Hvis du benytter en "ren pc" så får du jo ikke noget effekt m.m. ved jeg ikke hvad du mener med. Men programmet er faktisk godt, har "testet" det hos div. bruger og det virker. Dog med forskellig effekt. Uden spyware og alt det andet Så en stor anbefaling herfra.. Super flot salgstal |
Fashion-Seller:serverservice:Så for mit vedkommende er det ikke nogen hjælp når folk har det installeret og som jeg skrev stoler jeg ikke på det.
Det er fint nok at I har solgt en masse og men syns lige du skulle høre det fra en anden synsvinkel også.
Nu er det sådan at vi oplever temmelig mange mærkelige programmer som brugere installerer i håb om at kunne afhjælpe et problem - så f.x pcrengøringsmaskine og MSantivirus2009/2008 - de fleste er enten spyware eller kun lavet for at lokke folk til at købe. Så derfor er der en naturlig skepsis overfor nye programmer som ikke har den store effekt men hvor der anvendes en masse manipulerende for at sælge.
Men jeg har lovet dig at teste det program og så er der ikke mere i det herfra.
Du får svar når jeg har testet det på en ren pc m.m.
Du stoler ik på et program, som du aldrig har prøvet... Der blev jeg lige til et stort spørgsmålstegn!
Hvordan kan man overhovedet komme med sådan en udtalelse?
Du behøver ikke at forsøge at manipulere med hvad jeg skriver.
Jo selvfølgelig har keg prøvet webversionen af Slow pc fighter - ellers kunne jeg da ikke finde på at udtale mig
Mht Ccleaner er det ikke nok bare at kun at rydde op I skal huske at anvende registrerings renseren i ccleaner før man kan sammenligne.
Jeg har testet slow pc fighter på min bærbare 2.0 ghz core 2 duo som er 60 sek om at starte op og selvom alt virker perfekt og computeren ikke har fejl - så mener slow pc fighter at den har et dårligt helbred.
Så uanset hvilken pc man anvender vil slow pc fighter altid vise et negtativt resultat - kun for at sælge -
Og det ligner samme metode som mange spyware programmer anvender - kun med det formål at lokke folk til pengepungen og det er så her jeg begynder at blive skeptisk.
Og der står jo sort på hvidt på spamfighter at man opnår en "fejlfri pc" - men den retter kun lidt i registry og dem der ved lidt om pc ved godt at den ikke kan reparere windows eller manglende dll m.m -