Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Team Marketing: En videreudvikling af Network Marketing, MLM og Direkte Salg

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ove

Kan godt li den måde du præsentere FLP på Big Smile

Men jeg skal lige høre om der er lavet om på noget siden jeg var medlem for et par år siden. For sådan mellem linjerne lyder det til at være det samme ud over at startkapitalen som jeg husker var godt 3400 kr. = udsalgspris 4800 kr

Så vil jeg sige at 25 - 30 kunder er lavt sat det svare til ca 350 kr pr kunde og det passer også hvis du får 25-30 kunder i hver mdr. Men en kunde der køber to creme er ikke = at der købes samme beløb månede efter månede.

Husk også at fortælle at selvom du kan arbejde i 120 lande kan du kun få bonus i Skandinavien indtil du er på højeste trin, Manager. (med mindre det er lavet om)

Ha en forsat god weekend

Keld

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ove Bjørn Kraft:
Den største svaghed vi har i dag i Forever er succes raten. Det arbejder vi nu 100% på at forbedre så at alle der følger vores system vil kunne få succes!

Det er jo en bedrift og et mål i sig selv - men realisme er vel osse et udgangspunkt: Ens mål, ens drømme, ens udsigter ændrer sig hele tiden - og det er jo ikke sikkert at opdaterede mål og drømme matcher hverken system, forretning eller konceptet i sig selv. Omvendt så er det måske snarere systemet I skal kigge på - herunder hele grundlaget for systemet osse: Kvalifikationskrav, bonus, initial start-up omkostninger

Ove Bjørn Kraft:
Hvorfor det?  Fordi Team Marketing er Mund til Øre markedsføring ikke annoncering, flyers, hjemmesider, messer, udstillinger, markeder eller andre former for reklame som vi kender fra detailhandelen!

Har aldrigt fattet logikken i formuleringen "mund-til-øre"-markedsføring... i min bog er det fuldstændig forfejlet - for markedsføring i den kanal skal altså være mund-til-mund... ørene har endnu ikke lært at tale, ergo vil mund-til-øre være en bremse ;-)

I lige relation til en målsætning om at højne succésraten kan MÅSKE hjælpes på ved at simplificere systemet: I bund grund er det simpelt... Sign-up, køb produkter, dels muligheden - alt det fyld ind imellem med workshops og omfattende skoling for at "komme i marken" er/kan være en gevaldig mundfuld.. især da når systemet basere sig på enorm portefølje af rene retail-kunder.

Dermed ikke være sagt at man skal negligere systemet - et sådan er 100% essentielt - men som med mål og drømme kan osse systemer have brug for et "sundhedstjek".

Ove Bjørn Kraft:
Team Marketing går ud på at du får 25-30 kunder som køber dine produkter måned efter måned, igen og igen fordi du giver dem verdens bedste service og produkter...Og så lærer du andre at gøre det samme. Det er Team Marketing, dit personlige netværk som du hermed bygger op! Du omsætter for kr. 10.000,- i udsalgspriser hver måned og lærer andre at gøre det samme.

Forever’s system er basseret på strategien at lære dine færdighedder først!

Dette vil betyde at du får:
stor omsætningsforøgelse
øgning af produktiviteten
færre men bedre forhandlere (retailers) og networkere (builders) som tjener flere penge
større troværdighed med højere succesrate

Sundhedstjekket kunne centrere sig om det faktum at man har relativt høje kvalifikationskrav for personlig omsætning - og i det øjeblik man har en forventning om så meget SALG som ikke er netværksskabende, så er man dermed osse væsentlig mere presset - dog lettes det pres ganske vidst af fantastisk gode produkter, som har stor loyalitetsfølge/gensalg - men jo større NETVÆRK man har jo mere "sikret" er man - jo større fang-arme er i markedet - det modsatte er væsentligt mere sårbart.

Ihvertfald vil en start være at fokusere langt mere på at retailers "markedsfører" netværksdelen - så behøver man jo heller ikke rejse så meget til Afrika for at finde nyt blod ;-)

Det er et par "friske" og let provokerende kommentarer at slutte af på ;-)

 

Lasse Burholt

 

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)