Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT: 1 md. abonnement på SEO Supporten

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ide om at SEO-support f. eks sammen med CSS-Outlet (Lønne ) kunne,

hjælpe mange mindre virksomheder. Til en rigtig stærk markedsføring.

Det med en ca. pris for hele pakke, mener jeg godt kunne sælges.

Eller hvad mener du Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:38

Mikkel deMib Svendsen:

> Jeg har bare ikke en dyt forstand på, hvad jeg får i den måned???

Jeg kan anbefale, at du ser vores Guided Tour videoer her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=189 - de giver et meget godt indtryk af, hvad du får. Det hele følger med - også for 1 månedsabonnementerne.

Men det er klart, at der er nogle ting som man først rigtig opdager, at man får glæde af, når man har brugt SEO Supporten lidt tid længere end et enkelt måned - herunder …

- Benchmark/overvågningen i rapporterne - med kun 1 måneds data er der jo ikke så meget udvikling at følge endnu

- SEO Brevkassen - som jeg opfatter meget som en "forsikring", ved man jo aldrig hvornår man står og skal bruge - ligesom med andre forsikringer. Men lige den dag, hvor man står og skal bruge noget ordentlig support, så er det sgu godt at have SEO Brevkassen ved hånden

- eLarning-delen er efterhånden så omfattende, at det nok er de færreste der kan kapere det hele på blot et måned. Det er heller ikke meningen. Mange læser på tingene her i takt med de får brug for det … Og så kommer der jo hle tiden ny læring til i denne del ...

OK...jeg har været inde og følge Guiden...og læse lidt omkring...

Det jeg gerne ville slippe for er, at jeg selv laver SEO på ItalianBags ...jeg vil gerne have butikken højt placeret på relativ kort tid...

Jeg har nok heller ikke selv nok kendskab til hverken SEO eller søgemaskiner...da det har taget mig 1½-2 år at få placeret MILLA-PETIT Denmark på side 1 af Google...når man søger på tasker, modetasker, dametasker, business tasker etc. ...

Jeg har også lavet sitemaps + indsat nøgleord på alle modeller + grupper...på begge butikker...men det måtte gerne gå lidt hurtigere Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:02

Vi tilbyder skam også at lave mere personlig rådgivning og udføre de praktiske opgaver - men det er så naturligvis også til en lidt anden pris end en standardiseret service som SEO Supporten kan sælges til.

Det er dog netop pointen med SEO Supporten, at uanset hvor meget eller lidt af det praktiske arbejde du laver selv, så er SEO Supporten et godt grundlag. For uanset om du laver tingene selv - eller får nogle til helt eller delvist at gøre det for dig, så bliver resultaterne bedre hvis du dels har noget viden, kan få nogle uvildige svar (supporten) og ikke mindst få en uafhængig måling af, hvor godt det går frem eller tilbage for dig og dine konkurrenter. Det er det du får med SEO Supporten.

'

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:14

Mikkel deMib Svendsen:

Vi tilbyder skam også at lave mere personlig rådgivning og udføre de praktiske opgaver - men det er så naturligvis også til en lidt anden pris end en standardiseret service som SEO Supporten kan sælges til.

Det er dog netop pointen med SEO Supporten, at uanset hvor meget eller lidt af det praktiske arbejde du laver selv, så er SEO Supporten et godt grundlag. For uanset om du laver tingene selv - eller får nogle til helt eller delvist at gøre det for dig, så bliver resultaterne bedre hvis du dels har noget viden, kan få nogle uvildige svar (supporten) og ikke mindst få en uafhængig måling af, hvor godt det går frem eller tilbage for dig og dine konkurrenter. Det er det du får med SEO Supporten.

'

Den model tror jeg så lige, at vi skal tage en snak om i aller nærmeste fremtid, Mikkel...

Jeg har helt ærligt for travlt tid til at stå for hele SEO' en selv...hvilket jo så er et luksusproblem...så jeg vil hellere overlade den del til nogle professionelle Smile

Vi kontakter dig snarest!

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:03

deMib,

Tak for dine ord om din guided tour og fortrydelsesret.

I øvrigt vil jeg lige støtte op om dine videoproduktioner. Hvis jeg en dag bliver kunde hos dig, er det helt sikkert den indlæringsform, som jeg vil være glad for at benytte. Når Thorborg har brugt lidt video på hans blog, har det også været rigtig godt.

Jeg kan forestille mig, at produktionen af videoerne er lidt tidskrævende, men jeg tror, at dine kunder bliver glad for dem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:12

> Jeg kan forestille mig, at produktionen af videoerne er lidt tidskrævende, men jeg tror, at dine kunder bliver glad for dem.

Ja, det tager lidt tid, hvis man som jeg er lidt kræsen med kvaliteten af det. Nogle videoer er bare at sætte sig ned og snakke, men mange af dem kræver 1-2 dages forberedelse - og derefter 1 dags optagelse og efterbehandling, at lave. Og så skal ideerne til de enkelte videoer også lige være der. Det er nu p.t. ikke et problem med ideerne - jeg har allerede over 20 scipts liggende med over 6 timers planlagt video :)

Jeg er ved at bygge et mindre TV-studio i tillæg til mit eksisterende lydstudio. Det vil gøre hele produktionen en del hurtigere - og kvaliteten endnu bedre.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:48

Hej Mikkel, super lækkert tilbud som jeg helt sikkert vil benytte mig af.

Der er en lille fejl når man tager jeres "guided tour" . Oppe i toppen af browseren er der et synligt <br> tag i de to nederste "tours".

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:07

> Der er en lille fejl

Ahh, den var ikke lige blevet rettet - det er den nu :) Tak

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:21

Velbekomme :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 22:40

Jeg kan kun bifalde brugen af levende billeder :-)

Jeg vil i øvrigt gerne komme med min erfaring omkring brugen af 30 dages prøvetid på online-tjenester. Jeg har tidligere selv prøvet denne model - i øvrigt ud fra et råd givet af en vis Hr. Thorborg :-). Det var selvfølgelig om at holde vejret og tro på det, da det var et helt nystartet produkt. Men da de første 30 dages prøvetid var overstået var det tydeligt, at modellen virkede. Det er et par år siden, men jeg mener at konverteringen fra prøve til betalende var 20-25%. Og fordelen ved denne model er, at man får folk "ind i folden", som fra start måske ikke helt var klar over, hvad de egentlig kunne få ud af servicen. Og det er ikke så farligt at prøve tingene gratis i 30 dage som hvis man skal svinge visa-dankortet.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)