Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning kun for e-butik ejere

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg er ked af hvis et par af mine andre svar bare præg af at jeg var sur, for det var jeg nemlig. Det er jeg ofte om morgenen og det var morgen da jeg svarrede, sorry.

Haha...så man kan altså godt have masser af succes og så samtidig være morgensur? Måske du skulle arbejde lidt med noget positiv tænkning fra morgenstunden ;)

Jeg synes det ville være et genialt produkt. Har ikke lige plads i mit budget til det pt.da det umiddelbart er mange penge, men hvis man beviseligt kunne tjene mere på at bruge det, så er der vel ingen undskyldning for at lade være. Det koster penge at tjene penge, det er bare op til sælgeren at finde de rigtige begrundelser for hvorfor vi skal købe det. Og med 15 års "e-erfaring" i rygsækken, så skulle det jo nok ikke blive et problem.

Jeg ser frem til at høre mere om det (og evt. testkøre det ;) ).

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:26

Har du ikke været ude at løbe til morgen, Martin? Wink

Hvis dette produkt tilbydes med en free trial, så ville jeg selvfølgelig teste det. Jeg tror i hvert fald det er nødvendigt. Selve produktet lyder jo rigtig godt og giver det også omsætning efter at have prøvet det helt risikofrit, så har du jo kunder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har masser af temperament og kan blive 100 gange så arrig som alle andre til sammen. Jeg har smadret døre, telefoner, reoler og mange andre ting. Jeg er dog blevet bedre til at styre mig, men jeg kan blive fuckin sur :-)

Mht. løsningen, så er det bare for at se om det kan betale sig for mig at gøre mere ved ideen. Jeg har de rette folk og alt hvad der skal til, så jeg gør det måske. I givet fald vil der da sikkert komme prøveperiode m.m.

Men jeg vil gerne have så mange stemmer som muligt, så gør mig den tjeneste og sprede ordet.

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Nu har jeg ikke nogen e-butik, så jeg vil undlade at deltage i afstemningen da den specifikt udelader personer som mig Wink

Lad os lege at jeg har en e-butik, bare for at blive ved spørgsmålet der bliver stillet.

Selv med den sparsomme omsætning jeg har i mit nuværende firma, ville jeg klart være interesseret i at få en søgemaskine som giver brugerne tilfredsstillende resultater hvis de brugte den interne søgemaskine i en shop.

Jeg synes ikke 299 kr excl. moms pr. måned er mange penge for at få sådan en fætter, hvis jeg altså havde så mange produkter at mine besøgende ville få glæde af den.

Men jeg tror jeg hører til en speciel gruppe, for jeg er nået dertil hvor jeg knap nok spørger efter prisen hos en konsulent, så længe jeg ved han/hun leverer varer = resultatet i den anden ende. Jeg er blevet træt af at bruge vildt meget tid på løsninger og personer som jeg i bund og grund ikke kender eller IKKE er blevet anbefalet varmt, da jeg ved at det kræver bare dårligt humør og flere penge i sidste ende at fortsætte jagten på det jeg manglede hvis ikke varen bliver leveret første gang.

Jeg giver din ide Yes men jeg kan godt se at der er mange som har et helt andet synspunkt som jeg selv, så markedsføringen skal måske skrues helt specielt sammen - en gang brainstorming vil sikkert kunne gøre meget ved det og give flere kunder Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:25

Hej Martin. 

Nu har jeg heller ikke en webshop, men i kraft af min forretning er jeg jo fra tid til anden indvolveret i større eller mindre grad, og jeg kan godt forstå udmeldingerne fra AMINO brugere.

Jeg vil dog gerne alligevel komme med mine kommentarer. 

Produktet lyder fra mig som sendt fra himlen for alle webshop ejere der flyder over betegnelsen "hobby".

Det er for mange webshop ejere der ikke har kontakten til programmører og som køber standardløsninger ved DanDomain eller lignende , ret svært at pinpointe hvor folk falder fra på deres shop. Man kan tyde småting ud fra Google analytics men det er ikke nok til at tegne de store billeder over hvad det lige præcis er der for kunderne til at forsvinde. 

Vi arbejder med business intelligence og jeg har faktisk et produkt i støbeskeen som ligger lige over alpha stadiet, der gør det muligt for os at lave externe analyser på webshops direkte mindet på at tracke og forbedre konverteringen ud fra brugernes adfærd. 

