Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback site sælges, tjen 1000 kr. om dagen!

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I skal lige huske at betingelse med 14-dages garanti på indtægten ikke holder! Der er ingen garanti! ...ellers havde jeg købt den for længst. Desuden skal det også siges at omsætningen om dagen gennemsnitligt ligger på næsten 500 kr.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:05

Hej,

Jeg er egentlig lidt træt af falske beskyldninger. Det lyder mest som om du har lidt ondt i røven overfor det..

Jeg har dokumenteret de +800 brugere, og indtjeningen. Jeg har valgt at sætte facebook annoncerne ned, så jeg nu bruger under 10 kr. om dagen på Facebook. Det skaber en indtjening på 50-300 kr. om dagen. Det kan dokumenteres.

Og nej, det er ikke mine handelsskolevenner. Giv mig evt. din mail, så kan jeg sende dig kontrakten hvor i der står tydeligt, at jeg kender max. 10 af de 800 brugere, det skriver jeg også under på.

Problemet er at man først får pengene 45 dage efter endt måned, og de skal bruges nu. Så det jeg tjente i marts, får jeg først 15 maj.

Ja, jeg regner med en indtjening på 5-10.000 om dagen i det nye projekt.

Casper.

Ps. Jeg kan ikke tilbyde den 14-dages aftale mere, men jeg dokumentere alle indtægter, annonceudgifter, og brugerne. Jeg sætter selvfølgelig køberen 100 % ind i det hele.

Send mig en mail eller tilføj mig til msn: Casperblom@live.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:27

Sitet er nu til salg igen..

VIl kun have seriøse henvendelser fra folk derved de kan stille kapitalen det kræver.

Der er udarbejdet en kontrakt, som kun mangler købers underskrift.

Igår var indtjeningen 1050 kr. på sitet. Det kan dokumenteres..

Er frisk på at afslutte en hurtig handel, da jeg starter nyt projekt d. 1/5.

Mail/msn: Casperblom@live.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:29

Hej Casper

Der skal ikke lyde nogen falske beskyldnigner fra mig! Jeg er meget interesseret, og du må meget genre kontakte mig, jeg ser gerne noget dokumentation, men det kan vi tage i anden omgang.

Jeg vil meget gerne høre hvad højeste bud ligger på pt., hvis vi kan finde ud af noget hurtigt er jeg klar med den nødvendige kapital.

Skriv til mig på anders@memedia.dk - jeg glæder mig meget til at høre fra dig!

De bedste hilsner

Anders Therkildsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:31

Hej igen

Hvis du søger en samarbejdespartner, for ikke at blie købt helt ud af projektet kan dette også arrangeres.

/Anders Therkildsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:50

Hej! :)

Jeg har fået rigtig mange henvendelser, men der er stadig ikke fundet en køber..

Jeg søger en, der har kapitalen til rådighed, da jeg tidligere har oplevet problemer med det.

Jeg har udarbejdet en kontrakt, hvor i alt er dokumenteret og beskrevet nøje. Send mig en mail til casperblom@live.dk, så sender jeg den gerne.

Sitet bliver solgt for 15-20.000 kr. alt efter overdragelsesbetingelserne og hvornår vi kan afslutte handlen.

Jeg ser frem til at høre fra nogle aminoer :)

Casper.

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)