Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 14 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

udvikler:
I dag hvor jeg er ædru ligner i jer selv igen.

Så tag dig lige en enkelt Wink

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:14

Helle - houseofkids.dk:

udvikler:
I dag hvor jeg er ædru ligner i jer selv igen.

Så tag dig lige en enkelt Wink

Det her må da være den hurtigst voksende tråd pt. Skulle bare vende ryggen til en halv dag så var der min. 25 nye indlæg i indbakken.

Men meget underholdende.

Jeg er blot ked af det ikke er mig der har leveret alt det popcorn der er blevet spist til.

God weekend til alle.

Thomas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:35

john sommer:

Hej Martin !

Hvilket ordforråd du imponerer "FUCK hvor er i lækre" !!!!!!

Martin dog !!!!!!!!!!

Du burde opføre dig som et forbillede og ikke nedværdige dig til ligegyldige intetsigende ord fra USA!

Hmmmm.................. Hvad tænker du lige nu?

Bare rolig John, jeg har skam ikke glemt de danske bandeord. Findes der mere passionerede ord end "Sgu", "For Fanden Da", "Satans Også", "Kraft Eddemig" osv. Det bringer tårer frem i sådan en udlandsdansker som mig og jeg ser for mig: Den Lille Havfrue, Den Kongenlige Livgarde, Betjente med ænder og den slags. Det er virkelig toppen af det at være dansk, at slynge om sig med Nørrebrosk :-)
Hold kæft hvor jeg elsker at bande og jeg har dertil også lært lidt amerikanske bandeord og dem glæder jeg mig til at berige jer med ved lejlighed.

Dbh Martin

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:27

Nøøøj hvor er det her en lang tråd....

Man sidder bare og læser og læser og man skal jo lige have enden med på skænderiet så man kan slet ikke holde op med at læse, og det selvom man nok er ved at være træt af at læse så meget...

Men tråden fortsætter bare....den bliver ved og ved og ved....

Det er egentlig utroligt at man gider blive ved med at læse ikke?

Det værste er de der lange og ligeygldige indlæg folk fylder ind imellem indlæggene fra de folk, der skændes...

Det er jo derfor vi bliver ved med at læse...Altså pga. skænderiet...Vi vil jo vide hvordan det skal ende...og om det får nogen ende....

Så derfor bliver vi bare ved og ved og ved med at læse, og det er jo efterhånden ligesom at læse en hel roman...Bortset fra at der ikke er nogen handling, men blot dialog...Så måske man hellere skulle kalde det hvad det er, nemlig en "langfattet" korespondance og ikke en roman....Det er bare så lang som den er, så kan man jo forledes til at tro andet...

Okay, men det eneste jeg egentlig ville sige er, hvorfor gider folk læse det her?

Hvorfor bliver i ved med at læse?

....og læse og læse og læse.....

Og får det nogen ende?

Jeg venter i hvert fald spændt på næste indlæg....

Og lige en sidste ting...Lad være med bare at spamme tråden, ik?Stick out tongue

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:42

Harald9000:

Hvorfor bliver i ved med at læse?

....og læse og læse og læse.....

Ja, det kan tage en god time at få hele tråden med :·)

Det er jo Amino Realityshow - med alle de ingredienser der skal til for en succes: skænderi, diskussioner, håbløse svar, humor og fordrukken snak.... det er da altid spændende :·) Måske der skulle udkomme en bog med vanvittige tråde på amino.... ala »Michael Laudrups tænder«. Måske vi så bare ikke skal forvente de helt store tilskud til iværksætteriet :·)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:48

Helle - houseofkids.dk:
Måske der skulle udkomme en bog med vanvittige tråde på amino.

Så er vi nok nogle, der er glade for at vi ikke bruger vores egne navne!Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:50

Klovn:
Så er vi nok nogle, der er glade for at vi ikke bruger vores egne navne!Big Smile

Hvad siger du, Henrik Cool

(ups - var det spam...)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:53

Henrik eller Flemming..... hvad forskel gør det?Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:56

Nu skal du ikke så tvivl i mit hovede, vel.... men i ligner jo hinanden meget godt - så hvorfor egentlig ikkeSurprise Måske du i virkeligheden slet ikke er Flemming - men Steve Bruges......!!!!

