Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 33 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej en god sag har tidligere haft et problem.

 

Men de implemnterede så de ikke overskrev cookies, men det tester vi da lige :)

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg har tænkt mig at vurdere hvert site individuelt. De sites jeg ikke finder vigtige, vil jeg ikke støtte. Jeg er overbevist om adblockers vil være med til at skabe mere kvalitet på nettet. Og jeg håber det ender i 100% brugerbetaling.

Med venlig hilsen Peter

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ok. Det var jeg ikke klar over. Troede ikke de lavede sådanne noget snavs.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forestiller mig, at Google også vil være villig til at smide en hel del advokat-timer ind i kampen for at få stoppet AidOnlne og beskytte deres AdSense-indtægt, når - eller måske mere, "hvis" - AidOnline går globalt.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Så er der kommet en ny version som gerne skulle forhindre nogle småfejl med sider der allerede køre onload på body.

Find oplysninger og scriptet og den opdateret version her: http://stop-aidonline.dk/udbyder

Husk at opdatere hvis i allerede har installeret scriptet!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Jespersen:

Ja åbenbart, så må de få lidt fra samme lomme. Hvem har mon flest programmøre til rådighed?

Jeg tror AidOnline har flest programmører til rådighed - til gengæld skal de have tegnebogen frem hver gang der skal opdateres. Ved et tilfælde kom jeg til at søge på AidO nlien tidligere i dag, og fandt dette opslag på Rend A Coder.

Om det er den løsning de er endt med, skal jeg ikke kunne sige, men skægt er det. :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Per Jespersen:

Ja åbenbart, så må de få lidt fra samme lomme. Hvem har mon flest programmøre til rådighed?

Jeg tror AidOnline har flest programmører til rådighed - til gengæld skal de have tegnebogen frem hver gang der skal opdateres. Ved et tilfælde kom jeg til at søge på AidO nlien tidligere i dag, og fandt dette opslag på Rend A Coder.

Om det er den løsning de er endt med, skal jeg ikke kunne sige, men skægt er det. :)

 

Jeg tror faktisk ikke nødvendigvis de har flest udviklere til rådighed, hvis det ender i åben krig er jeg sikker på at fdim og de andre store gerne vil betale for et firma der kan udvikle en 110% blocker.

 

Vi har siden igår fået tilbudt gratis hjælp fra mange, tror vi kunne stable et team på 50 mand på benene i løbet af weekenden hvis det kunne være.

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg orker ikke at tygge mig igennem samtlige (pt.) 32 sider, men vil blot tørt konstatere at mændene eller kvinderne bag AidOnline må ha' tænkt med noget andet end første sal, da de brainstormede på konceptet.

"Weaknesses" i deres SWOT:

"Medier vil formentlig tage det ilde op, at vi fjerner indtjening fra deres sider, hvorfor man må forvente at de enkelte medier vil blokere for brugere med AidOnline installeret. AidOnline vil ret hurtig vise sig ubrugelig for brugerne, der på kort sigt ikke vil kunne få adgang til deres favorit medier."

Og hermed arkiveres konceptet lodret (det er ikke skuffen værdig) i makulatoren.

Stupido...

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i øvrigt imponerende at Dansk Røde Kors og Co. vil lægge navn til den slags. De er gået hen og blevet godt og grundig ligeglade med, hvordan der bliver skrabet ind... bare der bliver skrabet ind.

Jeg kunne ikke drømme om at støtte den slags organisationer.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:
Jeg orker ikke at tygge mig igennem samtlige (pt.) 32 sider, men vil blot tørt konstatere at mændene eller kvinderne bag AidOnline må ha' tænkt med anden end første sal, da de brainstormede på konceptet.

Det her er jo en fantastisk tråd... Jeg har netop kværnet mig igennem alle 33 sider Smile

Vi har vist fået konstateret den generelle mening om AidOnline herinde og her kan jeg vist ikke bidrage med noget som ikke er sagt. Men jeg synes som sagt at denne tråd er fantastisk, for den viser hvor hurtigt et community med folk i hele landet hurtigt kan rejse i en fælles sag og agere på det. Samtidig er det vist en af de hurtigst voksende diskussioner herinde og det var svært at nå enden på indlæggene når der hele tiden blev postet.

Det viser meget godt den magt og vilje der er i et community som dette, når man i den grad kan samles om en sag.

Godt gået Amino, klap dig selv på... øhh.. rack skabet... Yes

Side 33 ud af 60 (598 indlæg)