Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 6 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

MIkkel, du har meget fritid her om aftenen?:P syntes fandme det lyder som en god plan! :P

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har altid tid til lidt velplaceret web terror :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har altid tid til lidt velplaceret web terror :)

Det må vi høre noget mere om på lørdag!! Kom gerne med inspiration! hehe ;)

 

Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal sige der kan komme noget positivt ud af denne sag er at der kommer lidt fokus på hvor meget adblocking skader virksomhederne og dermed også en flok kreative løsninger.

En alternativ løsning kan findes her: http://www.adblock.org/2004/07/adblock_detection_script/

Den virker fint.

~Allan Noer

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min mening er at AidOnline skal lukkes.

Det kan godt være at det går til velgørenhed, men syntes stadig at det er lidt svinsk, fordi de "stjæler" jo faktisk nogle af virksomhedernes indtjeninger.

/Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AidOnline mider mig lidt om en anden vegørenhedsforening, som jeg heller ikke tror mange ville kunne lide: "Pædofile For Fred!" :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, til tider ELSKER jeg dig!

 

Lad os endelig få banket en hjemmeside op med lidt sjov og ballade!

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har et script magen til det bold.dk bruger? Jeg har nok et sted eller 2 det kunne bruges.

Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er mange ligheder mellem aidonline og buy-aid (http://www.buy-aid.com/). Buy-aid har været i stort set alle forbruger programmer fordi de sælger hundedyre kuglepenne påtrykt rødekors-logoer så virksomheder tror de støtter et godt formål. Men langt den største del af profitten ryger lige ned i Buy-Aid's egen lomme.

Man bevæger sig på en hårfin grænse når man prøver at sælge ind til folks samvittighed ved at udgive sig som charity, men i virkeligheden bare driver en hardcore business. Og det mener jeg helt bestemt man kan sige de gør med det 20% cut de siger de vil tage. Jo højere volume de får med dette her jo mindre procentdel skal de da have - omkostningerne stiger ikke lineært med trafikken.

Men ja - jeg tror også de ender med at måtte opgive dette snylter-projekt. De skulle nok have valgt at starte virksomheden fra Dubai istedet. Så var der ikke så meget danske virksomheder kunne gøre juridisk. :)

~Allan Noer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En anden ting vi kan gøre - og opfordre andre til er, at sende emails til de organisationer der "støtter" AidOnline... Jeg vil nok sende et brev i stil med ...

Kære Røde Kors,

Jeg plejer hvert år at sende ca. 1.000 kroner til jeres gode velgørende arbejde. Men da jeg kan konstatere at I er gået med i terrorgruppen AidOnline, der stjæler indtægter fra mit website ønsker jeg ikke længere at støtte jer.

MVH
Mikkel Svendsen

Side 6 ud af 60 (598 indlæg)