De der har læst om kemi ved noget derom "Autodidakter kan også vide noget derom" selv er jeg naturvidenskabligt uddannet i ingeniørkunsten og ved derfor noget derom og har energi tæt på med DONG !
Jow det er vigtigt for os alle hvis flasken virker så vi kan spare energi men .... det produkt har vi ikke set til dato - så fald ikke i den grøft !
Men har du læst om TeJohn´s produkt? - har du viden om at det virker - har du .......?
Eller er du bare en der gerne vil være eller er ven med f..........
Jeg havde såment heller ikke hørt om Forever Living Product før jeg hørte om en John Sommer. I modsætning til dit forsøg på sælgen drømme er der perspektiv og substans i Tejohn.
John, nu skal jeg fortælle dig hvad forskellen på en autodidakt og en uddannet kemiker er:
En autodidakt er en person, der ikke er hæmmet og begrænset af sin uddannelse, men videreudvikler sig og har fantasi til at tænke videre.
Udover det, så er Delinda en af de største kapaciteter indenfor kemi, som jeg nogensinde har mødt og vi har mange drøftelser om kemi, som du aldrig i livet ville kunne forstå så meget som en brøkdel af.
Du skal ikke bekymre dig om mit produkt, da du ikke er min kunde og jeg hverken søger at sælge det til dig eller andre på Amino, så hvori består din bekymring?