|
Flemming1970:- også et hensyn jeg samtidig forsøgte at udvise, da det relaterer en kende til brugernavnet på Amino!
![]()
Du er alt for flink :-)
Debat
|
Du er alt for flink :-)
|
Ganske rigtigt, Flemming - eksemplet du ridser op er klassisk eksempel på begrebet "at skyde med spredehagl" - og at man så samtidigt - AF ALLE - kontakter netop dig - i denne form, ja det er jo et tegn på hjerneblødning! Afsenderen har ihvertfald selv bedt om denne tråd - og dermed noget benzin til diskussionsmålet - hvor der går sport i at tromle vores branche ned - helt efter mit Einstein citat forneden.... ;-) Mvh. Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Så var det altså ikke Lasse der havde sendt den til Flemming! |
Haha! NEJ! Hvis jeg havde kontaktet Flemming - så var han frelst - og i fremadrettet samarbejde med mig ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
LOL - den var god! |
|
Hej Flemming, Det kan sgu da ikke være en som mener det seriøst! Der er da nogen som prøver at lave gæk med dig... Ellers så står verden da snart ikke længere... haha Hilsen Martin |
|
Tror dit lille indlæg siger så meget om mlm at der ikke er mere at sige. |
Hej Flemming Bortset fra, at du har ret i det du skriver, så ville jeg efter at have læst tredje linie af den mail du har fået, trykke på det røde kryds øverst i værktøjslinien, og så var det det. Jeg ville ikke have brugt så meget som et splitsekund mere på den person. Jeg ville sikkert heller ikke få noget ud af det alligevel. Da er andre ting, jeg hellere vil bruge min tid på. Jeg havde ellers vurderet dig til, at du ville gøre det samme. God pinse til alle Michael. D |
|
For en del år siden arbejdede jeg selv med MLM og der var jeg til en af de mange og til tider udemærket træninger, hvor der var en intelligent Upline (herunder træner på kurset), der fortalte, at man først begyndte at få succes i sin MLM forretning, når man også sagde nej til potentielle forhandler, man ikke mente ville passe ind i sin forretning. Dette burde en del af MLM forhandlerne derude tage ved lære af, så undgår de at spilde deres egen og andres tid. Mvh. Kim |