Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvad koster det reelt?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lige et pludselig indfald af en idé, og som mange herinde, så må man bare smide det ud her i livet, og håbe på det bedste. Jeg har aldrig rigtigt haft kendskab til webshops.

Hvad koster det reelt at have en webshop per måned?

Hvor billigt kan man få en (oprettelse)?

Koster det noget at tage imod f.eks. Dankort, osv. via siden?

Hvor svært el. vedligeholdelse er der i det?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 19:36

Hva koster det? det kommer helt klart an på hvilken løsning du vælger du kan feks finde hostede shops hvor folk designer den for dig i prisklassen 10 til 10.000 kr

Alternativt kan du opsætte en oscommerce eller magento shop og lave det hele selv

Hvor billigt. Igen hvor du vælger det

For at kunne modtage diverse kort skal du have en betalings gateway de koster fra 100 til 600 kr pr måned (ca)

vedligeholdese, igen hvis du vælger en hostet løsning af dem som selv har udviklet deres shop så skulle de meget gerne vedlige holde koden for sikkerhedshuller og sådanne ting men du skal jo selv oprette dine varer, sende varene og alt det

Hos mig kan du få en hostet løsning med en webshop for 300 kr om året med et standard design på. Vælger* du at få en af vores designere til at lave et unikt design til dig er designet dit og skulle du få lyst til at flytte fra os så får du designet med dig men ikke kildekoden til vores webshop

*det koster ekstra at få lavet et unikt design

Hvis du vil høre mere om hvad vi tilbyder så skriv endelig en privat besked eller en email til mig

Mvh Thomas

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:41

Hej Snowext

Vi kan levere dig vores Sydkom WebSHOP, en af Danmarks nyeste webshopsystemer på markedet.

Modsat vore konkurrenter, har vi én fast pris pr. måned, inklusiv alle funktioner og moduler. Prisen er 695/md. og ønsker du at modtage betalingskort via PBS, har vi en betalingsgateway til kun 199/md. der integreres med shoppen.

Vi klarer AL opsætning for dig, så du udelukkende behøver at oprette produkterne (tekst og billeder) for at komme igang. Med andre ord kræver det ingen videregående IT-uddannelse af vedligeholde din forretning med vores webshopsystem.

Kan du tænde din pc og betjene windows, microsoft word og sende en e-mail, så kan du også håndtere vores shopsystem ;)

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:13

Hej Snowext.

Der er meget stor forskel på priser. Nogle bureauer tager engangspriser, mens andre tager en månedlig afgift.

Som udgangspunkt skal du tænke på disse udgifter, når du skal drive en webshop:
- Selve butikkens pris
- Webhotellets pris
- Betalingsgateway'ens pris (herunder også PBS)

En konkret vejledende eksempel (som fåes hos www.simpelside.dk):
- En netbutik medfølgende CMS (administrationssystem): 6.500 kr. + moms (engangspris)
- Webhotel (hostes hos One.com): 9 kr./måned + 90 kr. i oprettelse
- Betalingsgateway hos Fribetaling: 59 kr./måned + 199 kr. i oprettelse
- PBS: 1000 kr./år + 250 kr. i oprettelse + (1,45 kr. + 0,1% af beløbet pr. transaktion)

Mvh Morten

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 20:36

oscommerce eller magento  <- Forklar det. Hvilken udgifter kommer der i sammenarbejde med det?

Gateway <- Hvordan definere du prisen på 100-600? Er det set ud fra hvor mange kort den skal kunne klare?

til Thomas:

Nu skriver du til 300.00 kr om året, hvilken ''skjulte'' udgifter kommer der i den sammenhæng, f.ekss. betalingsgateway, og i hvilken prisleje ligger et unkit design?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 20:42

Snowext:

oscommerce eller magento  <- Forklar det. Hvilken udgifter kommer der i sammenarbejde med det?

Gateway <- Hvordan definere du prisen på 100-600? Er det set ud fra hvor mange kort den skal kunne klare?

til Thomas:

Nu skriver du til 300.00 kr om året, hvilken ''skjulte'' udgifter kommer der i den sammenhæng, f.ekss. betalingsgateway, og i hvilken prisleje ligger et unkit design?

