Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 25 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke kan få en PBS løsning, så er Ewire sikkert det bedste alternativ.
Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

thorborg-test:

Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)

Dbh Martin

Undskyld hvis jeg var lidt for frisk med de 50%. Jeg skal nok tage ansvaret for den omsætningsstigning der kommer og fortælle hvor meget ekstra salg Ewire gav.

(NB: Du skulle lige oploade dit foto, man kan ikke se at det er dig - du er kun en skygge af dig selv)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Forfatter:

thorborg-test:

Dbh Martin

Undskyld hvis jeg var lidt for frisk med de 50%. Jeg skal nok tage ansvaret for den omsætningsstigning der kommer og fortælle hvor meget ekstra salg Ewire gav.

Jeg kan fortælle at omsætningen er steget efter jeg fik Ewire. Det er kort tid at måle på men jeg er tilfreds med mere salg så kan kun anbefale betaling med kreditkort.

Så kan jeg anbefale min webside mand der har knoklet med at indføre Ewire. Hans pris lå under det halve af hvad en dansk web designer skulle have. Se www.proAspecto.com Han bor også i Spanien og kommunikerer på engelsk, tysk, spansk, polsk og lidt svensk.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:46

Godt at høre at det gav ekstra omsætning!
Og så har jeg skiftet min avatar også :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Nu er der mulighed for at opleve mig live onsdag den 21. januar 2009 i Hellerup (København nord).

Bag arrangementet står MMK Consult v/Margit Mølgaard. Reserver en plads ved at skrive til:
mmk.49@mail.tele.dk eller ringe til: Tlf 40 42 63 13
Træffes kl.07:30-08:00 samt 18:00-19:00. Læs mere på www.mmkconsult.dk

Dbh

Flemming

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:13

Se hvis du er rig, ville du ikke tage så meget for bogen.

Havde den kostet 100 kr, havde jeg købt den. Men over 300 så er google og amino min ven :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:17

> Se hvis du er rig, ville du ikke tage så meget for bogen.

Så må Martin, der tager 1500 kr. for sin bog, virkelig være fattig... Jeg tror du skal have justeret din logiske sans lidt, for den hænger ikke helt sammen med virkeligheden :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:22

Prisen fortæller bestemt meget om bogen.....kvalitet og meget mere.

Din kommentar siger mindst ligeså meget.....det må så være op til hver enkelt at konkludere om det er godt eller skidt

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:26

Goddag Flemming.

Hvis din bog virkelig er god, som jeg ikke afviser at den er, så kan du jo bare blive ved med at læse den igen og igen og blive rigere og rigere.

Hvis de gyldne ord og opskrifter til rigdom er så tilgængelige for dig, er jeg sikker på at din fremtid ser lys ud :)

Jeg er meget enig i, at "rigdom" er en relativ størrelse, og kun kan fylde nogle punkter ud i et individs hverdag.

Jeg glæder mig til at læse din bog, måske den skal under juletræet.

Mvh. Evig skeptiker af rigdomslovende litteratur

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:30

nu ved jeg ikke hvem Martin er, men hvis man giver 1500 kr. for en bog, har man for mange penge.

Synes stadig over 300 for en bog er for dyrt, man kan låne bøger på biblioteket gratis ;)

Side 25 ud af 41 (404 indlæg)