NU har I hørt hvad vi teknikere mener om det program og det bryder I jer ikke om og det er er en følelsesmæssig holdning at antage - jeg har sagt hvad jeg mener udfra en ren nøgtern og teknisk vurdering ...
MVH Dennis
Dennis, jeg synes det er friskt gjort, at du udtaler dig på vegne af "vi teknikere" 
En del af vi hardcore IT teknikere bruger måske ikke samme program som de almindelige pc-brugere, men det ser jeg ikke den store overraskelse i.
Det kan da ikke overraske en rigtig IT tekniker som dig, der "arbejder med IT 8 - 10 timer om dagen".
Findes der et eller andet avanceret, nørdet eller indviklet program, som kan mere end SLOW PC fighter? Selvfølgelig gør der det.
men, som Bautik også siger.. SLOW PC fighter henvender sig til den almindelige bruger, som ikke skal bekymre sig om at kende til registry cleanere, defragmentering eller andre tekniker vedrørende optimering af computere.
Almindelige brugere interesserer sig ikke for et eller andet program, som slynger om sig med fagudtryk.
Almindelige brugere vil bare have, at det virker - let og ligetil.
Har SLOW PC fighter ramt en målgruppe, som har taget programmet til sig og finder det brugbart?? Ja da!
Som Martin siger, de har solgt mere end 300.000 versioner af programmet.