Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 7 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Martin Thorborg:

Er din PC langsom?

Så køb en Mac Big Smile

Hov hov Rasmus.... ikke bande på forum :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:01

Niels:

Rasmus Lindgren:

Martin Thorborg:

Er din PC langsom?

Så køb en Mac Big Smile

Hov hov Rasmus.... ikke bande på forum :)

Hæ hæ... jeg laver en del konsulent arbejde på Microsofts produkter (bla en del SharePoint) og det en lille smule blasfemisk at lave MS udvikling på en Mac.. Men hey.. Den funker og jeg genstarter den kun et par gange om måneden. Jeg har ingen firewall, antivirus eller anden beskyttelse installeret!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Jeg har ingen firewall, antivirus eller anden beskyttelse installeret!

Famous last words.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:06

publisher af programmet står som "dit firmanavn" :) det ville da være pænt at få det rettet hvis i ikke allerede har gjort det! 

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:59

Martin Thorborg

den 9-5-09-klokken 00:39 meddelte jeg at der opstod en fejl ved programmet med hensyn til et program der hedder Tray App, samme dag klokken 13:07 lovede du mig at du ville finde fejlen og vende tilbage så dette kunne rettes, jeg har til DD intet hørt, hvornår forventer du at meddele mig hvordan dette fjernes.

mvh

Per/hub

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:12
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:48

hup:

Martin Thorborg

den 9-5-09-klokken 00:39 meddelte jeg at der opstod en fejl ved programmet med hensyn til et program der hedder Tray App, samme dag klokken 13:07 lovede du mig at du ville finde fejlen og vende tilbage så dette kunne rettes, jeg har til DD intet hørt, hvornår forventer du at meddele mig hvordan dette fjernes.

mvh

Per/hub

Hej Per

Det er jeg ked af, undskyld.
Har du prøvet at fjerne programmet og installere den nyeste version?
Vi udvikler hele tiden og laver nye versioner, så der er en god chance for at fejlen er løst.
Alene de sidste 10 dage har vi solgt 20.000 licenser, i går solgte vi for 500.000 kr. så generelt er folk ret glade for det.
Jeg håber det er løst, ellers må du skrive igen.

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Til dem der ikke mener det virker, så er jeg ikke enig. Jeg vil foreslå at folk med en langsom PC, blot prøver at tage tid på hvor hurtigt den starter op før og efter kørsel af vores program. Jeg har set mange eksempler på at det let kan gøre opstart 30-60 sekunder hurtigere.
Men der er da mange andre ting man også kan gøre, men det betyder jo ikke at man skal afholde sig fra at få styr på sin registry.

Dbh Martin

Vi er flere eksperter der er meget skeptiske overfor slow pc fighter - og anbefaler brugere at afinstallere programmet og anvende noget andet.

Jeg har testet det på en nyinstalleret windows pc med xp og den finder over 200 "fejl" selvom pcen fungerer perfekt.

Til dem der er i tvivl kan I læse en objektiv vurdering fra eksperter her http://www.eksperten.dk/spm/896485#reply_7511570

Men det er virkelig svært at være objektiv overfor et program der lover en masse og finder mange fejl på en computer der virker perfekt.

Desuden anvendes Scare-ware teknik - idet man prøver på et skræmme brugeren til at tro at pc´en har en masse problemer - og derfor forsøger at sælge med en skræmme metode

Det er virkelig det ringeste jeg har set og ufin salgsmetoder er brugt.

Jeg kan anbefale Ccleaner som er gratis og anbefalet af mange eksperter.

MVH En IT-konsulent

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej jeg kan ikke anbefale folk an anvende Slow pc fighter ...

Vi er flere eksperter der er skeptiske og har testet programmet - vi anbefaler brugere at afinstallere programmet helt.

Jeg har testet det på en ren windows installation (winxp) og der finder den mere end 200 "fejl" so børe rettes selvom pcén fungerer perfekt.
Jeg har desuden en kunde som desværre har købt programmet og den har ikke rettet nogle af de fejl hun havde i styresystemet endnu.

Desuden forsøger man at skræmme brugeren til et køb ved at vise et skræmme billede med flere hundrede "fejl" - det er hvad kaldes for Scare-ware salgs teknik og det er ufine metoder .

I kan se her hvad eksperterne siger om programmet http://www.eksperten.dk/spm/896485#reply_7511570

Jeg kan i stedet anbefale Ccleaner som er godt og anerkendt af mange eksperter - desuden gratis.

Så hermed en objektiv vurdering fra en IT-konsulent - selvom det er meget svært at være objektiv overfor den slags...

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serverservice:
I kan se her hvad eksperterne siger om programmet http://www.eksperten.dk/spm/896485#reply_7511570

Undskyld mig men fordi 3 "eksperter" sidder på en tømmerflåde  og er enige skulle det være "bevist" nok for det du antyder?

/allan

Side 7 ud af 16 (155 indlæg)