Hvis man ikke kan få en PBS løsning, så er Ewire sikkert det bedste alternativ. Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)
Hvis man ikke kan få en PBS løsning, så er Ewire sikkert det bedste alternativ. Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)
Dbh Martin
Undskyld hvis jeg var lidt for frisk med de 50%. Jeg skal nok tage ansvaret for den omsætningsstigning der kommer og fortælle hvor meget ekstra salg Ewire gav.
(NB: Du skulle lige oploade dit foto, man kan ikke se at det er dig - du er kun en skygge af dig selv)
Dbh Martin
Undskyld hvis jeg var lidt for frisk med de 50%. Jeg skal nok tage ansvaret for den omsætningsstigning der kommer og fortælle hvor meget ekstra salg Ewire gav.
Jeg kan fortælle at omsætningen er steget efter jeg fik Ewire. Det er kort tid at måle på men jeg er tilfreds med mere salg så kan kun anbefale betaling med kreditkort.
Så kan jeg anbefale min webside mand der har knoklet med at indføre Ewire. Hans pris lå under det halve af hvad en dansk web designer skulle have. Se www.proAspecto.com Han bor også i Spanien og kommunikerer på engelsk, tysk, spansk, polsk og lidt svensk.
Nu er der mulighed for at opleve mig live onsdag den 21. januar 2009 i Hellerup (København nord).
Bag arrangementet står MMK Consult v/Margit Mølgaard. Reserver en plads ved at skrive til: mmk.49@mail.tele.dk eller ringe til: Tlf 40 42 63 13 Træffes kl.07:30-08:00 samt 18:00-19:00. Læs mere på www.mmkconsult.dk
> Se hvis du er rig, ville du ikke tage så meget for bogen.
Så må Martin, der tager 1500 kr. for sin bog, virkelig være fattig... Jeg tror du skal have justeret din logiske sans lidt, for den hænger ikke helt sammen med virkeligheden :)