Nu vil den lille gråhårede momsekspert altså også være med i råberiet
.
Jeg er en komplet ignorant når det gælder registreringsdatabase, filtabel og alt det fine. Men jeg er ikke bange for at trykke på en forkert taste og er derfor ham naboen henter, når pc'en ikke virker efter hensigten. Jeg kabler, fjerner vira og gør en helt masse med et løfte om, at smadrer jeg noget, så går jeg hjem og så er problemet ikke mit.
Kort sagt - jeg ved hvad virkelige amatører har brug for.
Vil jeg selv bruge slow-pc-fighter? Aldrig i livet! For 100 kr. kan jeg få tre pakker smøger. Vil jeg anbefale slow-pc-fighter? Jeps. Til hver en tid.
Det der gør produktet så fint er, at det er på dansk (så vidt jeg ved) og så sælges det af ham fra Mads og monopolet, Jubii og jeg skal give dig skal jeg. Det er altså pålideligt i den almindelige danskers opfattelse.
Hende min nabo, ville jeg aldrig tiltro at gå ud og hente et program som ccCleaner (som jeg selv bruger). Hun tør ikke. Men for en forsikringspræmie på 100 kr. får hun et produkt = tør hun hente et produkt, hun kan stole på - og hente det et sted, hun kan stole på.
Det slow-pc-fighter altså gør er, at det giver mulighed for at få renset et system, hvor brugeren ellers ville tage dyret med under armen, ned i Bilka, Fona eller Aldi (hvor de fleste af dem jeg kender køber pc) og bede om råd. Og rådet: Køb en ny. Den for gammel. Den er slidt. Og hvad ved jeg. Ekspedienterne i Fona, Bilka og Aldi ved lige så lidt som jeg om pc'ere. Men det de ved er, at jo mindre de hjælper, jo større er chancen for et salg.
Summa summarum: slow-pc-fighter sparer altså en masse mennesker, som ved endnu mindre end jeg (og der skal sgu meget til) for en masse penge fordi produktet og dets ophav er pålideligt.
Og i den kontekst er 100 kr. småpenge - og om det er bedre/dårligere end andre er fuldstændig irrelevant for hr. og fru Danmark.
Glædelig Bag-jul og Godt Nytår
Lars
PS. Og så den grønne. Prøv at tænke på, hvor meget vi ville spare naturen, hvis vi alle fik vores pc til at holde bare 6 måneder længere..... Sagde ham, der eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker nyt legetøj