Jeg undskylder mange gange det er 300 kr om måneden det var en stavebøf af de lidt værre undskyld mange gange

men der er skam ingen skjulte udgifter i de 300 kr er webhostingen, og webshoppen
Dertil kommer prisen for kredikort gatewayen der kan jeg anbefale fribetaling som gutten oven over mig skrev med deres priser

det eneste du skal betale til mig er 300 kr pr måned så er du frit stillet til selv at vælge kreditkort udbyder og alt det

Et unikt design ligger på omkring 6000kr x moms

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:43

Hej Snowext.

Jeg bruges selv en oscommerce.. Den er ikke fanstastisk køn, men indtil der kommer noget trafik på sitet = omsætning må den være fin nok.
For en løsning som min giver du ca. 400-500kr om året, en PBS løsning med Dankort/eDankort koster yderligere 1000kr om året.. Bemærk dog at de kan kræve en sikkerhed, jeg skulle f.eks. stille 50.000kr som sikkerhed, i tilfælde af konkurs eller svindel hvor jeg får kunder som er i klemme..

Markedsføring er klart det dyreste ved at have en webshop, specielt hvis man satser på varer som måske normalt ikke forhandles i landet.

Alt er desuden opsat og designet af mig selv ud fra oscommerce standard skabelon hos surftown

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 22:11

Okay!

Først og fremmest, tak for alle jeres svar, og jeres aktive hjælp. Hvis jeg nu starter med at se på betalingsgatewayen. Hvis vi antager at min webshop skal kunne modtage de mest almindelige danske kort. Hvad skal jeg så bruge?  Nej, først og fremmest, er det muligt at finde noget hvor man betaler per kunde eller benyttelse frem for et højt beløb per måned?

Jeg skal vel bruge et betalingsmodul fra PBS. Kan dette sættes ind på alle webshop sider? Suk, ej - helt ærligt. Det jeg forstår af alt det her er at jeg skal skal betale tonsvis af penge til alt og alle før noget kommer igennem.

Jeg skal betale per måned for et webshop, 300,00-700,00 kr. ?

Jeg skal betale til pbs for gud ved hvad med 1000,00 kr i oprettelse og derefter 200,00 / mnd.

Jeg skal betale for at bruge de forskellige kort typer?

Idea Okay Idea

Vi sætter spørgsmålet op på en helt anden måde.

Hvad er den billigste løsning hvis jeg bare vil have en webshop hvor jeg kan smide nogle produkter ind og derefter kan siden modtage diverse normale betalingskort. Hvad koster sådan en løsning per måned, billigst muligt - alt inkl.

Snowext - den forvirret men forhåbentligt snart webshop ejer!

På forhånd tak

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:48

Hej

Standard os commerce med et billigt webhotel koster næsten ingenting.

Jeg vil anbefale http://quickpay.dk/ som betalingsgateway det koster 300kr om måneden for alle kort typer, det er lidt dyrere end mange andre løsninger men så er kvaliten i top og der er ingen bindingstid så man kan opsige fra måned til måned.

PBS koster som sagt 1000kr om måneden og så tager de et gebyr per transaktion og det er forskelligt fra de forskellige kort typer.
http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/priser?mid=CADEC2D9-3DD2-4C68-A95E-496053106677

jeg har lavet et par webshops for folk så ved en del om emnet, har du specifikke spørgsmål er du mere end velkommen til at skrive en pb til mig.

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:03

Hm - PBS koster vel ca. kr. 1.000 pr. år!

Jeg kan sætte en webshop op for ca. kr. 10 - 15.000, heri inkluderet en grundlæggende søgeoptimering af de "statiske" sider, samt en guideline til hvordan du skal tænke videre for at blive fundet på dine produkter.

Hvis du tror på din idé er dette i og for sig fantastisk billigt for at åbne en butik?

Hvis jeg tror på din idé kan vi måske indgå et samarbejde, hvor jeg tager mig af opsætningen og søgeoptimering.

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)