Jeg fik lige et pludselig indfald af en idé, og som mange herinde, så må man bare smide det ud her i livet, og håbe på det bedste. Jeg har aldrig rigtigt haft kendskab til webshops. Hvad koster det reelt at have en webshop per måned? Hvor billigt kan man få en (oprettelse)? Koster det noget at tage imod f.eks. Dankort, osv. via siden? Hvor svært el. vedligeholdelse er der i det? |
Hva koster det? det kommer helt klart an på hvilken løsning du vælger du kan feks finde hostede shops hvor folk designer den for dig i prisklassen 10 til 10.000 kr
Alternativt kan du opsætte en oscommerce eller magento shop og lave det hele selv
Hvor billigt. Igen hvor du vælger det
For at kunne modtage diverse kort skal du have en betalings gateway de koster fra 100 til 600 kr pr måned (ca)
vedligeholdese, igen hvis du vælger en hostet løsning af dem som selv har udviklet deres shop så skulle de meget gerne vedlige holde koden for sikkerhedshuller og sådanne ting men du skal jo selv oprette dine varer, sende varene og alt det
Hos mig kan du få en hostet løsning med en webshop for 300 kr om året med et standard design på. Vælger* du at få en af vores designere til at lave et unikt design til dig er designet dit og skulle du få lyst til at flytte fra os så får du designet med dig men ikke kildekoden til vores webshop
*det koster ekstra at få lavet et unikt design
Hvis du vil høre mere om hvad vi tilbyder så skriv endelig en privat besked eller en email til mig
Mvh Thomas