Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling på Amino - sæt dit præg

Side 6 ud af 12 (116 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels:

Fashion-Seller:

Jeg fatter slet ik at man kan give sig selv point... Er det ik lidt misvisende? Man kan give sig selv fuld score + anbefale sit svar som det rette! Burde det ik være andre brugere der gjorde det, for at bevise oprigtigheden.

Lige præcis. Det burde også være muligt for flere at anbefale ét bestemt svar som så bliver vurderet bedre.

Ja man ser jo heller ik Stein Bagger udfærdige anklageskriftet mod ham selv... Så vil mene det kun burde være uafhængige der kunne give stjerner eller forslå et svar som rigtigt.

Evt kunne man for at skabe tiltro til systemet gøre det således, at kun validerede profiler, eller profiler hvor man kan se hvem der står bag, kan give stjerner eller angive et svar som det rigtige. Det ville bare understøtte troværdigheden endnu mere.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er fuldstændig enig med LONE! (og synes det skal stå alene..)

Jeg har 'prøvet' at bede om hjælp, som at spørge 'Er der nogen kan hjælpe med denne vejledning (for opsætning af et plugin)', som har udmundet i 'Ej, drop nu bare det, og få lavet et system fra bunden - kontakt mig og så kan vi aftale bla bla bla.'

Hvor svært kan det være for en programmør at forklare en vejledning? Nå..

En anden ting er også, at er man ikke en stor kanon, er der ingen der ser til ens side. Man skal virkelig VÆRE noget her og konklusionen må blive, at jeg går i et amerikansk forum - får løst mit problem på under en time - for under $100 eller gratis. Jeg tror virkelig dansken mangler noget ånd her.

Men sådan er Amino - så ved vi det.

Mht. Brugerbetalingen vil jeg gerne betale et ikke Thorborg-beløb, men jeg synes ikke at reklamer skal fjernes. Så bliver det da for dyrt, da vi jo ALLE VED at det er en god indtægtskilde.

Og så skal jeg SGU' da med glæde fjerne mit grimme banner Ick!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg bruger også div amerikanske sites til hjælp, jeg ville ikke tænke på Amino hvis jeg skulle bruge hjælp til noget. Men derimod hvis jeg ville købe nogle pirat kopier af nogle arne jacobsen stole eller sådan noget er Amino stedetYes

Man kommer dog ikke forbi det faktum at Amino har SEO værdi. Så det er jo det hele værd.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:52

Simona - Uniquebook:

Remydk:
jeg ville ikke tænke på Amino hvis jeg skulle bruge hjælp til noget. Men derimod hvis jeg ville købe nogle pirat kopier af nogle arne jacobsen stole eller sådan noget er Amino stedetYes

Jeg synes det er meget ærgeligt at det åbenbart er svært at få hjælp på Amino. Det glæder mig at i får luft for jeres holdning, men jeg mangler lige at se hvor i går foran med det gode eksempel. 

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jesper G:

Simona - Uniquebook:

Remydk:
jeg ville ikke tænke på Amino hvis jeg skulle bruge hjælp til noget. Men derimod hvis jeg ville købe nogle pirat kopier af nogle arne jacobsen stole eller sådan noget er Amino stedetYes

Jeg synes det er meget ærgeligt at det åbenbart er svært at få hjælp på Amino. Det glæder mig at i får luft for jeres holdning, men jeg mangler lige at se hvor i går foran med det gode eksempel. 

//Jesper

Vi er nok bare ikke så kloge, at der er noget vi kan hjælpe med. Men jeg har dog ikke tilbudt nogen noget mod betaling for mine 'guldkorn', hvis der ellers er nogen. Døm selv.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:01
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvor er de andre gode eksempler?

Jeg kender 2 herfra:

Jesper Jørgensen og Revisor Peter. Yes

Jesper G:

Jeg arbejder ikke med velgørenhed og tror heller ikke på karma.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:03

Jesper G:

Simona - Uniquebook:

Remydk:

//Jesper

Du har så meget ret, men du fjerner nok ik den danske mentalitet, og slet ik på et dansk site. Men brokke sig over andre, og give andre skylden er nemt, men skal man selv gøre en forskel, så stikker folk af... Men sådan er Danmark og det kan et enkelt forum nok ik ændre det store på desværre...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:08

Simona - Uniquebook:
Vi er nok bare ikke så kloge, at der er noget vi kan hjælpe med. Men jeg har dog ikke tilbudt nogen noget mod betaling for mine 'guldkorn', hvis der ellers er nogen. Døm selv.

Remydk:
Jeg arbejder ikke med velgørenhed og tror heller ikke på karma.
Men jeres svar illustrerer vel udemærket problemet. Simona mener at ingen løsning er bedre end en betalt løsning. Remy gider ikke hjælpe (uden betaling, går jeg ud fra). I er enige i kritik af Amino, men det eneste løsning der umiddelbart stiller jer tilpas er at andre hjælper jer gratis. Jeg mener der i jeres indlæg er lang vej til den holdning som Lone gav udtryk for.
//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 00:13

Fashion-Seller:

Du har så meget ret, men du fjerner nok ik den danske mentalitet, og slet ik på et dansk site. Men brokke sig over andre, og give andre skylden er nemt, men skal man selv gøre en forskel, så stikker folk af... Men sådan er Danmark og det kan et enkelt forum nok ik ændre det store på desværre...

Nu har jeg gjort en forskel mange gange, men måske ses det bare ikke. Vi får alle luft for vores holdninger, er det virkelig så svært at acceptere, at jeg også har én?

Amino er også godt for en masse, men nu var det et bestemt område vi talte om.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 00:18

Jesper G:

. Simona mener at ingen løsning er bedre end en betalt løsning.

Hvad mener du med det? Jeg betalte skam for løsningen og det vil jeg også gerne hvis det er rimeligt og folk vil lave det, jeg beder dem om. Er det for meget forlangt?

Godnat

Side 6 ud af 12 (116 indlæg)