Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man skaber et navn indenfor søgemaskineoptimering

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 10 person

> At de gamle damer der sidder på amino, og kigger ud af vinduet og bare venter på noget at brokke sig over

Nu tror jeg lige du skal skrue lidt ned for charmen, fister løgsovs! Jeg har skrevet knap 6.000 indlæg her på Amino og sammen med mange andre investeret enormt meget tid på at gøre det her til en god debat. Du kommer så svansende ind, pisser i velkomstdrinken, skider på alt og alle og forventer at kunne gøre som det passer dig. Hvad bilder du dig egentligt ind?

> Min fremtid på amino kan nu ikke standset af hverken dig eller andre uanset hvor meget i ønsker det.

Er du sikker på det? Har du husket at læse betingelserne du godkendte da du tilmeldte dig?

Amino ApS forbeholder sig ret til at ændre, modificere, erstatte eller slette dele af indholdet på www.amino.dk og kan begrænse eller afbryde adgangen til Amino til enhver tid, uden at dette kan medføre nogen form for ansvar for Amino ApS.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person

Helt seriøst hvem fanden tror du at du er, at snakke sådan til folk. Du har et seriøst kommunikations problem, og at du har lavet over 6000 indlæg er pisseligegyldigt, det gør dig ikke vigtigerer en andre, og det giver dig ikke ekstra retigheder. 

Du skriver at du har prøvet at gøre amino til en god debat, men ud fra hvad jeg kan læse er du en af dem der er hurtigs til at kaste dig over folk, du er en af dem der har det værste og grimmeste sprog herinde, og du er i det hele taget en der har gjort dig yderst bemærket med mange meget negativt prægede indlæg, så vil ikke komme alt for godt igang.

Med hensyn til amino betingelser så er det jo så heldigt at det ikke er dig der sidder på aminos admin system og at tro du kan manipulerer amino til at få mine indlæg slettet viser blot at du har ladet dine 6000 indlæg stige dig til hovedet. Så slå lige koldt vandt i blodet. Har lige så meget ret at være her som dig. 

Det her handler ikke om mig der pisser i velkomst drinken, det her handler om dig der pisser territorium af. Og om andre der hæver sig selv ved at at nedlade andre.,

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Er der ikke en admin, der kan smide den tåbe ud herfra - og mener ikke Demib;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Helt seriøst hva er det lige der er i vejen med jer, man kan altså ikke bare sådan smide folk ud fordi man ikke kan lide dem eller ikke er enige. Desuden har jeg ikke gjort noget, som andre ikke har gjort i denne tråd eller andre. Så ryger jeg kan jeg da godt lave en liste over alle de andre der skal med.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Måske det er nu du skulle overveje at du tager fejl når du mener at det ikke betyder noget det du gjorde igår?

Istedet for stædigt at holde fast i at du har ret, du alene vide, og alle vi andre er bare gamle tanter der ikke har andet at lave end at genere dig...

I mine øjne er du uden for pædagogisk rækkevidde lige nu, og det er sørgeligt...
Hvem ved hvad du kunne have bidraget med hvis nogen kunne tage dig alvorligt?

En god ide kunne være at starte forfra, ved at undskylde dine handlinger, og indse at du nok tog fejl og benyttede en ugleset metode... Derfra kunne det være at du fik en fair chance herinde...selvom jeg personligt ikke tror at den går længere... Dertil har du nok trukket den for langt!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 10 person

Gider snart ikke bruge mere tid på den her tråd, vi bliver aldrig enige. Men du bliver ved at køre i det samme og det samme. Så nu vil jeg IGEN citerer hvad jeg har skrevet i tidligerer indlæg. Nej der er ikke noget i vejen med at besvare 30 indlæg på en dag, uanset hvad så længe de svar der bliver givet er rigtig. Jeg har dog givet jesper ret i at det blev noget rod med rækkefølgen på nye og gamle indlæg og kan godt se det et problem, men et problem der ikke længerer er aktruelt. Så helt ærlig lad den ligge.

At der er mig der er uden for pedagoisk rækkevide er jeg nu ikke helt sikker på, det er jo blot dinpersonlige menig, og jeg har den samme om dig. Ligeledes gælder det samme når du skriver at jeg ikke kan tages alvorligt.

Når du skriver hvem ved hvad jeg kunne have bidraget med, så bare slap af. Jeg går ingen steder og vil skam bidrage alt hvad jeg kan.

Og her har vi den igen, Undskyldning hehe. Jamen den er der altså ingen der får i denne tråd. Og kan kun sige som jeg gjorde for 3 indlæg siden. *Bare det at bede om en er et uhyggeligt tegn på ejerskabsfornemmelse og storhedsvanvid.

At det er det der skal til for at få en chance. Mhhh tror du har misforstået noget, har ikke mistet min chance for noget som helst. At du personligt tror "den ikke går længerer" viser også blot at det er din personlige mening, og at alt hvad jeg har skrevet med hensynt til dig er spot on. 

At den er blevet trukket for langt kan jeg kun give dig alt for godt ret i. Hvis du læser alle indlæg vil du opdage at alle de grimme og dumme af dem, ikke er skrevet af mig. Har så vidt muligt prøvet at holde tonen pæn. Selvom jeg sidder og bander indeni. At denne tråd overhoved er til mener jeg er at trække den for langt ud. 

Så slå nu koldt vand i blodet, tror du har opnået hvad du ville med denne tråd.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hej

Jeg synes det ligner at nogle pisser noget af, og det uanset om det er territorium eller drinks.

