Har en ide om at SEO-support f. eks sammen med CSS-Outlet (Lønne ) kunne, hjælpe mange mindre virksomheder. Til en rigtig stærk markedsføring.
Det med en ca. pris for hele pakke, mener jeg godt kunne sælges. Eller hvad mener du Mikkel
|
Mikkel deMib Svendsen:> Jeg har bare ikke en dyt forstand på, hvad jeg får i den måned???
Jeg kan anbefale, at du ser vores Guided Tour videoer her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=189 - de giver et meget godt indtryk af, hvad du får. Det hele følger med - også for 1 månedsabonnementerne.
Men det er klart, at der er nogle ting som man først rigtig opdager, at man får glæde af, når man har brugt SEO Supporten lidt tid længere end et enkelt måned - herunder …
- Benchmark/overvågningen i rapporterne - med kun 1 måneds data er der jo ikke så meget udvikling at følge endnu
- SEO Brevkassen - som jeg opfatter meget som en "forsikring", ved man jo aldrig hvornår man står og skal bruge - ligesom med andre forsikringer. Men lige den dag, hvor man står og skal bruge noget ordentlig support, så er det sgu godt at have SEO Brevkassen ved hånden
- eLarning-delen er efterhånden så omfattende, at det nok er de færreste der kan kapere det hele på blot et måned. Det er heller ikke meningen. Mange læser på tingene her i takt med de får brug for det … Og så kommer der jo hle tiden ny læring til i denne del ...
OK...jeg har været inde og følge Guiden...og læse lidt omkring...
Det jeg gerne ville slippe for er, at jeg selv laver SEO på ItalianBags ...jeg vil gerne have butikken højt placeret på relativ kort tid...
Jeg har nok heller ikke selv nok kendskab til hverken SEO eller søgemaskiner...da det har taget mig 1½-2 år at få placeret MILLA-PETIT Denmark på side 1 af Google...når man søger på tasker, modetasker, dametasker, business tasker etc. ...
Jeg har også lavet sitemaps + indsat nøgleord på alle modeller + grupper...på begge butikker...men det måtte gerne gå lidt hurtigere