Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 17 ud af 60 (598 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også lige komme med en kommentar omkring min foragelse!

Hvis vi fjerner intjeningen fra danskere, vil danskere ikke kunne betale for u-lands-bistand o.l.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Allan Romme:

Hvis der er brug for hjælp til udvikling eller hosting, så siger i bare til.

Der ER brug for udvikling... holdet bag modtrækket sidder jo og spilder tiden på et debatforum :)

haha vores udvikler har slet ikke en amino bruger:D Han sidder og tonser løs i en terminal og opsætning af noget server på EC2. jeg sidder og sætter en sinatra app op med haml og sass til websitet, det bliver dejligt:D

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:
Eller som Mikkel ville have sagt: "Never fuck with an SEO" Big Smile

 

Nej åbenbart ikke Big Smile

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke, hvad sker der lige nu? Hvilke modprojekter er blevet sat i gang? :)

Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting er forøvrigt at de organisationer der støtter op omkring dette temmeligt sikkert ikke har sat sig ordentligt ind i hvad dette program rent faktisk gør.

Mange af dem har ret lukrative aftaler med medie-virksomheder om at få ledig bannerplads på deres sites til billige eller gratis penge. Fedt at stjæle fra de virksomheder du rent faktisk har et samarbejde med.

~Allan Noer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> og ved de har fået foretaget en ret grundig undersøgelse af lovligheden i projektet inden lanceringen.

Det havde NewsBooster også :)
Jeg håber da så bare, at AidOnline har væsentligt flere penge end NewsBooster havde, for den her slags retssager, kan blive forbandet dyre. Og som de fleste ved får man ikke ret i det danske retssystem med mindre man har råd til at føre en benhård kamp. Specielt hvis modstanderne sætter hårdt ind - som De Danske Dagblades forening gjorde det mod NewsBooster.

NewsBooster tabte, som de fleste sikkert husker - i hvert fald på det niveau i retssystemet de havde råd til at være med. Så løb de tør for penge og er væk nu. NewsBooster havde en meget høj grad af "tilbagebetaling" - eller "fair trade", på same måde som Google har det. AidOnline har som sagt intet af dette. Der er ingen modydelse fra deres side. Det kan jeg ike se ligefrem skulle stille dem bedre end NewsBooster stod.

For nogle år siden var der en sag i USA, der ligner det lidt. Det havde naturligvis været bedre med noget relevant dansk, men det kender jeg ikke lige.

Sagen handlede om, at en TV station digitalt havde udskiftet de store billboard reklamer på Times Square under deres dækning af det store nytår 2000. Det minder faktisk rigtig meget om det AidOnline gør her. De ændrede bare på det deres brugere ser - ikke på delve de fysiske billboards. Dem der ejede retten til at sælge reklamer på disse billboards anlagde så sag mod TV-stationen, som jeg mener tabte sagen. De måtte ikke overskrive deres billboards.

Jeg prøvede at finde et link til sagen, men kan ikke lige finde det. Måske er der nogle andre der kan finde linket ...

Nu var det en Amerikansk sag og dansk og Amerikansk jura er bestemt ikke ens. Men det er dog alligevel interessant, da afgørelsen såvidt jeg kan forstå bygger på mange af de samme juridiske principper som også er dækket af lovgivning i Danmark.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

wolfie:

Forstår ikke, hvad sker der lige nu? Hvilke modprojekter er blevet sat i gang? :)

Nu skal jeg spare dig for at læse tråden ;-)

Der kommer kode ud, som websteder kan installere,l der overruler Aidonlines tyveri. Og der komme rogså andet sjov - men lad os nu ikke afsløre det, før det er parat.

 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Godaften og godnat

Jeg synes det er utroligt usympatisk at nogle i den grad kan gå i selvsving over dette tiltag fra aidonline, nogen tilsyneladene med ønsket om at skade sine besøgende med diverse vira. Såfremt man ikke har den ønskede opførsel og klapper i begejstring over webfolkets selvproklamerede genialitet så må vi, - den almindelige pøbel- , tage til takke med underlødige sider der er lavet af nogle fjolser der vægter indholdet højere end reklamer. Stakkels stakkels os.

Hvis der er nogle af deltagerne i denne tråd der oprigtigt kan fortælle at de ikke zapper væk fra TV-reklamer eller går på toilettet, sætter kaffe over m.v. - så lad mig det vide. Jeg tror listen bliver kort. Må jeg så på TV-annoncørernes vegne spørge hvad i helvede i bilder jer ind? I skal fandme ikke amme jeres spædbørn eller hive Mormor op fra badeværelsesgulvet mens jeg viser hvordan CillitBang revolutionerer jeres hverdag.

Mændene i denne tråd, - jeg går ikke ind for ligestilling fordi jeg efter denne tråd følte mig forpligtiget til at se Statsministeriets reklame vedr. tronfølgeloven - kan af mig få tilsendt ét stk. bomuldstråd af ønsket længde til at binde stramt om en vis del, så at ingen, absolut ingen, går ud og tisser i halvlegen. Sker det, -og det håber jeg ikke for jer-, så vil der ikke længere blive vist fodboldkampe, - så må verdensmesterskabet i hønsestrik få sendetiden. Så kan i lære det!

Lyder det absurdt?

Mere absurdt end jeres?

/Michael

 

Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dyrebilen.dk:
Hvis der er nogle af deltagerne i denne tråd der oprigtigt kan fortælle at de ikke zapper væk fra TV-reklamer eller går på toilettet, sætter kaffe over m.v. - så lad mig det vide. Jeg tror listen bliver kort. Må jeg så på TV-annoncørernes vegne spørge hvad i helvede i bilder jer ind? I skal fandme ikke amme jeres spædbørn eller hive Mormor op fra badeværelsesgulvet mens jeg viser hvordan CillitBang revolutionerer jeres hverdag.

Du kan overhovedet ikke lave den sammenligning. Hvis du skal lave en sammenligning ville det være at YouSee udskiftede alle reklamerne på alle de kanaler de sendte ud på deres sendenet med deres eget. Tror du den ville gå?

~Allan Noer

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@michael

Synes du det er usympatisk at vi forsvare vores retteigheder, vores levebrød ?
Ingen kan overleve uden reklamer på sitesne idag sådan er det bare.

 

Lev med det eller afbestil dit internet

Side 17 ud af 60 (598 indlæg)