Shit det var - trods alt - en spændede tråd, hvor man ikke kunne stoppe efter de første indlæg. Som ny herinde forstår jeg ikke, at driftige forretningsmænd udstiller sig på denne måde. Ikke at jeg vil tage parti for den ene eller anden, men hele tiden gennem tråden blev jeg overrasket over, at parterne forsvarede sig - og skød igen. Det er sådan noget som forekommer inde på Arto:-) Dernæst vil jeg sige lidt ved MLM. Jeg har arbejdet med dette - gennem mange år -i mange forskellige firmaer. Også i FLP. Og det er vist det firma, der virker mest troværdigt, at de 8-10 jeg har prøvet. Men som i mange andre har de også fejl. Såmænd ikke med produkterne, men med forhandlerne.. Så i stedet for at dømme MLM, burde man fortælle hvilke selskaber, og hvilke person der er "de dumme"...
|
Shit det var - trods alt - en spændede tråd, hvor man ikke kunne stoppe efter de første indlæg.
Som ny herinde forstår jeg ikke, at driftige forretningsmænd udstiller sig på denne måde. Ikke at jeg vil tage parti for den ene eller anden, men hele tiden gennem tråden blev jeg overrasket over, at parterne forsvarede sig - og skød igen.
Det er sådan noget som forekommer inde på Arto:-)
Dernæst vil jeg sige lidt ved MLM. Jeg har arbejdet med dette - gennem mange år -i mange forskellige firmaer. Også i FLP.
Og det er vist det firma, der virker mest troværdigt, at de 8-10 jeg har prøvet. Men som i mange andre har de også fejl.
Såmænd ikke med produkterne, men med forhandlerne..
Så i stedet for at dømme MLM, burde man fortælle hvilke selskaber, og hvilke person der er "de dumme"...