Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 13 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

serverservice:

Lagerslag123 - JEN

Jeg kan godt se din pointe -

Men jeg syns det er ufin salgstrick at love en masse om en fejlfri pc ved at bruge det program - Jeg ville da gerne anbefale det til mine kunder, hvis jeg selv kunne stå inde for det - men dem der spørger vil få min ærlige mening om det program.

Og jeg syns ikke det er ok at sælge et program til en mindre Itkyndig i den tro at de vil få løst deres windows problemer -

uanset hvad så har det her ikke gjort min hverdag nemmere som Itnørd - men der bliver flere ting at rydde op i - så fint nok at vi får lidt ekstra arbejde ud af det. 

Jeg må indrømme at jeg er lidt fortørnet over din fremgangsmåde.
Du har været alle steder på nettet hvor vores program er omtalt og advaret folk imod det og det er før du overhovedet har prøvet det.
Hvad ville du sige til at jeg advarede folk imod dine produkter og dit firma?
Jeg forstår ikke din agenda og jeg vil blive glad for en eller anden forklaring...

Dbh Martin 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:17

Formatering hvert hele/halve år slår alle de her programmer til hver en tid. Det er den eneste måde at bringe computeren tilbage til sin tidligere storhedstid. Registry cleanere er, som andre, påpeger, ret overflødige og kun et spørgsmål om symptombehandling, fremfor at tage fat om roden på problemerne.

På den anden side, har man ikke et par timer i overskud til at køre computeren ind fra starten, så kan det være en udemærket løsning. 

Når alt kommer til alt, så er det min erfaring, at mængden af sløvende faktorer, er et direkte produkt af brugerens adfærd. Som eksempel har jeg ikke haft virus på nogen af mine computere, hverken Windows eller MacOSX, siden 2001. Det er ikke fordi jeg har en syndflod af forskellige programmer, som arbejder for mig - det er udelukkende et produkt af, at jeg er påpasselig og - som regel - tænker før jeg klikker.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 08:44

Bautik:

serverservice:

Så et det nok !

En eller andet er begyndt at chikanere mig og mine kunder med mails hvor man bruger min mailkonto og sender useriøse forespørsgsler til mine kunder

Det er sket disen igår hvor jeg skrev herinde

Det vil jeg hermed have frabedt mig og finder jeg vedkommendes ip vil jeg anmelde pågældende

Det er simpelthen noget svineri.

MVH Dennis

Hvordan kender han dine kunder? ren nysgerrighed?

Ærgeligt at det skal bryde ud i sådan noget..

Han har fundet kontaktinfo på nogle af mine kunder via min hjemmeside

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 09:01

Martin Thorborg:

serverservice:

Lagerslag123 - JEN

Jeg kan godt se din pointe -

Men jeg syns det er ufin salgstrick at love en masse om en fejlfri pc ved at bruge det program - Jeg ville da gerne anbefale det til mine kunder, hvis jeg selv kunne stå inde for det - men dem der spørger vil få min ærlige mening om det program.

Og jeg syns ikke det er ok at sælge et program til en mindre Itkyndig i den tro at de vil få løst deres windows problemer -

uanset hvad så har det her ikke gjort min hverdag nemmere som Itnørd - men der bliver flere ting at rydde op i - så fint nok at vi får lidt ekstra arbejde ud af det. 

Jeg må indrømme at jeg er lidt fortørnet over din fremgangsmåde.
Du har været alle steder på nettet hvor vores program er omtalt og advaret folk imod det og det er før du overhovedet har prøvet det.
Hvad ville du sige til at jeg advarede folk imod dine produkter og dit firma?
Jeg forstår ikke din agenda og jeg vil blive glad for en eller anden forklaring...

Dbh Martin 

Det du skriver her er IKKE korrekt.

Jeg har oprettet et spørgsmål på eksperten for at høre hvad IT folk mener om det program og det er ikke noget du behøver at tage personligt.

Men jeg synes du skulle høre en anden synsvinkel fra nogle af os der arbejder med IT til hverdag . Det er muligt at dine kunder er tilfredse men det program gør vores hverdag mere kompleks - da det retter nogle ting i registry men ikke løser generelle problemer i styresystemet.
Så for mit vedkommende er det ikke nogen hjælp når folk har det installeret og som jeg skrev stoler jeg ikke på det.

Det er fint nok at I har solgt en masse og men syns lige du skulle høre det fra en anden synsvinkel også.

