At kalde andre spammere eller deres indlæg for spam kan opfattes som injurier og bagvaskelse, hvor strafferammen er op til 2 års fængsel med 5 års forældelse grundet strafferamen. Du selv har gjort det nogle gange. Peter Revisor gør det jævnligt. Per dags dato har du skrevet 3943 indlæg i Amino, skilter med dit erhverv og skriver slagsfremmende indlæg hvor-som-helst det kan være relevant. Det bebrejder jeg dig normalt ikke, men nu hvor du skælder MIG ud for at tjene penge på mine få indlæg, må jeg bare konstatere, at din argumentation er fuldstændig ABSURD. Det er den jo desværre ofte. Jeg selv har skrevet 265 indlæg og Thorbjørn har skrevet 226.
Det er ikke sjovt at blive sværtet til.
Du har nu i flere år strittet imod og dine indlæg følges normalt op af støttegruppen. |
3.943 indlæg. Det var ellers ikke så lidt. Det er ikke noget jeg går op i at føre statistik med og jeg skriver ikke mine indlæg med det formål at sælge en vare. Jeg har mere end rigeligt at lave med de opgaver jeg har og bruger mere Amino som inspiration til kursusprogrammer + til at holde mig i gang på nogle områder som jeg måske ikke så ofte støder på i dagligdagen fordi de opgaver jeg laver i dagligdagen er hvad jeg populært kalder mere "hard-core".
Det kan jeg jo sagtens sige vil du så sige men bemærk lige 1) at jeg helt bevidst aldrig nogensinde har sat tags m.v. på mine indlæg hvorved jeg ville kunne opnå en mere synlig position på google og 2) At min signatur direkte omtaler rådgivning til revisorer og advokater. Havde det nu handlet om at sælge som du antager så burde jeg vel have skrevet rådgivning til iværksættere. 3) Jeg har formentlig totalt set faktureret mindre på "Amino-kunder" end et typisk årshonorar for en revisor og gør jeg op hvad jeg har brugt på at tale med Aminofolk uden honorar så er der klart underdækning . Med hensyn til antallet af indlæg så siger det jo sig selv at dig og Thorbjørn ikke kan have skrevet ligeså mange indlæg som eks. jeg, Klovn m.fl. har gjort; Fordi I kun skriver om SMBA selskaber (og Tøjners priser/friitd) jpå Amino. Når vi taler om regnskab, revision, skat, jura m.v. så fylder SMBA-diskussionen utroligt lidt. Samtidig er det så også udtryk for at I ikke har lavet "bevidstløs spamming". Det skal retfærdigvis også med. Men det havde klædt jer bedre om I havde været/var lidt mere nuanceret så der ikke gik SMBA i det hele.
Hvad Klovn angår så skal du være klar over at Klovn og jeg (+ sikkert også en masse andre) respekterer dig fordi vi kan se og efterhånden ved at du brænder for SMBA'erne og at det ikke kun handler om "mammon". Det gælder faktisk også for os andre, herunder mig selv, jf. ovenfor. Det jeg har fået via Amino er et godt netværk indenfor mit fagområde (+ gode leverandører) som jeg iværdsætter meget højt + at jeg har etableret kontorfællesskab med en af dem hvad vi begge kan se nogle fordele i.