Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 9 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Jeg er også en af dem der måtte afinstallere, og jeg kunne da også sagtens genkende skræmmetaktikken fra andre lign. programmer, men det synes jeg nu ikke Thorborg & co er helt alene om ;-)

Der er sikkert nødvendigt helt af afinstallere fordi jeg har selv fået rådet efter en gennemgang af min computer af nogen der ikke aner hvem Thorborg er (jo, jo de findes skam) men som det er nævnt, det er jo ikke jordens undergang og hverken værre eller bedre end branchen generelt.

Så det er et branche relateret problem, så julefred til Thorborg & Co.

Michael

At skræmme brugeren er bestemt en effektiv taktik, men faktisk ikke en jeg syntes vi bruger her. Vi oplyser brugeren om de fejl vi finder og så er det op til folk selv om de vil have dem rettet.  
Så hvis det er at skræmme, så bliver det svært at være mekaniker + det løse ;-)

Dbh Martin 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:50

Martin Thorborg:

SLOW-PCfighter er lige blevet testet af Komputer og de skrev bl.a.

Troet slet ikke at det blad fantes mere, men det gør det kunne jeg se her :)

http://bonnierpublications.com/node/132

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:05

Det er så vidt jeg ved Scandinaviens største PC magasin :-)

Dbh martin 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Hej "en it ekspert"

Som bruger af programmet er jeg total målløs. Min PC er blevet hurtigere, men jeg altid åben for at hører om den skulle være et problem.

Mit problem er bare..... at dine "eksperter" vel overhoved ikke er ikke eksperter og kan forklarer det tekniske problem i programmet? Jeg er ellers villig til at hører, men pt. kommer der bare nogle subjektive meninger og intet andet.

Giv os et mere teknisk billed af problemet, ellers lugter det bare af en stor røvfuld misundelse.

Jeg har vurderet programmet objektivt og det samme har andre erfarne brugere på eksperten og indtil vidre er der INGEN der kan anbefale slow pc fighter - så take it or leave it

Her er min begrundelse

1. Programmet anvender skræmme taktik som mange andre programmer for at brugeren skal føle sig nødsaget til at købe - og det er en beskidt salgsteknik brugt af mange andre urene og useriøse udviklere herunder mange som laver desideret spyware .
  2. Her er endnu en vurdering af programmet http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75165/ - fra dygtige teknikere 
  3. Indtil vidre kan den åbenbart finde en masse fejl på en nyinstalleret computer som er renset med ccleaner og andre rensere
  4. Praktisk erfaring viser at det ikke kan hvad det lover og det er hvad jeg hører fra andre teknikere som arbejder med IT 8-10 timer om dagen - Så det er op til jer om I vil tro på dem eller dem der sælger.

Der er ikke noget i vejen med at sælge og som sådan har jeg respekt for hvad spamfighter har lavet tidligere og prisen på ca. 100 kr ville være ok hvis programmet kunne annefales - men det kan det ikke fra nogle teknikere , som er uvildige ...

Jeg syns at spamfighter programmet indtil for nylig har leveret noget ok men det her kan jeg og andre bare ikke anbefale udfra vore tekniske viden og kunnen.
Men om I vil lade nogle artikel skribenter eller sælgere om at vurdere programmet er jo op til jer ...

NU har I hørt hvad vi  teknikere mener om det program og det bryder I jer ikke om og det er er en følelsesmæssig holdning at antage - jeg har sagt hvad jeg mener udfra en ren nøgtern og teknisk vurdering ...

Jeg har meget respekt for Thorborg og syns han er en god sælger og god til at promote sig på nettet - og det er jeg glad for . Det er en iværksætter vi s
sikkert alle kan lære af og jeg syns amino er godt koncept som er Thorborgs fortjeneste.
Jeg er på ingen måde misundelig som en skriver - og jeg er glad for mit arbejde som tekniker og konsulent. ...

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serverservice:

Boysen:

Hej "en it ekspert"

Som bruger af programmet er jeg total målløs. Min PC er blevet hurtigere, men jeg altid åben for at hører om den skulle være et problem.

