Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT: 1 md. abonnement på SEO Supporten

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der er en del, som har spurgt efter muligheden for at tegne kortere abonnementer på SEO Supporten end de 6, 12 eller 24 måneder vi ellers har tilbud, har vi nu taget beslutningen om, at følge ønskerne ...

Så nu kan du (også) købe 1 måneds abonnement på SEO Supporten!

Prisen er naturligvis lidt højere, end hvis du tegner de lidt længere abonnementer. Prisen er dog stadig meget lav, synes jeg: 599,- kr. pr måned (+moms).

Der sker hele tiden en masse på SEO Supporten. Senest har vi lagt en helt ny videosektion på, som jeg synes er blevet hamrende fed. Dertil kommer nogle nye guides om bl.a. linkbuilding og social media marketing, som jeg også tror mange vil sætte pris på. Jeg sidder og arbejder på en helt ny guide sektion med hjælp til reputation management ...

Og så er vi iøvrigt NÆSTEN gået i luften med vores Amerikanske version på Joblr.net - men mere om det senere. Som iværksætter er det her altså et skide sjovt projekt at arbejde med, det her! Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:33

Hej Mikkel,

Alle tiders ide. Når den måned er gået, så synes de fleste jo nok ikke at de lige vil spare det punkt væk, der hedder SEO. Så det er en rigtig god mulighed for kunden, så han/hun kan prøve det af. Langt de fleste vil nok fortsætte længerevarende abonnementer efterfølgende.

God weekend,

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:37

Ja, det var også tanken, for det er klart at vi ikke tjener noget på et 1 måned abonnement - det er ren underskudsforretning isoleret set. Men vi tror da bestemt også at nogle vil hænge ved - og måske, når de har oplevet at de kan bruge det, gå over til et af de lidt længere abonnementer og så spare de 17-25% der er muligt på den måde.

Nu virker vores automatiske gentegning iøvrigt også, så hvis du bruger kreditkort, så kan vi hæve de 599 automatisk for dig hver måned. Det er naturligvis helt frivilligt om man vil bruge den option. Men nu er den der i hvert fald :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 15:41

Hej Mikkel,

Smart med den gentegning.

Så ville det bare være stort, hvis I ved 6. måneds gentegning kun trak 1 kr, som det ville have været, hvis man havde tegnet sig op for det længerevarende abonnement lige fra start. Se det ville være kundeservice!

Man kunne også sende et gavekort på en måneds brug af SEOsupporten til kunden, som så kunne give dette til en ven - på den måde kommer en ny kunde ind i folden.

Blot et par ideer.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:49

Hvis vi gjorde det ville hele incitamentet for de længere abonnementer jo helt forsvinde :)

Og det er jo ingen hemmelighed, for dem der driver abonnementsbaserede services, at en væsentlig faktor i at holde prisen nede er, at få så mange penge up-front som muligt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:49

Flemming1970:

Så ville det bare være stort, hvis I ved 6. måneds gentegning kun trak 1 kr, som det ville have været, hvis man havde tegnet sig op for det længerevarende abonnement lige fra start.

Og dermed fjerne incitamentet til at købe den store pakke med det samme? Nej det tvivler jeg på vil være en god ide :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 15:52

2 x Mikkel,

Nåja, I har jo helt ret. Det er jo derfor jeg lige har købt Børsen i 1½ år til en god pris. Den var ikke lige så velfunderet - skyldes nok, at min lørdagspils dårligt nok var åbnet her, så I må bære over med mig.

Fortsat god weekend,

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:54

Det er bare helt OK Flemming. Hvis ikke vi skulle have lov til at lade ideerne løbe af med os her på amino - hvor så? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:58

Jeg syntes derimod det er mega nice at man nu kan prøve det og se om det er noget værd uden at binde sig i flere måneder :) Jeg er ret sikker på at jeg skal prøve et abbonement nu her når jeg får tid igen :)

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 16:36

Hej Mikkel (deMib),

Jeg kan se i tilbyder 30 dages trial på den internationale...

Hvorfor ikke på den danske?

/Shock

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)