En ting er, som jeg har skrevet om før, at jeg synes der er mange der misbruger deres blog på Amino til udelukkende at forsøge, at drive trafik til deres egen blog - på et andet site. Jeg synes det er ærgeligt, hvis blogs på Amino reduceres til en slags rubrikannoncer. Men jeg bliver direkte sur, når jeg de kommentarer jeg skriver på blogs her på Amino, så bare kopieres af "ejeren" over på hans eget website. Det er fandme ikke i orden! Det skete her: http://www.amino.dk/blogs/rune-hansen/archive/2009/01/26/hvor-er-googles-hulemand.aspx Udover at det strider mod min ophavsret, så synes jeg virkelig det er dårlig stil. Jeg har smidt min kommentar her på Amino, fordi det var her jeg ville kommentere. Der er åbenbart nogle der mener, at mine kommentarer er SÅ gode, at de bare MÅ have dem på deres eget site. Og når jeg ikke selv skriver dem - ja, så kan man jo bare stjæle dem. Dårlig stil. Virkelig dårlig stil! |
Han kunne jo bare linke til din kommentar uden at kopiere den over (linket er der da).
Han har også skrevet dit navn forkert...