Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 5 ud af 16 (155 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg sender dig lige en e-mail med et billed af fejlen.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det nye produkt Big Smile

Jeg downloadede det for noget tid siden (6 april kan jeg se) så det må have været lige efter I har listet den ud på siden.

Jeg har stor glæde af programmet og i dg fik jeg sørma også sat den til automatisk at fixe alt det rod jeg laver på computeren, så nemmere kan det ikke blive Wink

Glæder mig til løbende at følge udviklingen Big Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle der komme en ny opdateret version af SLOW-PCfighter i nær fremtid, er I så ikke rare at informere om det i denne tråd?
Så vil jeg bestemt gerne give programmet endnu en chance Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

nielco:

Skulle der komme en ny opdateret version af SLOW-PCfighter i nær fremtid, er I så ikke rare at informere om det i denne tråd?
Så vil jeg bestemt gerne give programmet endnu en chance Smile



Jo det kan du tro.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg startede for 1½ uge siden at arbejde med konverteringsgrad for mig selv. Jo mere fornuftig tid jeg bruger på min virksomhed, jo flere resultater konvertere jeg og jo flere penge tjener jeg.

Det betyder at jeg hele tiden stiller spørgsmål ved hvad jeg laver.....og om ikke andre kunne gøre det hurtigere og bedre.

Så tak for 10 minutters mere konvertering om dagen :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har CCleaner installeret i forvejen, men var ikke tilfreds med hastigheden på pc'en.

Så testede jeg med SLOW-PCFighter og den fandt 1743 fejl - på trods af, at CCleaner jo burde have rettet alle disse fejl. Martin har nu fået en hundredekroneseddel af mig. Wink

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu må Martin endelig fortælle hvornå han får den Porsche, - så skal jeg saft susende komme over og lukke luften ud af dækkene Wink

Min computer er nu velsignet med et pop-up vindue der ikke kan lukkes, og jeg som køber den slags programmer fordi jeg bare ikke gider at rode med computere, - sådan en maskine er et værktøj no more. Havde det så været en Porsche, - så kunne man tilgive meget, men ikke en fuck.... laptop.

Nå der er afgået besked til sløvhoved-pc´erne og jeg er ligelad med pengene, - bare møg hamrende træls uanset om nogen så kommer og siger at jeg er den eneste i verden med det problem. Så hellere den eneste i verden der har en Porsche der ikke kan køre mere end 250 km/t .

Det virker som om at "nogen" har været lidt for smarte med at plante et program, som nu kolliderer med et eller andet "beskyttelsesystem" (ja,ja - jeg skriver jo at jeg ikke roder med computere)

Det har hjulpet at afinstallere PC-slow, - heldigvis da.

Derfor kan jeg godt unde Martin en Porsche, - men træerne vokser ikke ind i himlen endnu.

/Michael

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Langsom PC det kan skyldes så meget prøv OldtoNew.dk de fixer det meste og kan de ikke klare det er det gratis Wink

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, min er også langsom.

Og nu er internettet ved at gå i problemer. Af og til kan internettet ikke finde en side, selvom det er amino.dk, bold.dk m.m.

Hvad kan dette skyldes?

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hup:

efter at have downloaded dit program, kommer der en anmodning om isættelse af en cd men et program der hedder Tray App ret irreterende hvordan fjernes dette.

 

Hej Hup,

Hvis du har en HP printer eller andet HP udstyr, så prøv nedenstående. Det var noget jeg fandt andetsteds fordi jeg også selv har fået den lille insisterende TrayApp installer på. Jeg har dog ikke fået testet det endnu, men det skulle virke:

insert the DVD/CD when prompted to install the TrayApp. Then, navigate to
the folder on the disk called, “TrayApp”, in there you will find a .msi
installer called, “TrayApp”.

Click on that, hit OK and the Imaging Monitor should extract the trayapp
automatically.

Tray App installers are on the Image Zone Disks that came with your
computer and almost always on printer software installers.

Håber det virker!

Mvh.

Tommy

Side 5 ud af 16 (155 indlæg)