Hej Aminoer :) Jeg sælger et cashback site, ved navn www.DinGratisVoks.dk. Jeg har et nyt stort projekt, som jeg hellere vil bruge min tid. Har kun haft siden en uge nu, men trods det er der kommer 1000 kr. i gennemsnit om dagen. Der er kun markedsført på Facebook. Du får: - Facebook gruppe med 70 medlemmer (jeg hjælper med at udbygge den) - Unik leverandør kontakt, evt. dropshipping - Et allerede fedt design - Et site der kører og med over 300 brugere på en uge!
Der er brugt max. 500 kr. på at markedsføre sitet på denne uge, forestil dig hvad der ville ske med 1000 kr :) Reklamerne kommer automatisk fra Euroads, og det er ikke noget du skal tænke over.
Jeg kan kontaktes på mail/msn: Casperblom@live.dk. Jeg hjælper dig helt igang med sitet, så alt kører, og er der ting du skal have udskiftet hjælper jeg selvfølgelig med det, 100 % gratis. Jeg vil gerne se mit site være mega kendt, om 1 måned, så derfor hjælper jeg dig til du har helt styr på det. Prisen? Ja, det svært. Jeg kan se tydeligt, at der er masser af potentiale. Kom evt. med et bud, til min mail, så tager vi den derfra. Min prisidé er 10-15.000 kr. Som nemt kan være hjemme indenfor 2 uger. For at bevise det, så venter jeg gerne 2 uger, med at få pengene, dog forlanger jeg et depositum. Mvh. Casper Blom. |
hvor meget skulle depositumet evt være ?
kunne godt være intresseret
mvh
kenneth