Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en topplacering på Min-mave.dk for kun 2995 kr excl. moms

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hver dag besøges Min-mave af ti-tusinder af kvinder som har en fælles interesse - at dele deres erfaringer med andre omkring emnet graviditet, fødsel og børn. 

Har du lyst til at vise dine produkter frem for disse kvinder og fortælle dem at din e-butik eksisterer?

Så har du nu en chance igen  Big Smile Sidste gang jeg afholdte en auktion her på Amino blev alle pladser ikke solgt, så derfor har jeg nu prøvet at lave endnu et tilbud ,så endnu flere firmaer kan være med denne gang.

Som et enestående tilbud har du muligheden for at købe en eller flere pladser i en rotation over en ca. 2 måneders periode hvor du kan få vist et banner i størrelsen 728x90 på et topplacering på alle sider.  Banneret skal være i filformatet jpeg, jpg eller gif (ingen animationer) og du er velkommen til at få lavet flere bannere så du f.eks. har et til julemåneden der nærmer sig samt et til den anden måned.

Min-mave har knap 7 millioner sidevisninger på en måned, og for en fast pris kan du altså købe denne plads i rotationen og så vil jeg gerne love dig at du er sikret min. 500.000 bannersidevisninger (impressions) i løbet af de 2 mdr. du er med i rotationen..

Jeg har valgt at lave en KØB NU pris som er på kun 2995 kr excl moms pr. bannerplads.

Hvad venter du på? Har dine-butik og/eller produkter brug for ekstra opmærksom nu hvor finanskrisen raser og julen nærmer sig, så har du muligheden lige nu og her

Send en mail til mig på admin@min-mave.dk

Da antal sidevisninger pr. plads i rotationen skal passe med antal sidevisninger i alt på Min-mave er der et begrænset antal pladser, og de første 5 er allerede optaget.

En opsummering :

  • Fast pris på 2995 kr for èn plads i rotationen med garanti for min. 500.000 bannervisninger.
  • Du kan byde på en eller flere pladser.
  • Betaling skal stå på vores konto og banneret skal være modtaget inden din kampagne starter

Amino rabat :

Bestiller og betaler du i løbet af uge 47 får du 20 % i Amino rabat - din pris vil altså kun være 2396 kr excl. Moms.

Bestiller og betaler du i løbet af uge 48 får du 15 % i Amino Rabat - den pris vil så være 2545 kr ecxl. Moms

Bestiller og betaler du i løbet af uge 49 får du 10 % i Amino Rabat - den pris vil være 2695 kr excl. Moms.

Og bestiller og betaler du i løbet af uge 50 får du 5 % i Amino Rabat - den pris vil være 2845 excl. Moms.

  • - Fra uge 51 vil pladserne igen koste 2995 excl. Moms og kan købes hvis der stadig er nogle ledige.

 

Jeg kører efter først til mølle - princippet, så hvor længe tør du vente?

 

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen som annoncør på Min-mave

Held og lykke med dine forretninger og rigtig god jul

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dig skal man så heller ikke spørge, ser det ud som om. Prøv at søge på nogle af de mest besøgte sites i DK, og se hvad den kommer frem til.

bold.dk har for eksempel ca 500.000 unikke besøgende hver måned. Hvis man søger som du lige har gjort er der åbenbart kun èn besøgende om dagen på det site.

Men nej jeg skal ikke sælge noget til gravide. Men skal snart sælge noget til deres mænd , som har brug for at få en mandepause fra mødregrupper

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

RonnieF:

http://netnationen.dk/search/domain/min-mave.dk/

Ikke ti-tusinder af kvinder hvis man spørger mig..

Jeg ved ikke hvad du kigger på, men jeg kan garantere dig for at Birgit har de besøgende hun siger hun har. Så undersøg lige tingene ordentligt, før du prøver at så tvivl om andres aktiviteter..

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

RonnieF:
Desuden synes jeg også at det er usmageligt at en moderator bruger siden til at reklamerer/sælge sine egne produkter her på siden.

Øhh har du overhoved ingen situations fornemmelse? Hvis der er nogen der skal have lov, er det sgu da netop moderatorne. tsk tsk velkommen til amino.

 

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det du kan se på netnationen er hvor mange gange lige netop DIN ip-adresse har været inde på det pågældende site...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

RonnieF:
Desuden synes jeg også at det er usmageligt at en moderator bruger siden til at reklamerer/sælge sine egne produkter her på siden.

Jeg kan ikke lade være med at more mig en smule. Du er ganske ny på Amino. Dit første indlæg var et salgsindlæg hvor du forsøgte at sælge en vare. Derudover har du ikke deltaget konstruktivt i nogle tråde endnu. 

Alligevel føler du dig berettiget til at nedgøre en af aminos mest aktive brugere, der samtidig yder en stor frivillig indsats for at holde styr på amino.

Jeg tror din tid på amino bliver ganske kort med mindre du ændrer adfærd.

 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Thorborg det er din barbeque, men jeg er nu enig med Ronnie i at minmave.dk ikke har 10.000 besøgende kvinder om dagen (http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/min-mave.dk), men lad det nu ligge. Jeg synes ligeledes ikke at amino.dk skal blive til et spam-forum, så jeg håber at forumets forbilleder vil forblive gode forbilleder for resten af os aminoer.

Til Birgit vil jeg sige at jeg synes du skal investere noget tid i din website's layout - gør den lige så attraktivt som din sides indhold... Desuden synes jeg du bør fjerne det der: Optimeret til IE 5.0+. ... det er en torn direkte ind i mit webdev øje :P

Held og lykke

Ulrik M

 

Ulrik M (18) - Umba
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hun skriver 3000 kr for 500.000 visninger. Jeg ville ikke bekymre mig særlig meget om antal besøgende er 2, 5 eller 10 tusinde om dagen. Hun tilbyder CPM 6... det kan ikke fåes billigere. Så hvis målgruppen er interessant, ville jeg slå til. Med ClickTAG i dit banner og et ordentlig banner tracking system og du kan måle antal visninger, antal kliks, unikke besøgende etc. internettet er så smart, at man hele tiden skal overgå hinanden for at snyde med den slags...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Dybt uenig... Reklamer er mest effektive når de fører til et redirect, intet andet tæller. En side som min-mave.dk er med nuværende layout ikke velegnet til reklamer da det er utrolig svært at få reklamerne til at falde ind i sidens layout /sorry.

Ulrik M

Ulrik M (18) - Umba
Side 1 ud af 8 (78 indlæg)