har kontaktet mig igennem årene. Men... Amino har aldrig, for mig været et godt sted at lede efter nye kunder. Faktisk nærmere det modsatte - men jeg er her alligevel og nyder som regel mine timer brugt herinde og er glad for nogle af de mennesker jeg har lært at kende. Hvis guleroden for at være betalende medlem er, at man kan få værktøjer til at synliggøre sig selv yderligere og dermed modtage endnu flere henvendelser, er jeg nok i båd med dig, Jesper - det er ikke noget jeg umiddelbart byder velkomment i min inbox - og jeg er nervøs for, hvillke virksomheder der rent faktisk nyder godt af de henvendelser de får via Amino. Hvis jeg skal male med den utroligt, brede, fordomsfulde pensel gætter jeg på, at det er folk der vitterligt ikke har andre kunder, eller andre muligheder for at få nye kunder der er lykkelige over at underbyde hinanden i trådene og lave hele websites til 1200 kr.
|
Thomas Rosenstand:Alt, der kan fjerne anonyme støjsendere på Amino, har min opbakning. Om det hedder det ene eller det andet, er uden betydning for mig. Undgå at gøre dte for billigt at være med - og lever en tilsvarende god mængde ekstra.
Brugerbetaling er ingen garanti for at fjerne "støjsendere" - nuvel, de anonyme af slagsen selvfølgelig - men principielt er jeg imod brugerbetaling på portaler som Amino - det er fejlagtigt at tro brugerbetaling højner kvaliteten af Amino - snarere tværtimod - det at man kan komme fra forskellige websites, en søgemaskine eller fra anden reference-kilde - og hoppe direkte ind for enten at deltage i debat eller bidrage med gode råd m.m. er hele styrken i Amino.
Omvendt, så kan man jo godt sige: "Ok, nu kørte vi gratis - en masse dedikerede bruger har løftet os op på x-antal-tusinde-brugere - nu er det tiden at skumme fløden, at cashe ind - yeeehaaa!" - men er ret sikker på det bliver som at pisse i bukserne, varmer så dejligt første gang der ryger X antal brugere gange X antal kroner ind på kontoen. Det er ikke holdbart på den lange bane.
Er sikker på "støj" er bedre end et forsøg på at fjerne støj - for der er dæleme osse seriøse støjsendere - altså støj fra ellers "intelligente" mennesker, som gør det godt på specifikke felter.
Det er lidt en chocker for mig at opdage at der tænkes brugerbetaling på Amino - er det en joke - eller er denne tråd blot i forlængelse af den anden, så vi taler om en specifik del af Amino, som bliver brugerbetalt - for så kan jeg et stykke henad vejen følge tanken. Eks. lidt som Ryze.com gør - alle kan være medlemmer for FREE, men kan opnå fordele fremfor andre medlemmer ved at betale for diverse plus ydelser....
Lasse
Bliv gratis medlem