Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 24 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Et godt råd herfra dog......sørg for at folk kan betale med kort. Det andet er sgu en show stopper.

Der er en betaling via Ewire på vej så man kan betale med sit Dankort, VISA og Master Card. Informerer når den er oppe.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:22

Så skal du nok få solgt nogle flere eksemplarer, for det andet duer ikke ;o) Vi skriver 2008.....hø hø

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 13:14

Business.

Jeg skriver jo netop at jeg har oplevet flemmings "måde" at operere på, og derfor kunne det være et forslag at det kun er med CVR nr man får rabat Nogle mennesker er på hver deres måde ganske særlig,

se bare alex Brask thomsen som ville betale 250 mille for at få opkaldt nørrebrogade efter sig.

Lauritz knudsen som i årtier har forsynet DK med el, bruger nu millioner på at markedsføre at du skal tænke Lauritz knudsen hver gang du tænder/slukker.

Ferrari siger sågar at en ferrari ikke må være andre farver end rød????? -

og jeg kunne blive ved....

Jeg kan give dig eksmplet - jeg skrev til Flemming 3 dage efter han havde tilbudt mig samarbejde, og han fejede mig af med at han virkelig ikke havde 3 dage at vente på et ja/nej, så havde han fundet nogle andre at handle med. Enkelt, måske lige hårdt/groft nok hvis situationen skal over vejes. Jeg synes det er fair.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:30

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56

Nu kan du på www.rigmand.es købe bogen og via Ewire betale med Dankort, VISA og Master Card.

Betalingsystemet giver automatisk en pris på kr. 268,- hvis du har et gyldigt CVR nummer.

I følge master Thorborgs E-Pusher så skulle mit salg nu blive fordoblet. Det glæder jeg mig meget til, og let skal det være at købe de mange gode råd.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02

Forfatter:

Nu kan du på www.rigmand.es købe bogen og via Ewire betale med Dankort, VISA og Master Card.

Betalingsystemet giver automatisk en pris på kr. 268,- hvis du har et gyldigt CVR nummer.

I følge master Thorborgs E-Pusher så skulle mit salg nu blive fordoblet. Det glæder jeg mig meget til, og let skal det være at købe de mange gode råd.

Nu må jeg lige korrigere dig lidt.
Jeg er ikke tilhænger af Ewire, jeg kunne aldrig selv drømme om kun at bruge dem.
Ewire er alt for besværligt og du vil ikke se den store stigning i omsætning desværre.
Der er ingen vej uden om PBS desværre.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Martin Thorborg:

Forfatter:

Nu må jeg lige korrigere dig lidt.
Jeg er ikke tilhænger af Ewire, jeg kunne aldrig selv drømme om kun at bruge dem.
Ewire er alt for besværligt og du vil ikke se den store stigning i omsætning desværre.
Der er ingen vej uden om PBS desværre.

Dbh Martin

Da jeg ikke har et dansk registreret selskab kan jeg desværre ikke blive anerkendt af PBS. Har man prøvet Ewire én gang så går det let at bruge deres system.

Jeg er tilfreds med bare en mindre stigning i salget og mange har efterlyst betaling med kreditkort. Nu er den her med Ewire som nok er den bedste løsning efter PBS og meget billigere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Har man prøvet Ewire én gang så går det let at bruge deres system.

Problemet er ikke så meget om dem der har prøvet det synes det er let eller ej, men om alle dem der ikke har købt endnu - men overvejer det, vil gennemføre handlen. Og her må jeg desværre give Martin ret: Det er ikke til at komme helt udenom PBS. Surt, for de er bestemt ikke et firma jeg ellers ville anbefale - men sådan er det jo med de-facto monopoler ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 22:20

Mikkel deMib Svendsen:

Problemet er mere konsekvenserne, som f.eks. hvis man flyver ned fra Rundetårn. De første par sekunder flyver man faktisk, og det er sikkert fedt, men konsekvenserne kan jeg i hvert fald ikke personligt leve med :)

Se det er den rette indstilling - andre ville nok mene, at man faldt. En interessant variation over "det halvtomme eller det halvfyldte glas" Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:22

Jeg havde samme holdning til Paypal ... indtil jeg for nyligt stiftede bekendtskab med en virksomhed som kørte næsten halvdelen af deres omsætning ind via PP .... så det kan åbenbart lade sig gøre.

Internationalt set har alle jo desuden Visa.

Hvis jeg gerne vile købe Flemmings bog og havde valget mellem bankoverførsel og Ewire så tror jeg at jeg valgte Ewire bare for at slippe for papirarbejdet. Men hvis PBS var der som mulighed, så valgte jeg PBS.

Side 24 ud af 41 (404 indlæg)