Hej
Nu undrer Martin sig over jeres argumentation, og det får mig til at bringe min undren over Martins argumentation på banen.
Jeg driver nogle virksomheder, og fælles for de fleste af dem er at de er nogle kapitaliste foretagender. Der er ikke meget rød stue over dem, og der bliver ikke tale om overskudsdeling, - jeg rager det hele til mig 
Martins argument er flere gange den, at jeg skal betale xy kroner som er det femdobbelte af hvad andre ting koster, fordi jeg efter hans udsagn ved køb af hans bøger m.fl kan øge min omsætning med xz kroner.
Jeg siger bare, - hvad rager det ham hvad jeg kan tjene....
Det er mig der driver biksen, betaler husleje og køber varer ind, fejer fortorvet og bærer skraldespanden ud, - du forstår sikkert pointen.
Skal jeg så også betale telefonselskabet 1000 kr. i minuttet, fordi jeg lukker nogle gode handler over telefonen?
Hvis vi boede i et land med kun et teleselskab, måtte jeg betale hvad det kostede, længere er den ikke. Er man på et frit marked, - så er der alternativer.
Alternativet til en søgefunktion, kunne være at ændre på forsiden, - ved simpel tekstredigering.
Der hvor kæden hopper lidt af, (når Martin bliver fornærmet på tråddeltagerne), er jo at hvis man betaler 299,- for sin webshop og den giver en omsætning på 10.000 kr. - hvorfor så give 299,- for noget der giver en omsætning på 2.500 kr.? Argumentet er jo fra Martins side, at man skal give 299,- for søgefunktionen for den giver xx omsætning, men det har Martins søgefunktion jo lige så lidt indflydelse på som Dandomain m.fl. har på hvor meget deres shopløsninger til 299,- vil kaste af sig til indehaveren.
Hvor meget shopløsningen kaster af sig afhænger jo af indehaveren og hans måde at drive biksen på.
Nu kan det godt være at Aminos deltager er nogle tabere og hobbybiksforvaltere iflg. Martin, men reelt set er det jo også her kunderne skal hentes til e-pusher m.fl. - for jeg tror ikke der er så mange proff. erhvervsdrivende der er helt lune på tanken om at skulle dele deres overskud med Martin Thorborg, uanset om Martin selv synes det kunne være en god idé.
/Michael
PS. Der kan være en vis portion humor i indlægget.