Jeg er bestemt heller ikke enig. Som nævnt før i dette indlæg er der mange ideer der aldrig bliver til noget fordi folk er bange for at fortælle om dem. Det er nødvendigt at komme ud med dine ideer for at se om de holder, for at få andre input en dit eget. Du kan aldrig beskytte en ide 100% med paipir nusseri aligevel, og desuden vil der altid enten være eller komme en konkurrent. Hemmelidheder gør det desuden stort set umuligt at skaffe en seriøs invrestor hvis det er nødvendigt, og folk i den brache er sku seriøse nok til ikke at stjæle din ide, hvilket de sikker slet ikke har tid til at sætte til værks, hvis det endelig var.
Kom ud med dine ideer, få nogen gode inputs, brainstorm med andre. |
Alle kan få en god ide. Jeg får idéer dagligt..... Jeg tror de fleste herinde får idéer og sikkert også flere end flertallet.
Jeg giver ikke en fløjtende fis for idéer. Det er implementering der tæller!
En idé i dit hoved giver ikke penge på bordet (med mindre du kan sælge den til en anden). Selv en god idé kan have en dårlig udførelse. Det er historien fuld af, ikke mindst på Internettet.
Man ved i virkeligheden heller ikke om en idé er god før den er implementeret!
Man kan have en god følelse om en idé, men man ved i virkeligheden ikke om den er god eller ej. Hvis du udfører idéen og tjener penge på den... ja så er det en god idé