Mit problem er bare..... at dine "eksperter" vel overhoved ikke er ikke eksperter og kan forklarer det tekniske problem i programmet? Jeg er ellers villig til at hører, men pt. kommer der bare nogle subjektive meninger og intet andet.

Giv os et mere teknisk billed af problemet, ellers lugter det bare af en stor røvfuld misundelse.

Jeg har vurderet programmet objektivt og det samme har andre erfarne brugere på eksperten og indtil vidre er der INGEN der kan anbefale slow pc fighter - så take it or leave it

Her er min begrundelse

1. Programmet anvender skræmme taktik som mange andre programmer for at brugeren skal føle sig nødsaget til at købe - og det er en beskidt salgsteknik brugt af mange andre urene og useriøse udviklere herunder mange som laver desideret spyware .
  2. Her er endnu en vurdering af programmet http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/75165/ - fra dygtige teknikere 
  3. Indtil vidre kan den åbenbart finde en masse fejl på en nyinstalleret computer som er renset med ccleaner og andre rensere
  4. Praktisk erfaring viser at det ikke kan hvad det lover og det er hvad jeg hører fra andre teknikere som arbejder med IT 8-10 timer om dagen - Så det er op til jer om I vil tro på dem eller dem der sælger.

Der er ikke noget i vejen med at sælge og som sådan har jeg respekt for hvad spamfighter har lavet tidligere og prisen på ca. 100 kr ville være ok hvis programmet kunne annefales - men det kan det ikke fra nogle teknikere , som er uvildige ...

Jeg syns at spamfighter programmet indtil for nylig har leveret noget ok men det her kan jeg og andre bare ikke anbefale udfra vore tekniske viden og kunnen.
Men om I vil lade nogle artikel skribenter eller sælgere om at vurdere programmet er jo op til jer ...

NU har I hørt hvad vi  teknikere mener om det program og det bryder I jer ikke om og det er er en følelsesmæssig holdning at antage - jeg har sagt hvad jeg mener udfra en ren nøgtern og teknisk vurdering ...

Jeg har meget respekt for Thorborg og syns han er en god sælger og god til at promote sig på nettet - og det er jeg glad for . Det er en iværksætter vi s
sikkert alle kan lære af og jeg syns amino er godt koncept som er Thorborgs fortjeneste.
Jeg er på ingen måde misundelig som en skriver - og jeg er glad for mit arbejde som tekniker og konsulent. ...

MVH Dennis

Jeg kan ikke finde en test eller lign som beviser at Thorborg sælger noget uholdbart og der ikke virker? Kun folks personlig meninger om produktet. Jeg vil gerne se tests og sammenligninger,

Jeg bruger ikke selv "sådanne" programmer da min pc somregelt køre fint og en diskdefragtmentering og diskoprydning klare mine små problemer, men det slow PC fighter gør det let for den almindelige pc bruger der ikke aner at deres pc har reg filer, cookies, temp files m.m, og den ordner det så for dem på et sprog og en måde så de føler sig fortrolig med og skal bekymre sig om 100000 fagudtryk som de bliver utrykke ved.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:35

”Vi teknikere” er nok at tage munden lidt fuld, jeg har arbejdet med IT professionelt i næsten 25 år også som tekniker og kan absolut ikke give Serverservice ret.

Du skal se produktet som et produkt til PC brugere, IKKE til teknikere – og set i det lys er produktet absolut udmærket, jeg anbefaler det tit til kunder med problemer med hastigheden på ældre arbejdsstationer – til disse kunders store tilfredsstillelse.

Det er lidt ligesom når Martin fremhæver at Komputer for Alle er Skandinaviens største pc magasin, det gør det jo ikke nødvendigvis ikke til det bedste, men for almindelige pc brugere bringer det jo artikler der kan bruges og ikke super tekniske beskrivelser som professionelle ville efterspørge.

Så at anbefale at afinstallere et program som SlowPC Fighter vil nemt blive betragtet som et udtryk for arrogance.

Så skal vi ikke se programmet i det lys det markedsført – til den almindelige pc bruger der har en windows installation med et par år på bagen.

MVH

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:39

Og skræmme taktik?

