Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 8 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

serverservice:
I kan se her hvad eksperterne siger om programmet http://www.eksperten.dk/spm/896485#reply_7511570

Undskyld mig men fordi 3 "eksperter" sidder på en tømmerflåde  og er enige skulle det være "bevist" nok for det du antyder?

/allan

Er det ukorrekt det serverservice oplyser mener du?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja I må lige undskylde at der kom flere indlæg - men den sagde fejl da jeg prøvede at oprette indlæg på amino så jeg forsøgte flere gange og kan ikke lige se hvor jeg sletter dem der er tilovers -

Men det burde være tydeligt hvad jeg mener

Og min kritik er udfra en ren teknisk vurdering af programmet ...

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.....men hvad er årsagen til at du tager dette emne op nu? Det er jo en gammel tråd.....og næppe noget der ændrer verden ;o)

Jeg bruger selv Glary og Ccleaner og de virker fint. Fjerner Thorborgs program noget som den ikke skal fjerne eller noget andet farligt? Jeg synes ikke jeg kan se en årsag til at du anbefaler at man afinstallerer....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

serverservice:
Ja I må lige undskylde at der kom flere indlæg - men den sagde fejl da jeg prøvede at oprette indlæg på amino så jeg forsøgte flere gange og kan ikke lige se hvor jeg sletter dem der er tilovers -

Men det burde være tydeligt hvad jeg mener

Og min kritik er udfra en ren teknisk vurdering af programmet ...

Du henviser til en tråd i et "ekspertforum", hvor en ikke kender programmet, og en anden vurderer programmet på pris..

Herefter kommer du selv med en negativ udtalelse om produktet i samme tråd.

Det er ikke, hvad jeg vil kalde en uvildig undersøgelse i et ekspertforum.

Det er da klart, at der kan findes fejl og uhensigsmæssigheder i en nyinstalleret Windows XP.. får der er fejl og uhensigsmæssigheder i en nyinstalleret Windows XP - også efter at denne nyinstallerede Windows XP er opdateret via Microsofts Windows Update.

Hvis et "cleaner" program ikke kan finde fejl eller uhensigtsmæssigheder i en ny Windows XP, så siger det mere om det "cleaner" program.

De forskellige "cleaner" programmer fokuserer forskellige steder i fejlretning i Windows og gør det med forskellig grad af grundighed.

Jeg vil foreslå dig ikke at fokusere så meget på at rakke ned på SLOW PC fighter og i stedet være lidt mere grundig, når du poster indlæg.. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 12:01

Hej

Jeg er også en af dem der måtte afinstallere, og jeg kunne da også sagtens genkende skræmmetaktikken fra andre lign. programmer, men det synes jeg nu ikke Thorborg & co er helt alene om ;-)

Der er sikkert nødvendigt helt af afinstallere fordi jeg har selv fået rådet efter en gennemgang af min computer af nogen der ikke aner hvem Thorborg er (jo, jo de findes skam) men som det er nævnt, det er jo ikke jordens undergang og hverken værre eller bedre end branchen generelt.

Så det er et branche relateret problem, så julefred til Thorborg & Co.

Michael

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:07

bacardil:

Jeg syntes John forklare meget godt hvad mine tanker er for jeg er fuld ud enig Skype-Wink

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej "en it ekspert"

Som bruger af programmet er jeg total målløs. Min PC er blevet hurtigere, men jeg altid åben for at hører om den skulle være et problem.

Mit problem er bare..... at dine "eksperter" vel overhoved ikke er ikke eksperter og kan forklarer det tekniske problem i programmet? Jeg er ellers villig til at hører, men pt. kommer der bare nogle subjektive meninger og intet andet.

Giv os et mere teknisk billed af problemet, ellers lugter det bare af en stor røvfuld misundelse.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:02

Allan Hansen:

bacardil:

Jeg syntes John forklare meget godt hvad mine tanker er for jeg er fuld ud enig Skype-Wink

/allan

Hehe.. Nemt at vente på andre når at svare så man ikke selv skal redde sin kommentar ud, men fint nok

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25

SLOW-PCfighter er lige blevet testet af Komputer og de skrev bl.a.

"SLOW-PCfighter fandt over 16.000 problemer på vores test-pc. Ved at rette fejlene blev Windows mærkbart hurtigere til at starte." 

"Hjalp det så? Før oprydningen tog det 90 sekunder for Windows at komme i gang, efter oprydningen kun 54, en forbedring på 40 procent. Ikke værst. "

Læs testen her:
http://komputer.dk/programmer-spil-test/slow-pcfighter

Softpedia skrev bl.a.:

"The registry cleaner does a good job with nailing the errors and eliminating them for the stability of the system. Backup options intervene automatically by default, saving the data before deleting it."

Læs mere her:
http://www.softpedia.com/reviews/windows/SLOW-PCfighter-Review-112237.shtml

Vi har solgt mere end 300.000 stk og produktet giver så godt som ingen support og meget, meget få mennesker har bedt om at få penge tilbage.

Så virker det? Tjaaa, det tror jeg nok det gør :-)

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:37

Ja ja.....men pas lige på en anden gang...ikk' Big SmileCoolZip it!

Du kan jo sagtens få en masse officielle "kanaler" til at sige god for produktet, men hvis det testes på en ukendt hjemmeside i DK, som vender tommelfingeren nedad, så duer det altså ikke..... (eller noget i den stil).

Nå...spøg til side. Jeg synes at det er maksimal udnyttelse af Jeres kundedatabase, at I har kunnet sælge så mange. Det er fandme cool...og som du selv har nævnt. Et så simpelt produkt har nærmest reddet biksen......man kan jo ikke andet end.....lette på hatten Surprise

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 8 ud af 16 (155 indlæg)