Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 12 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så et det nok !

En eller andet er begyndt at chikanere mig og mine kunder med mails hvor man bruger min mailkonto og sender useriøse forespørsgsler til mine kunder

Det er sket disen igår hvor jeg skrev herinde

Det vil jeg hermed have frabedt mig og finder jeg vedkommendes ip vil jeg anmelde pågældende

Det er simpelthen noget svineri.

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:31

Anmeld det til politiet uanset hvad. Det er e grim tendens, som skal stoppes med det samme. Det skete også i en anden tråd, for et stykke tid siden, da en eller anden havde skrevet i en gæstebog. Tråden blev lang og heftig......og endte med at een også her, benyttede en andens mail m.m.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:42

Business:
Anmeld det til politiet uanset hvad. Det er e grim tendens, som skal stoppes med det samme. Det skete også i en anden tråd, for et stykke tid siden, da en eller anden havde skrevet i en gæstebog. Tråden blev lang og heftig......og endte med at een også her, benyttede en andens mail m.m.  

Ja, så alvorlig en anklage bør helt sikkert følges op af en politianmeldelse.
At nogen udgiver sig for at være dig er jo uden tvivl strafbart.

Hvis du kan få adgang til de oprindelige mails, som dine kunder har modtaget, bør det være muligt at indsamle data, der kan bringe dig nærmere oplysninger om den faktiske afsender.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:54

> At nogen udgiver sig for at være dig er jo uden tvivl strafbart.

Nej, at udgive sig for at være andre er ikke i sig selv ulovligt. Det er bl.a. slået fast i de mange sager om falske profiler på Facebook.

Derimod kan de handlinger du foretager i andres navn naturligvis være ulovligt. Men såfremt der ikke kan bevises nogen skade ved det er jeg dog 99% sikker på, at politiet ikke vil foretage sig noget som helst. Jeg tror de vil henvise dig til, at det er et civilretsligt problem frem for et strafferetsligt.

Om det så er fair er en helt anden sag. Men der skal du have fat i lovgiverne i stedet for :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54

serverservice:
En eller andet er begyndt at chikanere mig og mine kunder med mails hvor man bruger min mailkonto og sender useriøse forespørsgsler til mine kunder

Enig med Business og John. Men synes også du er noget fordomsfuld ved straks at indikere at den skyldige findes på Amino. Det kan jo lige så godt være nogle af dine såkaldt "ekspert-venner" fra eksperten.dk, der har trådt ved siden af.Geeked

Taget i betragtning af dine holdninger blev "luftet" på 2 fora i går, finder jeg din ensidige indikation af at den skyldige er en Amino-bruger, på højde med den objektivitet du tillægger digselv......

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:02

serverservice:

Så et det nok !

Det er sket disen igår hvor jeg skrev herinde

Det vil jeg hermed have frabedt mig og finder jeg vedkommendes ip vil jeg anmelde pågældende

Det er simpelthen noget svineri.

MVH Dennis

Hvordan kender han dine kunder? ren nysgerrighed?

Ærgeligt at det skal bryde ud i sådan noget..

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:19

Martin Thorborg:

Alt hvad jeg laver er altid i beta, alting kan altid blive bedre og jeg tror det er vigtigt at arbejde med sine produkter hele tiden. Men det er også vigtigt at få dem på gaden så man kan tjene penge på dem. Dertil får man meget feedback fra kunder, så man igen kan lave produktet meget bedre og det er så godt som umuligt at lave et fejlfrit produkt med en håndfuld betatestere, der skal rigtigt mange brugere til. Slutteligt så giver en "brændende platform" udviklerne en god motivation til at gøre det endnu bedre, når kunderne skriger af arrigskab, så sker der som regel noget. Hvis ikke, så skal man bare sætte udviklerne til at svar support :-)))

Dbh Martin

Prøvedownloadede programmet i dag, og på baggrund af diskussionen blev jeg endnu mere nysgerrig, og ville også købe det, men... Gad vide om den kode jeg ville få, ville gælde opdateringer. Jeg skrev til supporten, men siden fejlede med en serverfejl (en af de uskønne tekniske fejlbeskrivelser, der ikke siger mig noget), hvorefter jeg prøvede igen. Vistnok noget med at jeg havde skrevet mere end 128 karakterer. Nu 8 timer efter stadig ikke svar.

I mellemtiden har jeg fundet ud af at det er et årsabonnement, der vel også gælder opdateringer? Det ser man først når man står i kurven og skal betale, men selv da er det ikke tydeligt. Jeg er primært Mac-bruger, og har aldrig brugt andre x-fighter produkter.