Nu er det sådan at vi oplever temmelig mange mærkelige programmer som brugere installerer i håb om at kunne afhjælpe et problem - så f.x pcrengøringsmaskine og MSantivirus2009/2008 - de fleste er enten spyware eller kun lavet for at lokke folk til at købe. Så derfor er der en naturlig skepsis overfor nye programmer som ikke har den store effekt men hvor der anvendes en masse manipulerende for at sælge.

Men jeg har lovet dig at teste det program og så er der ikke mere i det herfra.
Du får svar når jeg har testet det på en ren pc m.m.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serverservice:

Hvor troværdigt. FØRST KRITIK  og så en test...... Jeg elsker metodikken hos de såkaldte "eksperter"....

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 09:45

Nu er der åbenbart gået politik i hvad jeg har skrevet - men jeg har tidligere nævnt at det er testet på en nyinstalleret pc med winxp , opdateret med drivere og updates - og der finder den flere end 200 "fejl" mens ccleaner har 2 rettelser og det er så derfor jeg mister tilliden til det program.

Computeren fungerer perfekt og har ingen problemer - men alligevel testes den som at den har mange alvorlige problemer iflg slow pc fighter.

Men jeg gider ikke skrive mere herinde fordi en af debattørerne nu forsøger at chikanere nogle af mine kunder og samarbejdspartnere med mails fra min mail adresse.
Og det er bare dårlig opførsel og svineri.

Jeg gemmer IP på pågældende og håber ikke han prøver på mere - ellers bliver jeg nødt til at gå vidre med sagen og behandle det som spam og chikane af mig og mit firma.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:12

serverservice:

Nu er der åbenbart gået politik i hvad jeg har skrevet - men jeg har tidligere nævnt at det er testet på en nyinstalleret pc med winxp , opdateret med drivere og updates - og der finder den flere end 200 "fejl" mens ccleaner har 2 rettelser og det er så derfor jeg mister tilliden til det program.

Computeren fungerer perfekt og har ingen problemer - men alligevel testes den som at den har mange alvorlige problemer iflg slow pc fighter.

Men jeg gider ikke skrive mere herinde fordi en af debattørerne nu forsøger at chikanere nogle af mine kunder og samarbejdspartnere med mails fra min mail adresse.
Og det er bare dårlig opførsel og svineri.

Jeg gemmer IP på pågældende og håber ikke han prøver på mere - ellers bliver jeg nødt til at gå vidre med sagen og behandle det som spam og chikane af mig og mit firma.

Så du vil ikke forsvare dine argumenter og fremgansmetoder fordi EN laver chikane på dig?  der skal ikke meget til at slå dig ud :)

Men Held og lykke fremover.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:18

Jeg må nok indrømme at jeg syntes du virker som en mærkelig en Smile

Du kritiserer et program som du åbenlyst ikke har testet, og samtidig anklager du en herinde fra for at sende mail fra din email konto. Hvis du har en ip på vedkommende, så er det vel bare at melde ham til politiet, eller hive fat i en advokat?

Men mon ikke den virkelige grunde til at du ikke gider skriver herinde mere er at du har indset at de seks "ekspert svar" du henviser til er en smuuuuuuuuuule tynde? Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:19

serverservice:

Jeg har oprettet et spørgsmål på eksperten for at høre hvad IT folk mener om det program og det er ikke noget du behøver at tage personligt.

Der er intet odiøst i at stille spørgsmålstegn ved et program og dets anvendelse og potentiale, det der kan give anledning til "opstød" er med hvilken begrundelse man gør det, og om det giver mening at gøre det. Set i den kontekst at du er meget imod programmet og dets anvendelse, så går det fra at være en almindelig undersøgelse til at være noget der ligner en hetz.

Det kan så undre mig, at du har et behov for at få andres syn på programmet, når du har din helt klare holdning, hvad nu hvis andre mener det er godt?

Er det så vendt til en nørd mod andre nørder eller?

Men jeg synes du skulle høre en anden synsvinkel fra nogle af os der arbejder med IT til hverdag . Det er muligt at dine kunder er tilfredse men det program gør vores hverdag mere kompleks - da det retter nogle ting i registry men ikke løser generelle problemer i styresystemet.

