Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT: 1 md. abonnement på SEO Supporten

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes faktisk det er en god ide med en måned ad gangen Idea

Det fleste virksomheder har skræk for faste udgifter og især EDB-udgifter.

Når man som virksomhed får sådan et tilbud, har man jo mulighed for at

om produktet er pengene værd.

Det koster en merpris. Sådan er det.     Det gør damer jo også.

så bliver det

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:52

> Jeg kan se i tilbyder 30 dages trial på den internationale... Hvorfor ikke på den danske?

Jeg kan se, at der nogle der er vågne :)
Der kommer som sagt hele tiden nye ting på SEO Supporten, så måske kommer der også en free trial her. Nu får vi se ...

> Det koster en merpris. Sådan er det.     Det gør damer jo også.

Vi du dermed sige, at et 12 måneders abonnement på en "dame" koster mindre et et måned-til-måned :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:56

Hej Mikkel!

Jeg kunne godt være interesseret i at prøve!

Jeg har bare ikke en dyt forstand på, hvad jeg får i den måned???

Jeg har selv tilmeldt begge vores butikker til alt, hvad jeg kan finde af portaler, søgemaskiner m.v.

Til MILLA-PETIT Denmark har jeg tilkøbt ScanNets søgeoptimeringsmodul...men endnu ikke besluttet mig for, hvilket jeg skal tilknytte til ItalianBags, som er hostet hos DanDomain...

Måske en måned hos dig kunne hjælpe mig til at tage den rigtige beslutning Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:58

Ja, indtil der kommer børn. Så stiger prisen igen :-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 17:00

Spøg til side.

Syntes det er god ide, vil lige snakke med min makker om det Idea

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:10

deMib,

Husker at du i sin tid overvejede en gratis prøveperiode, men at det selvfølgelig var lidt svært med et produkt, som skal have lidt tid for at virke. Er det egentlig gået som forventet med din "guided tour"? Tror du den manglende gratis prøveperiode kan være grunden til, at en del har spurgt efter muligheden for at tegne kortere abonnementer?

Når jeg spørger, er det fordi, at jeg følger din blog HVER dag og abonnerer på dine indlæg her på Amino. Det er faktisk gået hen og blevet helt spændende!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:13

> Jeg har bare ikke en dyt forstand på, hvad jeg får i den måned???

Jeg kan anbefale, at du ser vores Guided Tour videoer her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=189 - de giver et meget godt indtryk af, hvad du får. Det hele følger med - også for 1 månedsabonnementerne.

Men det er klart, at der er nogle ting som man først rigtig opdager, at man får glæde af, når man har brugt SEO Supporten lidt tid længere end et enkelt måned - herunder …

- Benchmark/overvågningen i rapporterne - med kun 1 måneds data er der jo ikke så meget udvikling at følge endnu

- SEO Brevkassen - som jeg opfatter meget som en "forsikring", ved man jo aldrig hvornår man står og skal bruge - ligesom med andre forsikringer. Men lige den dag, hvor man står og skal bruge noget ordentlig support, så er det sgu godt at have SEO Brevkassen ved hånden

- eLarning-delen er efterhånden så omfattende, at det nok er de færreste der kan kapere det hele på blot et måned. Det er heller ikke meningen. Mange læser på tingene her i takt med de får brug for det … Og så kommer der jo hle tiden ny læring til i denne del ...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:21

> Er det egentlig gået som forventet med din "guided tour"?

Vi er ved at afprøve free trials i USA på Joblr.net - og jeg kan ike udelukke at det også lanceres i Danmark. Vi afprøver hele tiden en masse ideer - både med produktudviklen, abonnementsformerne, markedsførings-, salgsstrategier og konverteringsoptimering. Det er efter min mening - som iværksætter - en af de rigtig sjove dele ved at arbejde med et sådan projekt. Så det nyder jeg virkelig.

Det er vores oplevelse, at mange har været glade for vores "guided tour" - men jeg fornemmer også, at der er en restgruppe, som vi skal have overbevist på andre måder - nu prøver vi så med 1 måneds abonnementerne.

Jeg tror ikke man rammer alle med kun en markedsførings- og salgsstrategi. Kunsten er, at blande de ting, der virker bedst, så man får overbevist flest muligt i sin målgruppe.

> Når jeg spørger, er det fordi, at jeg følger din blog HVER dag og abonnerer på dine indlæg her på Amino. Det er faktisk gået hen og blevet helt spændende!

Tak Geeked

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:46

Ja, jeg tror faktisk, at jeg er ved at blive afhængig af din blog Indifferent 

Når du ikke skriver noget en dag, er det irriterende, at have klikket forgæves flere gange Tongue Tied 

Har aldrig rigtig benyttet RSS, men det er nok på tide nu!

En ting til, som jeg også lige vil spørge om: Du tilbyder forbrugere en fortrydelsesret på 14 dage, sådan som det står i loven på området. Men netop med SEO Supporten synes jeg da, at ydelsen tages i brug med det samme, hvor fortrydelsesretten dermed ophører. Har du være udsat for, at dette har givet problemer endnu?

Når jeg stiller dette spørgsmål er det fordi, at jeg oplever, at andre kommer lidt udenom fortrydelsesretten, og jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er godt eller skidt. Et eksempel er netop en ISP som One.com, som skriver: "Kunden accepterer ved afgivelse af bestillingen, at en eventuel fortrydelsesret automatisk ophører så snart, at One.com har påbegyndt fremstilling og tilpasning af det bestilte." Udsagnet gælder også deres webhoteller, idet de "bliver individuelt tilpasset og fremstillet til domænet." Jeg er sikker på, at det er lovligt. Men mon det giver problemer med kunderne?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:54

I forhold til fortrydelsesretten er det kun private forbrugere der har den - ikke erhvervskunder, og det er stort set kun virksomheder (store og små) der køber et abonnement hos os. Så alene derfor er problematikken ekstremt lille.

I forhold til private der køber af os, så er det rigtigt, at fortrydelsesretten bortfalder ved ibrugtaging - som med de fleste andre elektroniske produkter. Det er den anbefaling vores jurist har lavet.

Så man kan godt mene, at fortrydelsesretten ikke giver så meget mening for elektroniske produkter generelt - bortset fra, hvis man bestiller og dagen efter - eller ihvert fald inden man tager det i brug, fortryder - så kan man gøre brug af fortrydelsesretten. Og jeg ville da heller ikke betænke mig et sekund med så at give folk deres penge tilbage. Men det har ikke været aktuelt endnu.

En mulighed for at fortryde et elektronisk produkt, som man har købt, hører vist ikke helt til under fortrydelsesret - men under "free trial".

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)