> At de gamle damer der sidder på amino, og kigger ud af vinduet og bare venter på noget at brokke sig over Nu tror jeg lige du skal skrue lidt ned for charmen, fister løgsovs! Jeg har skrevet knap 6.000 indlæg her på Amino og sammen med mange andre investeret enormt meget tid på at gøre det her til en god debat. Du kommer så svansende ind, pisser i velkomstdrinken, skider på alt og alle og forventer at kunne gøre som det passer dig. Hvad bilder du dig egentligt ind? > Min fremtid på amino kan nu ikke standset af hverken dig eller andre uanset hvor meget i ønsker det. Er du sikker på det? Har du husket at læse betingelserne du godkendte da du tilmeldte dig? Amino ApS forbeholder sig ret til at ændre, modificere, erstatte eller slette dele af indholdet på www.amino.dk og kan begrænse eller afbryde adgangen til Amino til enhver tid, uden at dette kan medføre nogen form for ansvar for Amino ApS. |
Helt seriøst hvem fanden tror du at du er, at snakke sådan til folk. Du har et seriøst kommunikations problem, og at du har lavet over 6000 indlæg er pisseligegyldigt, det gør dig ikke vigtigerer en andre, og det giver dig ikke ekstra retigheder.
Du skriver at du har prøvet at gøre amino til en god debat, men ud fra hvad jeg kan læse er du en af dem der er hurtigs til at kaste dig over folk, du er en af dem der har det værste og grimmeste sprog herinde, og du er i det hele taget en der har gjort dig yderst bemærket med mange meget negativt prægede indlæg, så vil ikke komme alt for godt igang.
Med hensyn til amino betingelser så er det jo så heldigt at det ikke er dig der sidder på aminos admin system og at tro du kan manipulerer amino til at få mine indlæg slettet viser blot at du har ladet dine 6000 indlæg stige dig til hovedet. Så slå lige koldt vandt i blodet. Har lige så meget ret at være her som dig.
Det her handler ikke om mig der pisser i velkomst drinken, det her handler om dig der pisser territorium af. Og om andre der hæver sig selv ved at at nedlade andre.,