Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 22 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ret sikker på, at vi kommer til at se websites, der vil forsøge at "injecte" onsindet kode hos de brugere der besøger deres website med AidOnline - hvis altså AidOnline overhovedet bliver udbredt. Det kan således meget let blive meget farligt at surfe rundt med den browser.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:42

Niklas:

Så har vi første version af AidOnline block scriptet færdigt samt grundlæggende website, det vil altsammen blive frigivet i løbet af i morgen.

Vi vil fra FutureConcept nu finde vej til et sted der sælger øl på denne tid af dagen og slappe lidt indtil vi igen er på pinden i morgen kl 10.

Mikkel og Thomas, klar til medie storm i morgen?

Nu ved jeg ikke, om I har et slogan til projektet, men hvis det ligger nogenlunde i nærheden af: "Hver gang du installerer AidOnline,  stikker vi en baby en flad", så har jeg lige lavet en flot, flot animation I kan bruge: 

http://offwhite.dk/stuff/aidonline/

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 02:45

Lone S. Hansen:

Nu ved jeg ikke, om I har et slogan til projektet, men hvis det ligger nogenlunde i nærheden af: "Hver gang du installerer AidOnline,  stikker vi en baby en flad", så har jeg lige lavet en flot, flot animation I kan bruge: 

Bizart... Tongue Tied - men flot grafik.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:52

Kim Gam-Jensen:

Bizart... Tongue Tied - men flot grafik.

Jeg tænker bare, det er markedsføring Hr. og Fru Danmark kan forstå ;-)
(og tak, men grafikken er bestemt ikke flot) ;-) 

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 07:34

Er AidOnline virkelig de første som fuldfører denne ide eller har andre udenlandske firmaer forsøgt sig med samme koncept? Altså udskiftning af bannere mv. - ikke nødvendigvis med en undskyldning om at der går til nødhjælp.

Ideen er da rimelig god og programmeringen åbenbart forholdvis nem (bygger ligefrem på open source komponenter som kan tilrettes). Mon ikke vi kommer til at se masser af denne slags foretagender i den nærmeste fremtid - og næste gang ligger firmaet bag sikker på een eller anden ø i Stillehavet hvor almindelig lovgivning ikke kan slå igennem.

Det bliver nok nødvendigt at sikre sig mod alle adblockere og adchangere i fremtiden for de store sites hvis de skal være sikre på deres annonceindtægter.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 08:27

Lone S. Hansen:

Hahahaha...du har en dejlig humor Lone... Devil

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 08:37

Da denne tråd er blevet utrolig lang siden jeg gik i seng i går, så ved jeg ikke om dette har været bragt før. Hvis det har, så undskylder jeg.

http://www.sos-borneby.dk/Nyheder-og-presse/Seneste-nyt/Pages/aidonline.aspx Her er der en velgørende organisation, der har forstået, hvad det går ud på - og som derfor har valgt IKKE at samarbejde med AidOnline.

Så nu ved vi, hvor vi evt. skal lægge vores støtte kroner - hvis der bliver råd til noget efter AidOnline har været der...

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 08:42

Henrik Rygaard:
Da denne tråd er blevet utrolig lang siden jeg gik i seng i går, så ved jeg ikke om dette har været bragt før. Hvis det har, så undskylder jeg.

http://www.sos-borneby.dk/Nyheder-og-presse/Seneste-nyt/Pages/aidonline.aspx Her er der en velgørende organisation, der har forstået, hvad det går ud på - og som derfor har valgt IKKE at samarbejde med AidOnline.

Så nu ved vi, hvor vi evt. skal lægge vores støtte kroner - hvis der bliver råd til noget efter AidOnline har været der...

Den har været der før, indtil flere gange tror jeg... men den er også god for vores sag så det er vel forståeligt... Big Smile
Hellere en gang for meget end slet ikke...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:42

> Er AidOnline virkelig de første som fuldfører denne ide eller har andre udenlandske firmaer forsøgt sig med samme koncept?

Såvidt jeg ved er der ingen andre - ude i verden - der har været så åndssvage at lancere noget der er helt magen til. Men der har været en del "Virtual Advertising" sager, hvor andre ting er blevet skiftet ud - typisk billboards og anden gade-annoncering på TV eller i film.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 08:54

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 22 ud af 60 (598 indlæg)