Herg, du har misforstyået noget.
Man må IKKE kopiere andres tekster - og det uanset om man angiver forfatteren, og det er også lige meget om det er kommercielt eller ej. Det er hverken lovligt eller god skik.
Jeg tror du blander det sammen med citatret. Man må (i nogle situationer) gerne bringe et kort uddrag og så henvise til originalen. Men det var slet ikke det der skete her.
Rune ville tydeligvis gerne holde diskusionen væk fra Amino og istedet for ovre på hans eget website. Det sidste er ikke ulovligt - det er blot en usmagelig måde at misbruge Amino på. Da han så ikke fik lokket mig derover valgte han så bare at kopiere mit indlæg. Det er direkte dumt.
At Rune så ikke fatter dette - hverken det uanstændige eller det ulovlige i det tegner jo så bare et noget uhedigt billede af ham.
At han han heller ikke vil erkende det åndssvage i hans handling gør nok bare, at jeg må vende tilbage til det jeg tidligere har gjort i sådanne situationer - sendt sagen til advokaten, som så sender en stor regning for misbruget (jeg kan i den forbindelse sige, at jeg har fået betaling i samtlige af de lignende sager jeg tidligere har sent til min advokat).