|
@Lone Hvis AO giver 100% ville det ikke gøre nogen forskel. De stjæler stadig. At brugere vil bruge adblockers er fint med mig. Men hvis jeg skulle vælge mellem at vise mine egne annoncer på mit site og AO's, hvad tror du så, jeg ville vælge? At der nu er bannere for e-mærket har ikke noget med aminobrugerne at gøre. Så hvad er der sjovt ved det? Det er bare endnu en annonceindtægt til Amino og ændrer ikke brugernes holdning til dem. Hvor du vil hen? |
Lone, din gamle provo, er det ikke over din sengetid? ![]()
Forskellene på en AdBlocker og AidOnline er mange ... Lad mig blot nævne nogle:
- En AdBlocker svarer til når de "beeper" fuck-ord ud i rapsange på Amerikansk radio. De fjerner noget - ligesom AdBlockeren gør det. På samme måde som nogle TV stationer sætter en sort bjæle henover en nøgen mands underliv, når han viser sig på skærmen. De fjerner noget. I modsætning til dette sætter AidOnline noget andet ind i stedet for. Det ville svare til, at man i stedet for at sætte en sort boks over den nøgne mans penis, udskiftede kønsdelen til en kvindelig variant. Det ville være at "deformere" manden og ville helt sikkert aflede ligeså meget brok fra hans side, som vi ser her nu. Der er forskel på at blokere noget - og så ændre det.
- En AdBlocker er i mine øjne at sammenligne med et "parental filter", som nogle bruger for at beskytte deres børn. Eller de programmer, der beskytter dig mod email virus eller farlige websites. De løser et problem. AidOnline løser ikke noget andet problem end: "Jeg vil have din dims, og jeg gider ike betale for den". Hvis vi skal acceptere denne logik uden forbehold bliver det hurtigt en meget grim verden at leve i.
- Almindelige AdBlockers er enten gratis, eller noget hvor der betales for softwaren - ikke andet - ikke en andel af de indtægter der blokeres. AidOnline er det modsatte.
- Der fjernes ikke en indtægt med AidOnline - den flyttes. Det er helt anderledes end almindelige AdBlockers. AidOnline hjælper med at flytte indtægter fra en kilde til en anden.
Bliv gratis medlem