Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 20 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

pecoart:

Jeg ved ikke rigtig hvilken fornemmelse jeg sidder med efter at have læst ovenstående bog. Jeg troede at jeg ville få en masse aha oplevelser men må indrømme at de udeblev. Jeg er ikke uddannet inden for handel/markedsføring m.m og har derfor ikke kæmpe viden inden for dette felt. Derfor var jeg sikker på at jeg ville få en masse guldkorn jeg kunne bruge i min fremtidige forretninger, men nej. Intet nyt - selv med almen viden.

Havde håbet på det samme med denne bog.

2 ud af 5 stjerner herfra. 

Nu har du ingen profil så jeg kan ikke læse om du har egen virksomhed eller du ønsker at starte en.

Det afhænger nok af øjnene der ser hvad man får ud af at læse bogen. De fleste får heldigvis meget ud af den. Jeg har talt med en anden som heller ikke mente han fik så meget ud af bogen. Spurgte hvad hans problem var? "Jo, han manglede kunder i butikken". Da jeg så på hans butik med MINE øjne så kom jeg frem til over 20 ting han kunne gøre for at forbedre omsætning og indtjening. Det gav måske kun 1% fremgang for hvert forslag, men i alt gav de altså 20% og så er det noget der kan mærkes.

Jeg kan anbefale at læse bogen igen. Hav så en blok ved siden af.  Se på din virksomhed med kritiske briller. Gennemgå alle 224 råd og vend så i dit hoved om du kunne forbedre din virksomhed ved hvert enkelt punkt.Skriv ned alt hvad du kan forbedre. Kan du ikke finde 25 forbedringer så prøv igen.

Selvfølgelig findes der yders veldrevne virksomheder, der allerede har gjort brug af lignende råd og kører super, men helt ærligt så taler vi vel om under 1%.

Har du et problem du ikke har fundet i bogen, så er jeg til rådighed med gratis hjælp. Her på siden eller på feh@hasselriis.com

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111