Det er for svagt, Flemming... Hvis du ikke kan more os er det sikkert fordi du vil pushne noget MLM
|
Orh Udvikler nu kender jeg Flemming så godt at jeg ved at han ville røre MLM med en ildrager *gmf*
Orh Udvikler nu kender jeg Flemming så godt at jeg ved at han ville røre MLM med en ildrager *gmf* |
|
Du er alt for flink :-)
|
Ganske rigtigt, Flemming - eksemplet du ridser op er klassisk eksempel på begrebet "at skyde med spredehagl" - og at man så samtidigt - AF ALLE - kontakter netop dig - i denne form, ja det er jo et tegn på hjerneblødning! Afsenderen har ihvertfald selv bedt om denne tråd - og dermed noget benzin til diskussionsmålet - hvor der går sport i at tromle vores branche ned - helt efter mit Einstein citat forneden.... ;-) Mvh. Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Så var det altså ikke Lasse der havde sendt den til Flemming! |
Haha! NEJ! Hvis jeg havde kontaktet Flemming - så var han frelst - og i fremadrettet samarbejde med mig ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
LOL - den var god! |
Hej Flemming, Det kan sgu da ikke være en som mener det seriøst! Der er da nogen som prøver at lave gæk med dig... Ellers så står verden da snart ikke længere... haha Hilsen Martin |
Tror dit lille indlæg siger så meget om mlm at der ikke er mere at sige. |