Ja man ser jo heller ik Stein Bagger udfærdige anklageskriftet mod ham selv... Så vil mene det kun burde være uafhængige der kunne give stjerner eller forslå et svar som rigtigt. Evt kunne man for at skabe tiltro til systemet gøre det således, at kun validerede profiler, eller profiler hvor man kan se hvem der står bag, kan give stjerner eller angive et svar som det rigtige. Det ville bare understøtte troværdigheden endnu mere. |
Jeg er fuldstændig enig med LONE! (og synes det skal stå alene..)
Jeg har 'prøvet' at bede om hjælp, som at spørge 'Er der nogen kan hjælpe med denne vejledning (for opsætning af et plugin)', som har udmundet i 'Ej, drop nu bare det, og få lavet et system fra bunden - kontakt mig og så kan vi aftale bla bla bla.'
Hvor svært kan det være for en programmør at forklare en vejledning? Nå..
En anden ting er også, at er man ikke en stor kanon, er der ingen der ser til ens side. Man skal virkelig VÆRE noget her og konklusionen må blive, at jeg går i et amerikansk forum - får løst mit problem på under en time - for under $100 eller gratis. Jeg tror virkelig dansken mangler noget ånd her.
Men sådan er Amino - så ved vi det.
Mht. Brugerbetalingen vil jeg gerne betale et ikke Thorborg-beløb, men jeg synes ikke at reklamer skal fjernes. Så bliver det da for dyrt, da vi jo ALLE VED at det er en god indtægtskilde.
Og så skal jeg SGU' da med glæde fjerne mit grimme banner