Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT: 1 md. abonnement på SEO Supporten

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også generelt, at "free trial" er en god model for rigtig mange produkter - men der er også produkter, hvor det er mere udfordringer, som det f.eks. er tilfældet med SEO Supporten. Udfordringen er, at find en model hvor trial-kunderne faktisk får et godt indtryk af den service der sælges - men uden, at de får så meget, at de ikke finder det nødvendigt at signe op.

Vi har måske fundet modellen - det vil vise sig :)

Videoerne laver jeg af tre grunde:

1. Det er en rigtig god måde, at formidle meget af det materiale vores kunder efterspørger - og de fleste er rigtig glade for videopræsentationerne.

2. Videoproduktionerne passer perfekt ind i vores skaleringsmodel for SEO Supporten - uanset om der er 1 eller 10.000 der ser en video vi har lavet, koster den nogenlunde det samme at lave og levere.

3. Jeg synes personligt at det er skide sjovt at arbejde med. Jeg har altid arbejdet meget med billeder - lige siden jeg var lille i 70'erne og senere i start-80'erne hvor jeg arbejdede som fotograf og med videoproduktioner. Og det er bestemt ikke blevet mindre sjovt i de senere år, hvor kvaliteten er steget enormt - samtidig med at priserne er raslet ned.

Det udstyr vi sad med i start-80'erne kostede sindssygt meget - det var umuligt, at komme i nærheden af som lille virksomhed eller amatør. Amatørudstyret var markant meget dårligere. Alene redigeringsudstyret vi sad med dengang kostede over 20 millioner. Og et videkamera der kunne bruges til broadcast kostede knap 1 million. I dag kan man få en ret god camcorder og et super fedt reedigerings-setup (Mac/Final Cut) for under 100k + det løse.

Nu er teknik jo så kun en ting. Selv med verdens bedste udstyr er det ret let at lave noget lort. Heldigvis kræver det stadig gode håndværkere at lave godt håndværk :)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:46

Hvis man tegner hos dig, kan man så tilmelde flere at sine sider under sammen abonnement ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:50

Ja, du kan tilføje lige så mange sites du ønsker under samme konto - eller hver for sig. Hvis du opretter dem under samme konto er hvert ekstra site lidt billigere end det første. Du kan se den samlede prisliste her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=130

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:08

Lige de svar jeg ville høre...:)

Takker.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:55

Nu tegnede jeg et 1 års abbonement til at starte med, lidt nysgerrig blev jeg da efter at have læst lidt på din side, så det må prøves..:)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:00

Tak for ordren! Jeg håber naturligvis meget på, at du bliver tilfreds med det du får. Hvis du oplever ting der ikke er så fedt, eller skuffer, så må du endelig smide en mail eller ringe til os - vi sætter stor pris på den feedback vi får. Det er den eneste måde vi kan blive ved med at blive bedre ... :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:29

Har lige siddet og læst lidt fra jeres brevkasse, og må da sige jeg allerede har fået et par guldkorn, og fundet et par ups, det retter jeg lige på nogle af mine indgående links.

Kan godt se jeg har fået en hel masse der skal læses, og det ser jeg helt klart frem til.

Men ser lovende ud, og den analyse jeg allerede kunne trække på jeres side, viser da også at min efterhånden kun 4 måneder gamle side, er godt på vej derhen den gerne skulle ligge, nemlig i toppen...;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:32

Det lyder godt :)

Held og lykke til med det fortsatte arbejde - jeg håber SEO Supporten kan være med til at inspirere dig og lede dig på rette vej ...

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)