Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvad koster det reelt?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:50

Hej Jesper

Betaling af en internetbutik/webshop foregår til flere separate instanser, som reelt ikke har noget med selve webshoppen at gøre.

I grove træk kan det opdeles sådan her :

1) domæne - betaling efter 1 år sker til dk hostmaster

2) webhotel

3) webshop

4) betalingsgateway

5) kreditkort aftale

Betaling af 1 foregår for danske domæner til DK Hostmaster, denne pris er årligt 45 kroner

Betaling for 2 + 3 sker til dem der står for hosting, det kan være dem som også har udviklet selve webshop løsningen, men ikke nødvendigvis

Betaling 4 - sker til dem som formidler betalingen imellem 3 og 5, så webshoppen kan modtage betalingen fra dig når du handler

Betaling 5 - betales typisk til PBS international.

Alle der hoster webshops kan modtage betalingskort, men selve betalingen for modtagelse af kreditkort, har intet med dem at gøre, da du betaler direkte til pbs, at nogle så selv er godkendt af PBS til at modtage kreditkort er en anden snak.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:38

Skal man betale for et helt år hos PBS. Jeg tænker også på at prøve at lave en webshop, som en sidegeschäft. Men jeg har bare tænkt mig at prøve en måneds tid og se hvad der sker. Og hvad er problemet med at bruge paypal, det virker da noget billigere end PBS. Det skal siges at min webshop ide måske især henvender sig til børn, unge. Og kan man ikke sætte det op så de betaler over mobiltelefonen?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:52

Problemet med Paypal er at man ikke kan tage samme kort som ved PBS. Og det er en ekstra sikkerhed for mange, at der står PBS. Paypal er endnu ikke, desværre, så udbredt i Danmark, og hvis der sidder en skeptiker, kan du nemt mist een kunde på det.

Jeg vil dog sige, at det er næsten umuligt at starte en webshop op i en måned, det kræver minimum 3 måneder, for at se nogenlunde hvordan det går..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:39

Moonlab Media:

Og kan man ikke sætte det op så de betaler over mobiltelefonen?

De kan max købe for 75 kr pr dag + du får ikke alle pengene, da der går ca. 50% til gateway og teleudbyder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:38

Jeg ved godt dit indlæg er af lidt ældre dato.

Men med hensyn ril betalingsløsning, vil jeg ganske kort gøre opmærksom på,
at PayPal nu er overst til Dansk.

Måske var det værd at overveje. Det er gratis at starte op.
Jeg bruger selv PayPal.
Fordele: Gratis opstart
Lave omkostninger pr. transaktion
Real Time transaktioner.
Du kan have pengene på din bankkonto 2-6 dage efter
indgang på PayPalkonto.

Læs selv. Døm Selv.

Held og lykke med dit forehavende.

Ebbe Frøsig

Online PRmeddelelser for lokale og nationale erhvervsdrivende

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)