Jeg vil derfor gerne tilbyde de første 20 webshops der ville være i tvivl om det her produkt ville kunne gøre noget for dem, at lave en sådan analyse - gratis - over de næste 3-6 mdr. Ydermere ville det muligvis også give dig, martin, et grundlag med noget statistik over lige præcis hvor meget det kan rykke at have en bedre søgefunktion på ens webshop. 

Er det interessant for nogen, er de velkomne til at skrive til karsten { snabel - a } tracemedia.eu. Vi skal nok tilpasse programmet til de enkelte webshop løsninger, men det burde ikke være det største problem. 

-Karsten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:49

Martin Thorborg:

Typisk vil 30-40 af alle besøgende i en webshop starte deres besøg med en søgning.

Den køber jeg sgu ikke. Er det noget du kan dokumentere med danske referencer? Jeg ved fra mig selv, og min nærmeste omgangskreds at siders søgefunktioner ikke er brugt besynderligt meget - og slet ikke som første valg når man skal finde frem til produkterne.

Jeg har svaret nej i undersøgelsen. Som en anden herinde har sagt, så er kr. 299,- ofte det samme som selve shoppen koster, så jeg tror du vil få store problemer med at overbevise folk om at søgefunktionen er lige så værdifuld som selve shoppen. Jeg tror så til gengæld at websites søgemaskiner er noget der vil komme mere og mere fokus på. Det synes at være tendensen når man læser div. artikler og fora. Derved er der muligvis et marked for dit nye produkt, men du vil nok opleve en del konkurrence fra div. Open Source løsninger og billigere alternativer.

Ha´ en pragtfuld aften/dag Smile

Hilsen Morten 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:02

Hej Martin

Altså jeg skal lige ha' det for blondiner også :) Det er en intern søgemaskine (korrekt ?). Kan den søge efter f.eks. størrelser ? (Så jeg kan søge på alle blå bluser i str. 4 år ?)...

Hvis den kan det, så stemmer jeg JA TAK og helst i går..  Prisen er måske nok høj, specielt fordi man jo kan få sådanne festures programmeret én gang og betale én gang.. Men, som med så meget andet, så vil mere jo have mere og jeg går da ud fra at systemet skal udvikle sig løbende med nye features ?

Jeg går lige ud fra at det er en intern søgemaskine :) Kan den så aflevere søgninger til f.eks. google ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:07

Nu har Martin ikke svaret på mit spørgsmål endnu, men hvis den kan det, som jeg lige har spurgt om, så vil jeg love dig at sådan en som mig kan bruge det til noget.. Og specielt hvis man ovenikøbet kan gøre søgningen let for kunden, sådan at f.eks. alle størrelser er sat op på en liste.. Jeg har rigtig mange kunder som gerne vil have vist ALT det tøj, som jeg har i netop deres barns størrelse og det kan de ikke idag !!!

Derudover har Scannet (min shopudbyder) netop lavet en funktion i shoppen, hvor jeg kan se hvilke ord der søges mest på. Dette siger mig, at hvis ikke sådan en funktion var relevant, hvorfor skulle de så lave den ??? (Jeg håber da ikke at det er fordi de keder sig) Wink

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:49

Jeg har svaret JA - for 299 kr. pr. måned er nærmest rygende billigt. Jeg ved, hvor væsentlig den forbandede søgefunktion er på en shop. Og hvor ved jeg det fra? Mit firma har leveret +150 webshops, jeg har lavet søgemaskineoptimering og konverteringsoptimering på vel omkring 200 shops gennem årene. Og en "sælgende" søgefunktion er guld værd.

På den shop, et af vores andre firmaer driver (www.bd-shop.dk) kan jeg se, at ca. 28 % af alle besøgende benytter den alt andet end gode interne søgefunktion. Det er da pænt mange...

299 kr... Det svarer til en ekstra omsætning pr. måned på 1.196 kr. med etn DG på 25 % - eller bare 748 kr. ved en DG på 40 %.

Og regnet ud på den måde er det jo nemmere at svare: Kan en næsten perfekt søgefunktion på din shop give dig et mersalg hver måned på 1.196 kr., og du har en DG på 25 %, er svaret ja.

Og det tror jeg, en søgefunktion med "forstand" kan i langt de fleste tilfælde.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:45

Der hvor problemet ligger i mange webshops er at der bliver ikke registreret hvad folk søger på. Dvs ejeren kan ikke optimere søgningen hele tiden. Hvis Martins søgemaskine kan søge på syno...syn.. ord der betyder det samme og slåfelj så er 299 ikke så meget. Heri skal man tænke på hvor lang tid det vil tage hvis man skulle have en til at lave den. Ideen er god nok.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)