Sleep

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:24

Flemming1970:

Klovn:

Flemming,

"De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)",

Godt at vide hvor man skal henvende sig hvis med vil hælp i forbindelse med MLM. Det kunne være Amino kunne overtales til at sætte din titel permanene på MLM-pusher!

LOL - Så tror jeg da først, at Lasse vil forsøge at konvertere mig! (sagt med et venligt smil til Lasse)

Muhahaha! - Naaarh, har nu ikke nogen grund til at FORSØGE at konvertere hverken dig, Flemming - eller andre - det har jeg aldrig haft brug for.

Men ganske rigtigt, så er der en sandhed i det jeg kastede ind som humoristisk kommentar tidligt i denne tråd - nemlig det faktum, at hvis vi satte os ned - face to face - og tog en FAKTUEL gennemgang af HVAD Network Marketing er - og hvordan det fungere i PRAKSIS - og har FUNGERET i praksis for mig, så vil selv du, Flemming, få en AHA-oplevelse.

En AHA-oplevelse, hvor du på alle mulige måder ville være konverteret i bogstaveligste forstand (i forhold til FORSTÅELSEN af Network Marketing i praksis)  - men ikke i den forstand at du så ville konvertere din egen forretning/salgskanal (til det du forhandler) til en Network Marketing forretning - for det er en misforståelse at tro at alt kan sælges via MLM (Network Marketing) - det kan det ikke - eller jo, det KAN det - men hele styrken i denne afsætningskanal ligger på helt specifikke målbare parametre som i høj grad ligger i lige linie til det produkt man afsætter.

Når jeg med et enkelt stykke papir - og en enkel forklaring viser dig hvoran jeg på kort tid i PRAKSIS med specifikt produkt - og enkelt skabte godt 15 millioner i omsætning UDEN på noget tidspunkt at have snydt en eneste, uden at have solgt nogen noget de ikke havde brug for, uden at tvinge nogen, uden at pådutte en holdning eller en fidus, uden at nogen har købt katten i sækken, uden at nogen har handlet fordi de var stillet en milliard i udsigt, uden at en eneste synes det var penge ud af vinduet, UDEN AT EN ENESTE har returneret et eneste produkt (selvom det er muligt, fuld returret, uden pardon), UDEN AT EN ENESTE har kunnet sige: Hold da op, der blev jeg da vidst tørret i røven... med andre ord, uden at en eneste af de fordomme, teorier og mudderkast-scenarier som lever i bedste velgående her på AMINO har været i spil... ja, så bliver du konverteret i din tankegang og forståelse!

Med denne påstand in mente så giver jeg her et løfte og et tilbud: Jeg vil tage hver eneste hardcore skeptiker og kritiker med på et af de upcoming events jeg er en del af (i nyt eventyr, endnu ikke helt offentliggjort endnu) - NO STRINGS ATTACHED, på min regning (fly - and the whole shibang) - UDELUKKENDE for at observere FIRSTHAND hvad det RENT faktisk er de seriøse Network Marketing selskaber bedriver tid, ressourcer og energi på.

For nu at bruge Thorborgs klingende amerikanske omskrivning af "for helvede": No FUCKING strings attached!!!

Take this to the bank - og kast mig en melding på om DU tør tage udfordringen op - og få et INSIDE LOOK på hvad vi RENT faktisk gør for at skabe vores forretning. Og glem så alle de latterlige fjolser der ikke har fattet en skid af Network Marketing - og eks. kaster PM´s på Amino med meldinger om hvor mange millioner man kan tjene - eller skriver indlæg med ti-tusinde !!!! efter hvert indlægstitel - og hvor juhu det hele er.

Tag med en erfaren networker bag murene - en som er der, har været det, been there, done that - uden EN ENESTE har haft grund til eller anledning til at læne sig op af alle de kritiske udsagn jeg har læste sytten-tusinde-gange på AMINO.

Lasse Burholt, Networker-til-jeg-dør ... bogen kommer snart på gaden ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 14 ud af 16 (157 indlæg)