Det er da klart at hvis man laver et pointsystem der giver adgang til ét eller andet, - så vil systemet blive udnyttet.  Havde man forventet andet, er det naivt. Der findes masser af tråde om SMBA, ansvarsfraskrivelse som erhvervsdrivende og skattefradrag i mere eller mindre opfindsom form, for slet ikke at tale om de krejlere der besvarer tråde med kommentarer om deres egne ydelser, selvom det intet har med trådstart at gøre. Spidse albuer er jo også en del af kulturen i erhvervslivet.

Da reglen om "500 karmapoint for en blog"  blev indført var der vakse Aminoer der påpegede at det kunne ske, at deltagere i tråde kun høstede point. 

Nu er det så sket, og det må folkene bag Amino altså også have vidst ville ske, og man må jo gå ud fra at denne mulighed har været en del af overvejelserne.

Uden at forholde mig til SEO effekten som jeg ikke aner noget om, - så skal man da være blind hvis ikke man har opdaget tsunami-skribenterne. Det er Aminos der logger på en gang om ugen (eller noget lign.) og så besvarer tråde i dusinvis. Det gælder lige fra advokater og jurister, til revisorer og webshopindehavere.

Der har også været en diskussion på Amino om fjernelse af links i signatur. Til det svarede nogle så, at de så ikke ville bidrage mere på Amino. Så helt uselvisk kan det næppe være, selvom man deltager flittigt.

Jeg ved ikke rigtigt hvem der skal kaste den første sten.

/Michael

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Man skal godt nok passe på, hvilke tæer man kommer til at træde på her på Amino.

Der er mange tråde, der dukker op på forsiden, hvor folk prøver at sælge noget til en, der havde et behov for 2 år siden. Senna har så svaret på et par gamle indlæg og så kører hetzen. Som det tidligere er blevet nævnt, så havde en personlig besked været mere passende. Ellers måske fra en moderator, hvor der henvises til hvor i reglerne, der står man ikke må besvare tråde der er mere end 3 måneder gamle.

Hvis I ikke kan lide hvad personen har gjort, så prøv dog at forklar det på en pæn måde istedet for at være så nedladende.

Få jer nogle lidt større sko!

God weekend.

Michael

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Michael,

Hvis formålet med Sennas mange indlæg på meget gamle tråde var at bidrage indholdsmæssigt til trådene, og det troede jeg i starten, så kunne jeg heller ikke blive foraget over en "ihærdig indsats"
Men.. hvis man spammer forums med det indrømmede/erklærede formål forumsystemet automatisk skal tildele en masse points, så hopper kæden af for mit vedkommende.
Mens Senna tsunami-skrev i gamle irelevante tråde, druknede andre aktuelle tråde med relevant indhold.
Senna kalder det åbenlydt "karma building" mens jeg vil kalde det "karma stuffing" Wink

Denne tråd startede måske nok i et lidt uheldigt toneleje, og den greb Senna så lynhurtigt og kunne uden besvær holde samme tone.
Så længe systemet belønner brugere, der kommer med korte indholdsmæssigt tomme beskeder og derefter voter for egne indlæg, ja så risikerer vi, at det sker igen.
Alle, der har under 500 karma point, og som ønsker sig en blog her, kan jo se, hvordan det blev opnået på  under et døgn og med hvilke midler - for, det skete der jo ikke noget ved.
Så længe den fremgangsmåde er mulig, er de nye Karma-tavler desværre ikke ret meget værd.

Jeg foreslår, at Amino Crew tager denne - efterhånden ret følelsesladede tråd som udtryk for en "uhensigtsmæssighed" i karma-point-tildelingen og/eller minimumskravet/spærregrænsen for tildeling af blogs her.

Please.. Martin .. anyone, kan I ikke komme med en klar udmelding om det skete, så andre Amino'er kan se, at I har en holdning til det? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Rart at se lidt fornuftige indlæg her til slut i tråden. Jeg kan kun sige jeg er enig i det der bliver skrevet dem, og kan godt se problemet med både karma points, tavlerne og min point grænsen på bloggen. Mit umidelbare bud på en løsning vil være at låse indlæg der er mere en 3 måneder gamle men kun hvis der er indikeret et rigtigt svar som er godkendt. Dette ville nok løse de fleste problemer. Det vil dog stadig ikke forhindre folk i at svare på indlæg i store nuværende indlæg, hvilket jeg heller ikke kan se et problem i, så længe det er aktuelle svar der bliver postet og ikke bare reklame eller links.

Til slut vil jeg nu også sige at jeg mener størrelsen af det jeg har lavet på et døgn er blevet overdrevet ret kraftigt. De 30 indlæg jeg lavede i seo er jo ikke det helt vilde, jeg har eksempeltvis lavet flere indlæg i denne tråd, en jeg har i hele seo sektionen, så kan man jo tænke lidt over den hehe. Ud over det har jeg faktisk lavet et par ret indholdsrige indlæg i både seo og andre kategorier, samt mit første blog indlæg der nærmest er en mini e-bog. 

Men syntes da det er en meget god ide at vende denne tråd til noget positivt, og fokuserer lidt på hvad man evt kan gøre ved det, hvis der skal gøres noget., Finde en løsning og få et bedre amino hvis det kan lade sig gøre. Måske et par retningslijer er nok hvis de er fulgt af konsikvenser for at bryde dem. Ved det ikke.

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)