Det var jo en forudsigelig udvikling. |
Lone . . det var super godt skrevet meget morsomt!
Der er et par indlæg i tråden - hvor i foreslår at man forbyder at skrive "kontakt mig på xxxxxxxxx @ xxxxx.dk" - dette ser jeg ikke noget problem. Personligt sorterer jeg bare de indlæg i trådene fra som jeg ikke finder relavante og går hurtigt hen over de jeg ikke gider læse igennem. Jeg syntes selvom der er mange af den salgs indlæg - kan man stadig få et seriøst svar på ens spørgsmål/problem stillinger, uden at man nødvendigvis skal have et tilbud på noget. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige hvordan det fungere for et år siden. - da jeg ikke har været aktiv her inde på det tidspunkt. Personligt finder jeg siden rigtig nøttig - og det er fedt at kunne hjælpe andre - men den viden man nu besidder. Jeg syntes det kunne være fedt med en ordning som de andre skrivere . CPR/CVR valideret - samt sørge for at der ikke er så mange anonyme profiler her inde. Jeg foretrækker klart at kunne se hvem folk er. Det kunne være en mulighed at tilknytte en virksomheds profil til sin egen - som folk kan klikke på og læse mere om ens virksomhed hvis folk har lyst til det. |
Jeg gør det ikke bevidst - men jeg blev bare overrasket over, hvordan du klassificerede Aminobrugerne, deres bevæggrunde for deltagelse og hvilke ting I som forum kan lokke dem med, for at konvertere dem til betalende brugere. Eller rettere, jeg var overrasket over at det var dén type brugere og adfærd I havde tænkt jer, at satse på og belønne.
Ja, hvis jeg stiller et spørgsmål er det selvfølgelig en vinder-situation for mig, hvis jeg får et svar og jeg er både taknemmelig overfor den bruger der hjalp mig, samt overfor det forum der faciliterede svaret. Det er i hvert fald min personlige oplevelse, som bruger af dit site. Derfor OVERRASKER det mig, at læse at det er denne type svar's ophavsmænd, du ønsker at bevare i dit forum, udvikle værktøjer og redskaber til og gøre til betalende brugere - og derfor spurgte jeg ind til det.
Dét har du ret i - og jeg ville synes, at det var dejligt at der blev udviklet værktøjer, der opfordrede til denne opførsel, men ud fra min opfattelse af det du skrev (jeg kan selvfølgelig tage fejl), var det ikke dét der var hensigten med jeres koncept.
|
Hvis i får tid i overskud, kunne i så ikke friske lidt op på fattigmands delen her på Amino. Her er nemlig rigtig meget jeg ikke fatter en skid af. Jeg har heller ikke fundet et sted at spørge med mindre, jeg vil lave en tråd om emnet. Det passer faktisk ikke - Jeg fandt en ordbog (ved bare ikke hvad jeg skal bruge den til, der stod ikke noget af det, jeg skulle bruge. Den stod ikke engang i alfabetisk orden) Hmm På forhånd mange tak! Miriam |
Lone - du burde lave noget med kommunikation...!!!!!! Jeg er rørende enig i dine betragtninger. Netop det med at folk forsøger at sælge dig noget hele tiden - på den forkerte måde - er pisse irriterende. Det gør også at det er den sidste person jeg ville kontakte hvis jeg reelt manglede produktet eller ydelsen. Det som kan gøre mig interesseret i at købe ydelser, er hvis en person kan hjælpe andre og vise hvad han kan og hvilken viden han har - vel og mærke uden på nogen måde at tilbyde mig noget. Hvis jeg ønsker at købe noget, kan jeg kigge i hans signatur - eller hvis jeg er heldig har han udfyldt sin profil (se nu at få skrevet den.....). Nicolai - du skriver at man kan vurdere folk ud fra deres karma point.... Nej.... det kan man faktisk ikke - for folk de sidder og klikker på deres egne indlæg for at få højere karma.... det er nærmest pinligt. Du kan se hvordan bestemte personer herinde, laver svar på en linie som er helt latterlige og ubrugelige - og så har personen sørme da lige fået 5 stjerner. Nej - det holder bare ikke - jeg ville aldrig vælge en med høj karma.... Jeg er selv on/off på amino i perioder. Ind i mellem får jeg lige sådan en periode hvor jeg har brug for det og gider det - og pludselig så får jeg nok og holder en pause. Jeg savner lidt mere debat - hvor folk har forskellige meninger - altså hvis jeg skulle holdes til ilden længere perioder af gangen :·) Mange hilsener Helle
|
Helle, jeg giver dig fuldstændigt ret! Derfor hilser jeg Aminos tiltag, med dialog med brugerne, velkomment. Beslutningen om, hvilken vej Amino skal fortsætte i fremtiden er dog udelukkende Amino's ledelses. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg fatter slet ik at man kan give sig selv point... Er det ik lidt misvisende? Man kan give sig selv fuld score + anbefale sit svar som det rette! Burde det ik være andre brugere der gjorde det, for at bevise oprigtigheden.
|
Lige præcis. Det burde også være muligt for flere at anbefale ét bestemt svar som så bliver vurderet bedre.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja det er meget muligt i andre kan, men nu har jeg lige prøvet at give mig selv 5 stjerner og ja jeg fik da stjerne, men jeg fik da ingen points. PS. Har brudt min 14 dages pause fra Amino, da en anden fortalte mig at TDC reklamen var væk PPS: Er det ikke længere noget sted i ens profil hvor man kan se hvor længe man har været medlem af Amino? |