Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback site sælges, tjen 1000 kr. om dagen!

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Det er korrekt, det er jo også samme udvikler som står bag.

Men derfor, er det stadig en reel fact at siden tjener som den gør.

Ja det er en reel fact, men det er også vigtigt for køberen at vide at der findes en side magen til.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:01

Det tror jeg vidst også er blevet nævnt nu :)
Der er heller intet som blokerer for, at der køber et site, som ligner igen imorgen.

Dog får ingen, de 350 eksisterende brugere. Den unikke leverandørkontakt, evt. dropshipping.

Voks til dem selv, til gode priser.

Casper.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:20

Nu har jeg fået en masse henvendelser, og der er stor efterspørgsel på siden.

Jeg vil derfor gerne have jeres bud senest i aften, så tager jeg en beslutning. Det seneste bud har lyst på 11.500 kr.

Folk spørger mig, hvorfor jeg vil sælge når alt nu er så godt.

Det er selvfølgelig også underligt, men det er af en grund.

I dag starter mit drømmeprojekt op, og der skal bruges al min tid. Jeg håber at der kan blive smidt noget ekstra kapital ind i det.

Siden blev lavet en mandag eftermiddag, og det var ikke store planer jeg havde med den. Blot at se, om de Cashback sider virkelig kunne tjene så meget, og det kunne de. Nu har jeg set at der er kæmpe potentiale, så kan en anden lige så godt udnytte det fuldt ud.

Jeg skal i skole, men kan fanges på SMS'en på 27 62 70 17, hvis du har andre spørgsmål, da jeg først kommer online senere i aften..

Mht. Overdragelsen, så laver jeg en kontrakt, hvor vi er enige om alle betingelserne, dem skal der ikke være debat omkring.

Annoncerne kommer fra Euroads, og de bliver automatisk opdateret, alt du skal gøre er at godkende dem.

Men er du interesseret, så lad mig høre fra dig! :)

God aften.

Mvh.

Casper. - 27 62 70 17.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:36

Hej Casper

Jeg har lige haft en af mine venner til at tjekke dit website. Han kom med følgende respons:

"Synes det loed lidt alarmerende at manden tjente op imod 30.000 kroner maanedligt og vil saelge sitet for 14k, og han sku' ha besked meget meget hurtigt.

Well tog et kig paa sitet, alexa.com har INGEN trafikranking paa det, yahoo.com har INGEN indkommende links og Google har det ikke engang i sit index.

Why? Jo ejeren Casper Blom registrerede domainet den 15 marts 2009. Hvordan han allerede kan have 400 unikke kunder er mig en gaade...

Er sikker paa det er et scam mate."

Hvilket får mig til at stille samme spørgsmål; Hvordan har du fået 400 brugere, uden at have reklameret for det?

Det er ikke en anklage, men blot et opklarende spørgsmål!

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:41

hejsa

hvad er scam mate??

det kan vel løses ved at der kommer nogle statestikker på bordet eller hva

thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:45

nyselvstændig:

hvad er scam mate??

Et scam er: http://www.google.dk/search?hl=da&defl=en&q=define:scam&ei=u__ISbmjM9SzjAftlojYAw&sa=X&oi=glossary_definition&ct=title

nyselvstændig:

det kan vel løses ved at der kommer nogle statestikker på bordet eller hva

Tja - men der kan jo sagtens være pillet ved tallene. Eks. han have xx antal venner, der hver har oprettet 5konti, som de så har været meget aktive på de sidste uger, hvorfor trafikken (og dermed også indtjeningen) har været enorm. 

Anklager som sagt ikke nogen, men undrer mig blot!

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 17:00

hejsa

jeg ville gerne købe det, men jeg skal have garanti for, at jeg kan nogenlunde tjene det, og så kan han få lidt af betalingen nu og resten om 14 dage.

så kan det ikke gå galt, hvis det er rigtig

hilsen

thomas

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:07

Hej.

Hvis du læser på den første side i hans indlæg, så vil du bide mærke i, at han har brugt for 500 kr markedsføring på en uge, har oprettet en gruppe.

Hvis denne markedsføring er lavet inde på facebook, så vælter det jo ind med nye brugere plus at det er voks. Det bruger alle drenge jo.

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 17:13

hejsa

ja, men det er jo kun godt, at der er mange der vil have voks, så er der jo nogen der klikker på annoncerne og så kommer der jo penge ind, og hvis der er tjent 1.000 om dagen på en uge det er 7.000 - 500 kr. til annoncering så ved jeg ikke hvad voksene koster, men det må da give et pænt afkast, men jeg venter på han vender tilbage til mig

hilsen

thomas

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:15

Det var nu mere ment til Hoeks :)

Dingratisvoks.dk er solgt.

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)