I vil gøre kunderne en tjeneste ved at oplyse om abonnementets karakter. Og så få rettet fejlen når man skriver til supporten ;-)

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:25

Martin Thorborg:

Slutteligt så giver en "brændende platform" udviklerne en god motivation til at gøre det endnu bedre, når kunderne skriger af arrigskab, så sker der som regel noget.

Lyder godt. Så kan I evt. fjerne henvisninger i betalingsforløbet, så der ikke hele tiden henvises til SPAM-fighter. Når man lige har købt SlowPC-fighter skal der ikke stå "Tak fordi du støtter kampen mod spam" :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:19

Montecristo:

Prøvedownloadede programmet i dag, og på baggrund af diskussionen blev jeg endnu mere nysgerrig, og ville også købe det, men... Gad vide om den kode jeg ville få, ville gælde opdateringer. Jeg skrev til supporten, men siden fejlede med en serverfejl (en af de uskønne tekniske fejlbeskrivelser, der ikke siger mig noget), hvorefter jeg prøvede igen. Vistnok noget med at jeg havde skrevet mere end 128 karakterer. Nu 8 timer efter stadig ikke svar.

I mellemtiden har jeg fundet ud af at det er et årsabonnement, der vel også gælder opdateringer? Det ser man først når man står i kurven og skal betale, men selv da er det ikke tydeligt. Jeg er primært Mac-bruger, og har aldrig brugt andre x-fighter produkter.

I vil gøre kunderne en tjeneste ved at oplyse om abonnementets karakter. Og så få rettet fejlen når man skriver til supporten ;-)

Jeg skal give din besked videre. Vi får dog masser af gode spørgsmål, så det er ikke en generel fejl, men sikkert en server der lige var nede.
Super input med teksten, det skal vi have rettet.
Tak for din feedback.

Dbh Martin 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Nu vil den lille gråhårede momsekspert altså også være med i råberiet Smile.

Jeg er en komplet ignorant når det gælder registreringsdatabase, filtabel og alt det fine. Men jeg er ikke bange for at trykke på en forkert taste og er derfor ham naboen henter, når pc'en ikke virker efter hensigten. Jeg kabler, fjerner vira og gør en helt masse med et løfte om, at smadrer jeg noget, så går jeg hjem og så er problemet ikke mit.

Kort sagt - jeg ved hvad virkelige amatører har brug for.

Vil jeg selv bruge slow-pc-fighter? Aldrig i livet! For 100 kr. kan jeg få tre pakker smøger. Vil jeg anbefale slow-pc-fighter? Jeps. Til hver en tid.

Det der gør produktet så fint er, at det er på dansk (så vidt jeg ved) og så sælges det af ham fra Mads og monopolet, Jubii og jeg skal give dig skal jeg. Det er altså pålideligt i den almindelige danskers opfattelse.

Hende min nabo, ville jeg aldrig tiltro at gå ud og hente et program som ccCleaner (som jeg selv bruger). Hun tør ikke. Men for en forsikringspræmie på 100 kr. får hun et produkt = tør hun hente et produkt, hun kan stole på - og hente det et sted, hun kan stole på.

Det slow-pc-fighter altså gør er, at det giver mulighed for at få renset et system, hvor brugeren ellers ville tage dyret med under armen, ned i Bilka, Fona eller Aldi (hvor de fleste af dem jeg kender køber pc) og bede om råd. Og rådet: Køb en ny. Den for gammel. Den er slidt. Og hvad ved jeg. Ekspedienterne i Fona, Bilka og Aldi ved lige så lidt som jeg om pc'ere. Men det de ved er, at jo mindre de hjælper, jo større er chancen for et salg.

Summa summarum: slow-pc-fighter sparer altså en masse mennesker, som ved endnu mindre end jeg (og der skal sgu meget til) for en masse penge fordi produktet og dets ophav er pålideligt.

Og i den kontekst er 100 kr. småpenge - og om det er bedre/dårligere end andre er fuldstændig irrelevant for hr. og fru Danmark.

Glædelig Bag-jul og Godt Nytår
Lars

PS. Og så den grønne. Prøv at tænke på, hvor meget vi ville spare naturen, hvis vi alle fik vores pc til at holde bare 6 måneder længere..... Sagde ham, der eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker nyt legetøj Smile

Side 12 ud af 16 (155 indlæg)