|
Hej Birgit, Jeg må indrømme at jeg godt kan se en pointe i, at man udelukker nogle mindre bemidlede. Og jeg synes det er et fint projekt du har. Men jeg tror faktisk, at du vil være én af dem der kommer til at klare sig rigtig godt med brugerbetaling. Din type website er netop noget folk vælger meget aktivt, og noget der giver dem noget. Du må huske på, at vi taler om meget få penge der skal bruges her. Taberne ved mikrobetaling bliver de sites der ikke giver brugeren noget. Der findes en masse nyhedssider, der copy/paster fra alle mulige andre. De skaber intet indhold selv, og levere en jævn dårlig service. Disse sites har rimelig succes idag, da de levere lidt hurtig underholdning. Men erfaring fra andre lande viser, at de har det svært med brugerbetaling. Derimod er sites som dine (vertikale portaler) de store vindere. Så jeg håber der snart sker noget på det område - for din skyld :) Derefter vil der ikke være problemer med aidonlien, og så vil røde kors og de andre og bilve glade :) Nu har jeg skrevet nok for nu, og smutter lige til frokost. Venlig hilsen Peter |
PeterP:Jeg må indrømme jeg har svært ved at se det moralsk forkerte i det her, hvis vi antager det er lovligt.
Hej Peter
Jeg har helt glemt at ønske dig velkommen på Amino. Jeg kan se du har oprettet din bruger i dag hvor vi tilfældigvis diskuterer AidOnline. Har du nogen forbindelse til virksomheden?
Bliv gratis medlem