Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil i bloggen!

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

En ting er, som jeg har skrevet om før, at jeg synes der er mange der misbruger deres blogAmino til udelukkende at forsøge, at drive trafik til deres egen blog - på et andet site. Jeg synes det er ærgeligt, hvis blogs på Amino reduceres til en slags rubrikannoncer.

Men jeg bliver direkte sur, når jeg de kommentarer jeg skriver på blogs her på Amino, så bare kopieres af "ejeren" over på hans eget website. Det er fandme ikke i orden!

Det skete her: http://www.amino.dk/blogs/rune-hansen/archive/2009/01/26/hvor-er-googles-hulemand.aspx

Udover at det strider mod min ophavsret, så synes jeg virkelig det er dårlig stil. Jeg har smidt min kommentar her på Amino, fordi det var her jeg ville kommentere.

Der er åbenbart nogle der mener, at mine kommentarer er SÅ gode, at de bare MÅ have dem på deres eget site. Og når jeg ikke selv skriver dem - ja, så kan man jo bare stjæle dem. Dårlig stil. Virkelig dårlig stil!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:14 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han kunne jo bare linke til din kommentar uden at kopiere den over (linket er der da).

Han har også skrevet dit navn forkert...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19 | Låst

Mikkel,

Du må bare indse du er eftertragtet =) Men nej, det er selvfølgelig ikke i orden og emmer af dårlig stil. Men ja, det ville være ærgeligt hvis Amino blogs blot blev misbrugt som et redskab til at genere trafik til whatever website.

Heldigvis er tendensen ikke så udbredt endnu, og jeg mener da også at de fleste brugere skriver nogle gode og indholdsrige blogs.

Dbh Rasmus

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44 | Låst

Det er i hvert fald ikke noget der ligefrem stimulerer min lyst til at kommentere på folks blogs her ...

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:19 | Låst

Jeg er enig med Mikkel.

Jeg vil endda gå så langt som til at kalde det smagløst, selvom det formentlig kan forklares med en ordentlig omgang hovedløs iver efter anerkendelse. Selvfølgelig må man ikke blot kopiere andres skriblerier. Det er vel også direkte ulovligt?

Selvom det kan være svært at se værdien af det, er det selvfølgelig stadig ikke i orden.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:36 | Låst

> Det er vel også direkte ulovligt?

Ja

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 13:29 | Låst

Måske en forretningside: at tilbyde kommentarer på blogs....Confused

Der må være penge i det....Big Smile

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:29 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

> Der må være penge i det....

Ikke i forhold til hvad jeg normalt tager for mine gode råd og vurderinger. Måske er det derfor der bare er nogle der stjæler i stedet for ...

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 16:03 | Låst
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 5 person

Hej Mikkel

Jeg har netop slettet din kommentar fra min blog (Oza.dk)

Havde overhovedet ikke forestillet mig, at det kunne pisse dig af Indifferent

Rune

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:22 | Låst

Så du mener det er ok at stjæle mine - eller andres - kommentarer her og genpublicere dem i sin fulde form på dit eget site? Du har vist alvorligt brug for at tage et kursus i ophavsret og almindelig anstændnig opførsel. Jeg fatter simpelt hen ikke at du kan være så dum

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)