Hej Amino-folk. Jeg har i lang tid siddet med en idé i hovedet, som jeg vil føre ud i livet. Efter lang tids ping-pong og egentlig udemærkede forberedelser, så gik mit projekt i stå, som følge af, at jeg mangler en koder/programmør. Siden jeg skal have lavet omhandler sundhed/kost og ernæring, samt et community-del som vi kender det fra diverse sider. Da jeg selv er designer, så er den og andre dele af projektet dækket ind og det eneste jeg mangler, det er en meget dygtig programmør. Jeg har selv udviklet hjemmesider i 11 år(dog med lange pauser), hvor jeg har arbejdet sammen med en mate, som har kodet alting. Jeg har derfor en rigtig god indsigt i 'miljøet' og de teknikker/metoder, som står bag ved en side, som den jeg ønsker. Jeg kan dog ikke selv kode og jeg gider ikke til at lære det, da dette projekt kræver en del professionalisme, som jeg ikke kan levere ved at begynde på php/whatever nu. Jeg har en meget dygtig programmør ved min side, som kommer til at fungere som rådgiver, når jeg skal vælge hvem det bliver. Jeg er nemlig en 21 årig knægt med en vision og uden en mønt på lommen. Heldigvis har jeg en ven, som gerne vil investere i projektet og det eneste vi behøver nu, det er en programmør og det er så dig! Følgende liste er hvad min rådgiver-koder fremlægger som de tekniske ting, at du skal kunne. Om du ikke opfylder præcist kravene behøver ikke være en hindring for at kontakte mig. Dette er blot vejledende, men her er følgende ting, som min koder ville have brugt til at gennemføre projektet: XHTML For ikke at få en hel væg af tekst, så stopper jeg nu og vil lade de interesserede kunne have muligheden for at komme i dialog med mig om detaljerne. Jeg håber at høre fra jer. |
Hej
Det lyder som et meget spændende projekt og det er noget vi gerne vil byde ind på. Vi vil nemlig gerne hjælpe dig med at føre denne ide ud i livet og vi vil fungere som din sparringspartner, så vi er sikker på at den løsning vi kommer med er præcis den løsning du gerne vil have.
Min virksomhed udvikler software til både web og desktop og vi har de kompetancer du søger. Vi har nogle virkelig dygtige folk der vil kunne løfte denne opgave i samarbejde med dig og din rådgiver.
Vi har lavet projekter hvor alle de ting du efterlyser indgår. Vi har også erfaring med opbygning af system arkitektur og de patterns der er forbundet med det, blandt andet dem du nævner. Alle vores folk har erfaring med at arbejde i teams og ved at det er vigtigt at vi holder vores deadlines og løfter.
Vi har også kompetancer i andre programmeringssprog og teknologier blandt andet .Net, så skulle du vælge at skifte til noget andet undervejs er det ikke problem for os.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på troels@burnzone.dk eller på 27 84 75 05. Så kan vi komme i dialog med dig omkring projektet og detaljerne eller hvis du gerne vil have nogle referancer.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Med Venlig Hilsen
Troels K. Christensen
BurnZone Software