Hvis du mener det er udviklet til at løse generelle problemer i styresystemet, tager du så ikke fejl? Er det ikke et program der er med til at optimere hastigheden på en pc, ved at lave ændringer i opstarten, ved at man slår ting til og fra som ikke er nødvendige og samtidig så rydder op i andre ting? Hvis du lan påpege generelle problemstillinger i styresystemet, så tag kontakt til MS eller få et job hos dem, det kan du på sigt få mere ud af.

Så for mit vedkommende er det ikke nogen hjælp når folk har det installeret og som jeg skrev stoler jeg ikke på det.

Jamen der taler du mod de faktiske resultater, og dermed bruger du en masse energi til ingen verdens nytte. (Se mine test resultater nedenfor)

Det er fint nok at I har solgt en masse og men syns lige du skulle høre det fra en anden synsvinkel også.

Hvorfor? Når folk generelt er tilfredse, hvad er det så der gør at man mener at der er behov for at skrive noget som folk ikke kender noget til eller almindelige brugere som sådan ikke ved en dyt om og heller ikke kommer til? De fleste almindelige brugere aner intet om registry, de ved dårligt hvad ordet skal oversættes til.

Nu er det sådan at vi oplever temmelig mange mærkelige programmer som brugere installerer i håb om at kunne afhjælpe et problem - så f.x pcrengøringsmaskine og MSantivirus2009/2008 - de fleste er enten spyware eller kun lavet for at lokke folk til at købe. Så derfor er der en naturlig skepsis overfor nye programmer som ikke har den store effekt men hvor der anvendes en masse manipulerende for at sælge.

Det skal I da kun være glade for, med mindre det er fordi I har givet en fast pris på rensning af en privat PC og måske har prissat for lavt i forhold til den arbejdstid der bruges. For ellers skal I da kun grine hele vejen til banken.

Programmet har for de flestes vedkommende en stor effekt målt i %. Jeg tror du har set dig "ond" på antallet af fejl der tilkendegives og at din modvilje faktisk ene og alene er udviklet ud fra dette. Men i forhold til oplevelsen som forbruger der har erhvervet noget brugbart, så er det ikke ualmindeligt at man markedsføringsmæssigt understreger at kunden har valgt rigtigt ved at hylde princippet "at overdrivelse fremmer forståelsen".

Som jeg har skrevet til dig tidligere, så giver det ingen mening at teste på en nyinstalleret PC, for der vil den også finde fejl, da MS per default har aktiveret en del der gør tingene langsommere. Og desuden har folk sjældent fokus på opstartshastigheden når de har købt en ny computer. Jeg vil gå så langt at sige, at almindelige brugere i dag i deres bevidsthed accepterer en længere opstartstid, da de i medierne hele tiden ser at nu kan programmerne mere og mere, så derfor er det ikke et issue på en ny PC. Og på PCére som har været brugt effektivt i en periode, så vil man klart se en forbedring og det er netop dét som der lægges fokus på. Så ingen grund til at fjerne fokus fra budskabet, for så kan man finde fejl alle steder.

Og til dem der ikke har læst tråden igennem, så er her min test. Og min PC er bærbar med Intel Core Duo 2.53 GHz 4GB ram - 64Bit OS

Opstartstid før eksekvering af CCleaner 4 min. 33 sek.

Kørsel af CCleaner slettede 719,5 Mb data.

Opstart efter eksekvering af CCleaner 4 min. 8 sek.

Herefter installation af SlowPCFighter.

Fejl konstaterede 7.836

Genstart efter brug af SlowPCFighter 2 min. 27 sek.

Der er ikke testet for hvornår windows går igang, for det der tæller er, hvornår kan man arbejde med PC´en.

Det kan derfor konstateres at ved anvendelse af SlowPCFighter, så fik man en reduktion mellem 40-50% i forhold til både før og efter brug af CCleaner.

Konklusion: CCleaner kan ikke stå alene som værktøj der modsvarer SlowPCFighter da CCleaner kun gav en forbedring i opstartstiden på 25 sekunder, hvorimod SlowPCFighter reducerede dette yderligere med ikke mindre end 141 sekunder

Så resultatet taler helt for sig selv.

Konklusion: Køb SlowPCFighter

Businessanke: Ingen affliate.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05

serverservice:

Du stoler ik på et program, som du aldrig har prøvet... Der blev jeg lige til et stort spørgsmålstegn!

Hvordan kan man overhovedet komme med sådan en udtalelse?

Side 13 ud af 16 (155 indlæg)