Flemming,
"De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)",
Godt at vide hvor man skal henvende sig hvis med vil hælp i forbindelse med MLM. Det kunne være Amino kunne overtales til at sætte din titel permanene på MLM-pusher!
LOL - Så tror jeg da først, at Lasse vil forsøge at konvertere mig! (sagt med et venligt smil til Lasse)
Muhahaha! - Naaarh, har nu ikke nogen grund til at FORSØGE at konvertere hverken dig, Flemming - eller andre - det har jeg aldrig haft brug for.
Men ganske rigtigt, så er der en sandhed i det jeg kastede ind som humoristisk kommentar tidligt i denne tråd - nemlig det faktum, at hvis vi satte os ned - face to face - og tog en FAKTUEL gennemgang af HVAD Network Marketing er - og hvordan det fungere i PRAKSIS - og har FUNGERET i praksis for mig, så vil selv du, Flemming, få en AHA-oplevelse.
En AHA-oplevelse, hvor du på alle mulige måder ville være konverteret i bogstaveligste forstand (i forhold til FORSTÅELSEN af Network Marketing i praksis) - men ikke i den forstand at du så ville konvertere din egen forretning/salgskanal (til det du forhandler) til en Network Marketing forretning - for det er en misforståelse at tro at alt kan sælges via MLM (Network Marketing) - det kan det ikke - eller jo, det KAN det - men hele styrken i denne afsætningskanal ligger på helt specifikke målbare parametre som i høj grad ligger i lige linie til det produkt man afsætter.
Når jeg med et enkelt stykke papir - og en enkel forklaring viser dig hvoran jeg på kort tid i PRAKSIS med specifikt produkt - og enkelt skabte godt 15 millioner i omsætning UDEN på noget tidspunkt at have snydt en eneste, uden at have solgt nogen noget de ikke havde brug for, uden at tvinge nogen, uden at pådutte en holdning eller en fidus, uden at nogen har købt katten i sækken, uden at nogen har handlet fordi de var stillet en milliard i udsigt, uden at en eneste synes det var penge ud af vinduet, UDEN AT EN ENESTE har returneret et eneste produkt (selvom det er muligt, fuld returret, uden pardon), UDEN AT EN ENESTE har kunnet sige: Hold da op, der blev jeg da vidst tørret i røven... med andre ord, uden at en eneste af de fordomme, teorier og mudderkast-scenarier som lever i bedste velgående her på AMINO har været i spil... ja, så bliver du konverteret i din tankegang og forståelse!
Med denne påstand in mente så giver jeg her et løfte og et tilbud: Jeg vil tage hver eneste hardcore skeptiker og kritiker med på et af de upcoming events jeg er en del af (i nyt eventyr, endnu ikke helt offentliggjort endnu) - NO STRINGS ATTACHED, på min regning (fly - and the whole shibang) - UDELUKKENDE for at observere FIRSTHAND hvad det RENT faktisk er de seriøse Network Marketing selskaber bedriver tid, ressourcer og energi på.
For nu at bruge Thorborgs klingende amerikanske omskrivning af "for helvede": No FUCKING strings attached!!!
Take this to the bank - og kast mig en melding på om DU tør tage udfordringen op - og få et INSIDE LOOK på hvad vi RENT faktisk gør for at skabe vores forretning. Og glem så alle de latterlige fjolser der ikke har fattet en skid af Network Marketing - og eks. kaster PM´s på Amino med meldinger om hvor mange millioner man kan tjene - eller skriver indlæg med ti-tusinde !!!! efter hvert indlægstitel - og hvor juhu det hele er.
Tag med en erfaren networker bag murene - en som er der, har været det, been there, done that - uden EN ENESTE har haft grund til eller anledning til at læne sig op af alle de kritiske udsagn jeg har læste sytten-tusinde-gange på AMINO.
Lasse Burholt, Networker-til-jeg-dør ... bogen kommer snart på gaden ;-)