"Langsom PC? Lad os rette fejlene og få din langsomme PC hurtig igen, her og nu!"

- Skræmmende? Jeg syntes det er ærligt og præcist beskræven hvad problemer er og hvad der løser det.

"Er din PC blevet langsom? Med tiden bliver alle PC'er langsomme da installation af programmer og daglig brug af PC'en laver rod på PC'en. Hvis du jævnligt rydder op vil din PC ikke blive langsom, og lige præcis det kan SLOW-PCfighter gøre for dig.

SLOW-PCfighter bruger en avanceret teknik til at analysere og rette fejl på PC'er. SLOW-PCfighter undersøger din PC's "registreringsdatabase" og finder mislykkede programinstallationer, defekte afinstallationer og ødelagte drivere. Du kan nemt gøre opstarten af din PC hurtigere ved at vælge hvilke programmer din PC skal starte op automatisk."

- Igen, Beskrivelse af hvad problemer er og hvad der kan være skyld i det og hvordan du kan løse problemet.

Efter min mening så er Spyware, spam, slow pc, virus fighter nogen gode produkter til den almen bruger som har brug for noget der er simpelt, overskueligt og effektivt, og jeg har kun fået positive fornemmelser af de produkter, igennem anmeldelser og folks feedback.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:42

Serverservice:

Jeg kan altså ikke lade være med at tænke på. om du har en eller anden agenda, som jeg ikke kender til.

Din såkaldte begrundelse er en flok mavesure principryttere, som holder fast i princippet om, at en reinstallation er det eneste rigtige. de tager jo slet ikke stilling til programmet ;o)

Hvad er din agenda egentlig? Har nogen trådt dig over tærerne eller? Det virker bare lidt patetisk imo, at du intet begrunder....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:48

serverservice:

MVH Dennis

Dennis, jeg synes det er friskt gjort, at du udtaler dig på vegne af "vi teknikere" Skype-Wink

En del af vi hardcore IT teknikere bruger måske ikke samme program som de almindelige pc-brugere, men det ser jeg ikke den store overraskelse i.
Det kan da ikke overraske en rigtig IT tekniker som dig, der "arbejder med IT 8 - 10 timer om dagen".

Findes der et eller andet avanceret, nørdet eller indviklet program, som kan mere end SLOW PC fighter? Selvfølgelig gør der det.
men, som Bautik også siger.. SLOW PC fighter henvender sig til den almindelige bruger, som ikke skal bekymre sig om at kende til registry cleanere, defragmentering eller andre tekniker vedrørende optimering af computere.

Almindelige brugere interesserer sig ikke for et eller andet program, som slynger om sig med fagudtryk.

Almindelige brugere vil bare have, at det virker - let og ligetil.

Har SLOW PC fighter ramt en målgruppe, som har taget programmet til sig og finder det brugbart?? Ja da!

Som Martin siger, de har solgt mere end 300.000 versioner af programmet. Skype-BigSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:01

serverservice:
I kan se her hvad eksperterne siger om programmet http://www.eksperten.dk/spm/896485#reply_7511570

Det er en tråd som den der overbeviser mig om at begrebet "ekspert" er noget overreklameret fis. Lad os se hvad dit såkaldte ekspertpanel bidrager med:

Person nr. 1: Har aldrig hørt om programmet!

Person nr. 2: Ironiserende uden konkret kritik af programmet

Person nr. 3: Oplever stabilitetsproblemer på maskiner hvor Spamfighter er installeret

Person nr. 4: Henviser til en anden tråd

Person nr. 5: Tror han kender Thorborgs fætter

Person nr. 6: Konkluderer "Så tror der er enighed om at anbefale Ccleaner i stedet og som er gratis"

Ups..... person nr. 6 er Serverservice - digselv. Hvordan i himlens navn kan du konkludere enighed om, at anbefale Ccleaner når det kun er person 1 som rent faktisk nævner det program?

Hvis det er hvad du kalder en objektiv ekspertvurdering så må jeg indrømme at jeg ikke giver meget for din faglige ekspertise fremover.

Henrik

Side 9 ud af 16 (155 indlæg)