|
Hej Nielco TUSINDE TAK..... vi er i fuld gang med at ændre og lukke ned ud fra dine anbefalinger 700 gule stjerner til dig herfra I hast..... Helle |
meJensen:Christian iMARKETING:Så derfor ser jeg, indtil at bankerne fjerner denne urimelighed, ikke andre muligheder end at skulle bevæge mig ned i den fysiske bank lige som i "gamle dage" og lave transaktionerne der... nogle ville sige, at det er et tilbageslag i udviklingen
Dette besværliggøres jo endnu mere af, vi er afhængige af at have en filial i nærheden af vores virksomhed eller bopæl.
Og så i disse tider, hvor mange banker udelukkende er netbaseret, og de gamle banker lukker sine filialer fordi der ikke længere kommer forbrugere derned...
Jeg ved godt, at mit forslag var ALT for løsningsorienteret, til at blive taget alvorligt - men nu nævner jeg da altså lige igen:
Man kan også splitte sin virksomhedskonto op i 2 forskellige konti. Én hvor formuen ligger (hvis man har én) og én med Basører, som man bruger af - og kun den sidstnævnte, har man adgang til via Netbank.
Herefter ringer man til sin bank og beder dem flytte penge over, når man har brug for det.
Sådan fungerer det - mere eller mindre - i min virksomhed, bortset fra at jeg har adgang til begge konti fra netbank. Hos mig, handler det om, at jeg ikke får renter på min almindelige firmakonto og derfor har oprettet en 'opsparingskonto', hvor har jeg mest muligt penge stående.
Efter denne tråd om sikkerhed, regner jeg dog med at smide den store konto af netbank. Så risikerer man kun sit rådighedsbeløb, ved et eventuelt angreb.
Bliv gratis medlem